Alverde pečující krém baby

Tenhle krém je prostě boží, skvělý, dokonalý a jsem z něj na větvi :))) No jo ,prostě dneska nečekejte, že budu kritizovat, ba naopak budu chválit. A to konkrétně levný krém na citlivou dětskou pokožku na obličej i tělo s heřmánkem a bambuckým máslem. Cena za 75 ml je nějak kolem stovky, navíc jsem ho koupila s nějakou slevou, takže i když se zdá, že je to pidi množství opak je pravdou, vystačí na celé tělo ( obličej s ním nemažu, nemám suchou pleť ) cca 20x, je to jen odhad ještě mám trochu na dně a rozhodně si ho chci pořídit znovu.


A proč , že mě tak uchvátil? No voní za prvé úplně jinak než všechna Alverde másla a tělové produkty co jsem zatím vyzkoušela. Nevoní nějak sladce ovocně jako většina jejich věcí, na což už trochu chytám averzi. Tady je aroma jemné a heřmánkové, prostě takové to uklidňující dětské aroma. Pokud tedy nemáte rádi heřmánek ruce od něj pryč! Mě nevadí, naopak uklidňuje jak pokožku tak i psychiku, mám ho hodně spojený s dětstvím, takže je to pro mě balzám na nervy :)





Krém by klidně díky své konzistenci mohl nést název máslo, je velmi hutný,ale do pokožky se vsakuje neuvěřitelně rychle, rychleji než většina másel této značky. Nemám po něm absolutně pocit ulepení nebo mastnoty. Navíc na celé tělo stačí menší množství , protože se dokonale roztírá.


Používám ho i po holení a bez jakéhokoliv podráždění, naopak kůži hodně zklidní. Pokožka všude na těle je po krému jemná, hebká, vyživená a zklidněná, za což můžeme poděkovat jak bambuckému máslu, tak heřmánku. Ve složení mi sice trochu vadí , že alkohol je hned na 4 místě,ale přes to krém vůbec nevysušuje. Naopak co se mi líbí je Arnika, kterou mám v kosmetice moc ráda. Uvažuji jestli bych krém použila pro miminko, to asi nejspíš ne, existují krémy s daleko čistším složením, které by podle mě byli vhodnější, navíc si myslím, že je zbytečná parfemace pro mimísky. Takže pro nás dospěláky je skvělý a i pro větší děti,ale pro maličká miminka bych vybrala něco lepšího. Takže alespoň mi ho snad nevykoupíte :D  Já určitě zajdu minimálně pro další krém, a když budu po práci potřebovat zklidnit, protože srážka s blbcem je silný kafe, určitě si dám relax koupel a potom se namažu tímhle uklidňujícím heřmánkovým krémem a bude hned líp :)


Hodnocení:9/10

Komentáře

  1. vypadá moc dobře... měla jsem už pár věcí z řady pro maminky Mamaglück, ale nic z dětské, budu to muset napravit :)). A chápu, srážka s blbcem... já se naštvu jen vzácně, ale když už, tak mi stoupne tlak na hezkých pár dní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla jen sprchový gel z téhle řady a mě tolik nevoněla. Tahle dětská je víc aromatická po heřmánku což mám raději

      Vymazat
  2. naprosto souhlasím, mám ho také a zrovna dnes jsem znovu objevila jeho krásu, protože jsem si ho schovávala a snažila se spotřebovat jiný "horší" krémy. já ho používám jen na tvář, na tělo by mi ho byla škoda, když je tak malinkej a 20-krát by mi rozhodně nevydržel. líbí se mi, jak vůně na tváři zůstává a je uklidňující, a to je co říct, protože parfemace v produktech na tvář nemám ráda. já tedy také doporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ho stačí jen trošinka a dobře se roztírá takže mi vydrží na delší dobu. Ale už ho nemám takže až zase spotřebuji jiné určitě si ho jdu koupit :)

      Vymazat
  3. Vypadá super, navíc heřmánek mi opravdu voní. :) Od Alverde jsem ale popravdě ještě nikdy nic nezkusila, značka mě upřímně příliš neuchvacuje a dost lidí o ní říká, že některé produkty se rychle kazí... Díky menšímu množství ale možná vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako není to žádná kosmetika bez které se nedá žít,ale mají dobré kousky,ale musí si to člověk otestovat. Třeba sprchové gely mi moc nevoní,ale krémy na tělo mi většinou vyhovují všechny.

      Vymazat
  4. Asi si ho pořídím na ruce, protože vypadá vážně dobře. Navíc vůně heřmánku je mi sympatická, takže na něj určitě kouknu až budu v DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo na ruce je tohle množství paráda

      Vymazat
  5. Toho bych se pro sebe trochu bála.. psala jsem o krému od Alverde zde http://sororessa.blogspot.cz/2014/03/alverde-krem-ze-ktereho-jsem-na.html a neměla jsem moc dobrou zkušenost, ačkoliv na jiných blozích si ho holky chválily..

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí od Alverde neměla více méně nic na co bych hodně špatně reagovala. Takže zatím vše ok

      Vymazat
  6. No teda, čoraz viac sa mi zdá, že tá detská kozmetika je proste super, nečudo aj musí byť, krémy som zatiaľ asi neskúšala, zato na detský olej Aviril nedám dopustiť, je skvelý, rýchlo sa vstrebe a pekne vonia. Určite si ale brúsim zuby aj na nejaký pleťový krém.
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/2015/04/effaclar-duo-plus.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám kosmetiku ALverde ráda hlavně na tělo na obličej preferuj lepší značky

      Vymazat
  7. Mě by vůbec nenapadlo, koupit si krém pro děti .. ale je pravda, že bude asi o hodně jemnější a ne tak agresivní, jako krémy pro "dospělé". A vůni heřmánku miluji, takže to by byl balzám na duši i pro mě :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si často kupuji krémy pro děti, většinou mají jak jemnější složení tak i vůni :)

      Vymazat
  8. Anonymní4/11/2016

    Ja jej zboznuji! Tak bozsky dokaze zklidnit pres noc mou plet...ach miluji jej a je za hubicku ��

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky