Vintage Rose tělové máslo

Tahle limitka Alverde na tělo mi nemohla uniknout, opět se totiž jedná o tělové máslo, které mám od této značky ráda a navíc tentokrát s růží :) Má i moc povedený obal, asi pro mě jeden z nejhezčích za poslední dobu z Dm drogerie.


Po otevření je cítit vůně spíše jemná a bohužel zklamání, růži se to moc nepodobá, spíše je to hodně podobná vůně letním limitovaným máslíčkům, taková ovocná a nakyslá se sladkým podtónem. Jako pěkná,ale růže, které jsem čekala ani omylem, takže jsem zklamaná a body jsou dolů za nalákání na jinou vůni, která se prostě nedostaví.





Jinak je máslo hodně husté , konzistencí tedy stejné jako u jiných Alverde másel. Krásně se do pokožky vpíjí a ta nezůstává ulepená ani mastná. Balení je poměrně velké takže na chvilku i vydrží a cena byla nízká myslím že maličko nad stovku, takže určitě poměr cena a výkon doporučuji. Já bych,ale kvůli jiné vůni znovu nekoupila. Pokud však máte rádi limitky typu letní máslíčka pořiďte si i tyto. Kůže je po něm krásně vláčná, na dotek jemná. Navíc při pravidelném používání už žádné šupinky a moje paty jsou heboučké jako dlouho nebyly :) Máslo kůži nedráždí, neštípe a ani se mi po něm neobjevuje na ekzém. Takže prošlo.


Hodnocení: 7/10 ( body dolů za vůni, která neodpovídá obalu )

Komentáře

  1. Ja som toto maslo maslo velmi chcela :( ale mam este 3 masla od alverde tak neviem kedy to spotrebujem. Ruzu milujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nelituj, že ho nemáš po růži moc nevoní :/

      Vymazat
  2. Bohužel, jak si zvyknete na vůni esenciálních olejů, tak už je nejspíš nic nepřekoná :-) Obal je ale opravdu moc pěkný a určitě by mě nebýt toho,že si másla míchám sama nalákal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesný! Když já ,ale stejně nikdy neodolám a teď jsem trochu vmíchání lenoch :D

      Vymazat
    2. Míchat také moc nestíhám, protože já už si doma míchám téměř vše až po čistící prostředky pro domácnost, prací prášky, jar apod. :-) .........ale říkám si, že ušlehat bambucké máslo s olejem a přidat pár kapek EO zase tak moc práce nedá a jsem spokojená :-) I když míchám většinou po nocích :-) :-) :-)

      Vymazat
  3. Už jsem po něm koukala mnohokrát, ale zatím odolávám, protože mě štve, že másla od Alverde neustále zdražují. Balení je ale úžasné a jsem si jistá, že obsah taky :-) Od Alverde mi vyhovují hlavně ta malá máslíčka z limitek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám asi nejradši máslo s shea od alverde, voní mi asi nejlépe, tohle je fakt spíš ovocná vůně, ale taky pěkná,ale s růží to nic moc společného nemá

      Vymazat
  4. Ten obal je opravdu povedeny ♥ Ja mam telove maslo Balea, ktere voni jako cokoladovy puding ale jsem hrozne lina se mazat, takze kdyz uz, tak pro lepsi roztiratelnost davam prednost telovym kremum nebo mlekum :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky