Revitalizační odličovací voda

Předem chci říct, že značku Yves Rocher moc ráda nemám, málo s čím co jsem, kdy zakoupila jsem u nich byla spokojená. Takže bohužel ani tato voda není výjimkou...zatím tedy spokojenost pouze s toaletkami,ale o těch až jindy.




Tahle voda slibuje odlíčení obličeje, rtů i očí. Pleť by po ní měla být nejen dobře odlíčená,ale i zářivá a svěží. Vhodná pro unavenou pokožku. Obsahuje zelený, bílý i madagaskarský čaj, dále mátu a heřmánek, obě bylinky v bio kvalitě, což však nezachrání jinak nic moc složení.. no o tom, že si tahle značka ráda hraje na přírodu nemůže být sporu, ale teda PEGY a Parabeny nic moc ..ale to jsme věděla a i tak jsem do toho šla.. chtěla jsem využít zajímavou nabídku, která platila jen po netu a do poštovného zdarma zbývali necelé dvě kila, což přesně splnila tahle voda. Ale to je tak vše co dokáže, utratit vám z peněženky peníze!! 



Ale jinak zhola nic..krásně voní, za což může umělý parfém, sice se jim povedl,ale za to ať ovace nečekají. Odličovací schopnosti jsou nula nula nic. Jako pudr a make-up jsou fuč,ale řasenka nebo i obyčejné stíny to tak akorát rozšudlá po obličeji. Aspoň, že nedráždí, nepálí, trochu lepí,ale já stejěn všechny odličovací přípravky oplachuji , takže tohle mě tak netrápilo. Ale prostě proč to používat ,když to neodličuje?? Taky nevím, takže za mě propadák roku ..


Hodnocení:0/10

Komentáře

  1. používám vodu ne jako odličovací, ale místo tonika večer - dlouhodobě opravdu krásně čistí póry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem ke složení bych moc nechtěla,aby mi tenhle produkt zůstával na pokožce v noci kdy pleť regeneruje a potřebuje dýchat, bála bych se těch parabenů, ale vyzkouším ho jako oplachovací tonikum, jen na mírné dočištění.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky