Original Atok giveaway

Dlouho jste si pořádně nezasoutěžili a dnes tu pro Vás mám opravdu zajímavé ceny v podobě přírodní aroma terapeutické kosmetiky značky Original Atok. Výherce bude jen jeden a získá dva produkty plus taštičku s ručníčkem na obličej.



V sadě najdete Heřmánkový krém na ruce Lady 50ml, tento krém má výrazně regenerovat, zklidnit i vyživit. O vůni se tu postará heřmánek modrý a citron.Druhým produktem je Oční krém Světlík o objemu 30 ml. Krém je vhodný především pro unavené oční okolí, jelikož regeneruje, hydratuje a pomáhá při otocích kolem očí. Takže myslím, že oba produkty by se hodilo vyzkoušet :)



Výherce bude pouze jeden a to buď z ČR nebo SR. Losovat budeme opět náhodně jako vždy, aby to bylo spravedlivé. Soutěž potrvá do 1.dubna do 12:00 , a nebojte až vyhlásím výherce apríl to nebude :-) Email mi do komentářů tentokrát nepište, výherce vyhlásím na FB a Instagramu a bude se mi muset do 4 dnů sama ozvat, pokud ne, budeme losovat znovu. Tak odměním jen ty co blog opravdu sledují.


Podmínky soutěže:

  • Sledovat před GFC nebo Google+ a napsat pod jakým jménem sledujete
  • Sledovat na FB nebo Instagramu plus opět napsat pod jakým jménem sledujete ( na těchto dvou místech bude vyhlášen vítěz, takže se sledovat vyplatí , abyste o výhru nepřišli )
  • pokud sledujete FB i Instagram , přidejte si jeden soutěžní komentář navíc, to samé pokud budete soutěž někde sdílet, můžete si přihodit komentář navíc včetně odkazu kde sdílíte
  • Napsat co je momentálně Váš nejoblíbenější produkt v péči o oční okolí a ruce (ať mám nějakou inspiraci )
A pak už si jen držte pěsti ať máte hodně štěstí :)

Komentáře

  1. Od této značky jsem ještě nic neměla.
    Na GFC sleduju jako Eva. Na FB jako Eva Mí... Vá.... (zašifrováno:-).
    Pod oči teď zkouším Havlíkův přírodní zázrak a na ruce bambucké máslo, krém od Urtekram nebo dětský krém do zimy Hipp - střídám to.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak já se přiznám, že nepoužívám žádný speciální krém na pokožku kolem očí. Zato ruce si krémuji několikrát denně, nejradši mám Neutrogenu.
    GFC: lenushenka
    FB: Lenushenka Scrap

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tuto značku neznám, a na oči nic speciálního nepoužívám. Měla jsem kdysi nějaký spešl krém od Avonu, ale přišlo mi, že to nemělo žádný efekt, tak mažu celý obličej stejným krémem. Ale ráda vyzkouším něco nového:) Na ruce používám essence krémy a dost je střídám:)
    Sleduji jako Šárka Beranová zde i na FB a na insta jako sarkaberanova
    Hezký den!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Fb už jsem sledovala i dřive, ale díky tomuto článku sleduji už i instagram:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Super soutěž!
    Na oči mám ráda Naturu Sibericu, i když bych chtěla zkusit 100% Pure. Momentálně používám krém od Lambre, co byl v jednom Ladyboxu, ten ale není přírodní.
    Na ruce toho mám rozpoužívaného dost, momentálně Figs & Rouge, u našich mám nějakou Baleu s celkem pěkným složením, v zásobě mám Crabtree & Evelyn, od nich jsem ještě nic nezkoušela, tak se na ni celkem těším.

    Brunwen (Fb: Jolana S.)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Na oči a okolie nič špeciálne nepoužívam, iba micerálnu vodu na čistenie pleti, ale na ruky používam Excipial U Hydrolotio, keďže mám suchú kožu, najmä na lakťoch, a raz za čas aj Niveu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji všude kde to jde ;-) A jméno psát asi nemusím, vždyť víš ;-) Momentálně na čoi používám nějaký extra cheap oční krém, a hrozně mě nebaví, takže se těším jak malá, až se ho zbavím a koupím si něco pořádného :-)

    OdpovědětVymazat
  8. A druhý komentář si dovoluji přidat za sledování fb i insta.

    OdpovědětVymazat
  9. A třetí si dovoluji přidat za sdílení na fb: https://www.facebook.com/pages/The-Crazy-Gingers-Diary/1555590624664199

    A to by nebylo, aby se mi to s 3 komentářema nepovedlo :D!

    OdpovědětVymazat
  10. Sledujem ako Nikola Straková na GFC a na instagrame ako nickabeutyhunter.
    Momentálne najradšej používam na očné okolie Weledu ružový krém a na ruky The Body Shop s argánovým olejom ;)

    OdpovědětVymazat
  11. A pridávam druhý koment za instagram ;)

    OdpovědětVymazat
  12. tak teď nevím, kam mi ten konemtář zmizel :) takovou jsem si dala práci...
    takže tip na krém na oční okolí bych taky brala - zatím v interním výběru kraluje Ilcsi
    na ruce plné mozolů, které ničím při cvičení, používám krém od Nonique a Nordisk Birk... a v minulosti se mi výborně osvědčilo bambucké máslo od Raw Gaia... a na noc, když je to fakt strašný, tak přichází na scénu Burts Bees (a i když je dobrý, aplikace je strašná a nepřesvědčil mě, že bych ho potřebovala znovu)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, jelikož mám ráda přípravky od KH, tak by mě velice zajímalo, jak jsou na to ty od Atoku (no hlavně po té aférce). No a u KH zůstanu, mám velice ráda Elastosan (trpím na záděry, ale suché ruce nemám) a péči o oční okolí hledám (používala jsem oční sérum Ilcsi), ale tato disciplína mě velmi baví (a neméně to hledání).
    GFC: Péťa K.

    OdpovědětVymazat
  14. A i když mě ten fb moc neba, tak: Peťa Kovaříková

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju na FCB i na GFC jako Eva Kostrejová.

    Zkus oční krém nebo jakýkoliv jiný výrobek od Ziajy (celkově mě tahle kosmetika dost baví,je za pár korun a přitom super kvalita)

    OdpovědětVymazat
  16. sledujem ako Viera Sedlakova na GFC aj FB :)
    momentalne pouzivam ocny krem od ziaja - olivovy, ale uz mi dochadza. inak je super, nerdazdi ma, praveze skludnuje. na ruky potom striedam klasiku excipial a indulonu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Produkty vypadají opravdu lákavě :-) Musím se přiznat, že mazání rukou celkem flákám, dokud je nemám jak sušenky, tak krém použiji sotva jednou za den, často ani to ne :-) Ale mezi mé oblíbené patří jednoznačně krémy Baleácké :-) Od této značky jsem si právě nedávno pořídila i svůj první oční krém, tak se s ním ještě seznamuji :-)

    GFC : Whatever

    OdpovědětVymazat
  18. FB : Žaneta Kovářová
    Instagram : zanetkov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sdílím : https://plus.google.com/+%C5%BDanetKov%C3%A1%C5%99ov%C3%A1/posts/KqRWzv7xvXe

    OdpovědětVymazat
  20. Fb-Dana Vyky
    GFC-V vyky

    OdpovědětVymazat
  21. sledujem ta na GFC ako Tinky Rinky

    OdpovědětVymazat
  22. sledujem ta tiez aj na FB pod menom Martina Bačová
    zdielam sutaz na: https://plus.google.com/u/0/108924461221744857077/posts
    od znacky Original Atok som uz coto vyskusala a musim pochvalit ich vonu a hlavne to prirodne zlozenie :-)
    momentalne na ocne okolie pouzivam prirodny krem od znacky Laidbare a na ruky masielka od Alverde, no tie su moc mastne na bezny den v praci

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji jako Charmedka
    FB Beauty of pink
    Za mě nejlepší krém na ráce je bio s medem a musli od Yves Rocher, ten určo doporučuji. Oční krém mám momentálně For Life & Madaga, ale tenhle mě vážně zaujal. Super výhra :)

    OdpovědětVymazat
  24. Na GFC sleduju jao Jana Nováková. Pod oči používám kokosový olej, na ruce heřmánkový krém od Alverde. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Sdíleno na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1433462260279678&id=100008477534514&pnref=story

    OdpovědětVymazat
  26. Přes GFC sleduju jako Ilka, na FB jako Ilka Ř. Instagram bohužel nevedu.
    A můj oblíbený produkt v péči o oční okolí je hydratační oční krém od Nonique a na ruce zvláčňující krém na ruce od Yves Rocher. Když si poradí se zničenýma rukama z chemické laboratoře (kyselinka občas ukápne a rukavice to moc nezachrání), tak si musí poradit už se vším. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. gfc i fb-Jana Svobodová
    Jelikož mi bude za necelý měsíc teprv 20,tak už po nějákém tom očním krémíku pokukuju,asi si do začátků pořídím momentálně celkem chválený a levný krémík od Cienu z Lidlu.Do teď jsem používala jen jeden obyč od Avonu,ale přijde mi,že nic nedělal.:)

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    IG: adrianne.cs

    Na oční okolí používám krém od Clinique a ruce si mažu krémem od Dermacolu, který perfektně hydratuje. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Druhý komentář za sledování na FB A INSTAGRAMU. :)

    OdpovědětVymazat
  30. SDÍLENO: https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj,
    1/ sdílím na FB: Petra Ježková
    2/ sdílím na Google+: Petra Ježková
    Já používám na oční okolí své vlastní výrobky: například: http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/01/gel-na-oblicej-pro-unavenou-plet.html nebo http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/01/vypinaci-serum-proti-vraskam-s.html

    Mimochodem, na blogu mi momentálně také běží soutěž - o přírodní vilínovou vodu :-) - zde: http://nevsednidny.blogspot.cz/2015/03/tyden-s-vilinem-virginskym-soutez.html

    Petra

    OdpovědětVymazat
  32. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Sdílím - https://plus.google.com/u/0/114038359467541295997/posts/9D7MbNoAMWz
    Na ruce krém s kakaovým máslem z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji jak přes GFC tak na Insta a to jako Lady eS :)

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    von krém na rue :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. GFC, FB: Lucia Balintová
    Na celú tvár používam bambucké maslo a na ruky krém od Alverde :)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC - Dinky
    O tejto značke počujem prvý krát, ten krém na ruky vyzerá super. Na oči žiadny krém nepoužívam, iba všeobecne na tvár, ale na ruky mám snáď milión krémov, pretože ich mám strašne suché. Pomáha mi krém z Avonu - Sensitive Moisture so včelou materskou kašičkou, plus nádherne vonia. Mám rada aj mandľový krém od Dermacolu a všetky od značky Tropical Cosmetics, ktorej produkty sú všetky organické a prírodné a navyše nádherne a dlho voňajú :)

    OdpovědětVymazat
  37. Sledujem tvoj blog na FB - Diana Dinky
    a na Instagrame - _diana_l_

    OdpovědětVymazat
  38. Zdieľala som súťaž na twitteri :
    https://twitter.com/dinky___/status/578139258516541440
    a facebooku
    https://www.facebook.com/diana.dinky/posts/825866624174112

    OdpovědětVymazat
  39. sleduji přes gfc a na fb jako Vendula Mikulková
    na ruce mám 3 oblíbené krémy a to krém od mixe, biodermy a the body shop (konopný). Na péči o oční okolí používám gel/krém od Biodermy

    OdpovědětVymazat
  40. Jéé Atok mám ráda - mám balzámky na rty Liposon a Herpason - jsou bezvadný! Na ruce teď používám L'Occitane a doporučuji! Patří mezi mé oblíbené, i když zrovna krém na ruce střídám, tak tenhle budu určitě kupovat znovu :-)
    Sleduji GFC a FB pod jménem Klára Komrsová

    OdpovědětVymazat
  41. S touto znackou nemam jeste zkusenosti, takze rada vyzkousim. Na ruce momentalne pouzivam essence, baleu, niveu a oriflame kremy, jsem s nimi moc spokojena. :-)
    Sleduji GFC Dendy

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji na Insta jako d.endy a fb Denisa Šebe...vá :-)

    OdpovědětVymazat
  43. sledujem ťa na FB (Marec Marec) aj cez GFC (instagram nemám ) :)
    na očné okolie nepoužívam nič, no na ruky používam olivový olej, ktorý milujem <3

    OdpovědětVymazat
  44. zdieľala som :)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009179942638

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji na FB i GFC jako Klára Odehnalová !
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj :) sledujem FB, GFC- Dasa Frantova
    na očné okolie nepoužívam nič špeciále okrem klasického krému :)
    a na ruky aktuálne používám krem od EOS-u

    OdpovědětVymazat
  47. sledujem aj na instagrame- dasafrantova

    OdpovědětVymazat
  48. gfc:kinda difficult
    insta: lubezna_
    fb: ľúbezná
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  49. FB: Kamila Ligasová, insta: ohnicek, GFC: Kamila Ligasová
    Používám oční krém od ryoru-super věc!

    OdpovědětVymazat
  50. FB: Kamila Ligasová, insta: ohnicek, GFC: Kamila Ligasová
    Používám oční krém od ryoru-super věc!

    OdpovědětVymazat
  51. ja milujem krem na ruky od weledy cerveny a pod oci sa moc nepaprem , pouzivam nejaku baleu...
    fb Nikola Benková
    gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat
  52. instagram sweet_lollipopqueen

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    Instagram: denikaabomination
    Na ruce používám krém od nivei. :)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    Instagram: denikaabomination
    Na ruce používám krém od nivei. :)

    OdpovědětVymazat
  55. Sdílím zde: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1415789695393401&id=100008871519564

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduju přes GFC a FB pod svým jménem a na Insta jako monnis96.
    Abych pravdu řekla, tak péči o ruce a oční okolí moc neřeším - krémy na ruce sice mám, ale používám je hlavně po odlakovávání nehtů, kdy namažu i kůžičku kolem nehtů, teď mám nějaký od Sebamedu, je fajn :) A oční krém jsem ani nikdy neměla, mažu se večer meruňkovým olejíčkem od Saloos a vezmu to i pod očima a myslím, že to stačí :D teda snad.

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduju přes GFC/G+ i FB: Veronika Šticová
    Na oční okolí používám Levandulový pleťový olej od Saloosu a ruce si mažu medovým tělovým mlékem od Bione Cosmetics :)

    OdpovědětVymazat
  58. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    na oční okolí nepoužívám momentálně nic , ale dříve jsme používala krém do Balea :) a na ruce používám krém od alessandra dream cream

    OdpovědětVymazat
  59. Instagram - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Instagram - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    na oční okolí nepoužívám momentálně nic , ale dříve jsme používala krém do Balea :) a na ruce používám krém od alessandra dream cream

    OdpovědětVymazat
  62. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj
    čo sa týka očí milovala som sérum z Avon-u, čo bolo to s tým ryžovým saké ale už som ho dávno nevidela a zbytky akurát míňam čiže by sa niečo nové hodilo :) na ruky som dosť háklivá kvôli problémom s nimi a jediná vec ktorú na ruky môžem naozaj použiť a nevyvoláva mi alergickú reakciu je krém z DM značka Balea kamilkový krém čo je to cestovné balenie ZuZu

    OdpovědětVymazat
  63. a na insta ako zuzu.predaj :)

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky