Micelární voda Eucerin

V poslední Marianne byla tahle micelární vodička součástí balení, což jsem byla moc ráda, ještě jsem ji nezkoušela a jak víte, pořád hledám konkurentku růžové známé Biodermě a zatím je pro mě top v oddělení micelárních vod :) Takže malé balení 125ml potěšilo, normálně se navíc dá sehnat za cca 150 Kč a velké 250ml balení za cca 250kč, což je fajn. Ale stojí za to?


Balení se mi moc líbí, co je ovšem horší je nepraktické klasické šroubovací uzavírání, nevím jestli to má tak i velká , ale nic moc, vyhovuje mi flip flop.. Ale jinak je tvar i design mnohem hezčí u Eucerin, takový modernější. Složení je to klasický chemka, nic co uchvátí. Odličovací schopnosti jsou ,ale bohužel menší :/ má problém dočistit většinu mnou používaných řasenek a s dlouhotrvajícími rtěnkami si neporadí skoro vůbec. Takže bych ji doporučila na jemnější makeup. Bohužel nepatrně poštipuje kolem očí..nebo je to tím jak musím drhnout?:D Kdo ví ..ale prostě za mě nuda, zklamání  a nic co bych si tedy sama koupila. Takže popojedeme, jako zadarmo dobrý ,ale jinak Bioderma je mnohem lepší. Určitě je však mnohem lepší než mnou testovaná přírodní micerální voda SoBio.  Pokud však nemáte větší nároky na micelární vody klidně ji zkuste. Já od nich chci precizní odlíčení očí bez drhnutí a podráždění.

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Tak to si ma nepotešila :D Kamoška mi doniesla časák z Čiech a tajne som dúfala, že bude micka dobrá, škoda no. Zatiaľ to vyzerá tak, že Bioderma všetko válcuje :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň u mě tomu tak je, přijde mi, že pro mě nasadila Bioderma laťku hodně vysoko a pořád ji s ostatními porovnávám,a nic se jí zatím nevyrovná , tedy co jsem vyzkoušela - mixa, avene, eucerin, bio voda tak prostě nic

      Vymazat
  2. Ja ju poznám a bola som s ňou veľmi spokojná, nelepila na pleti, moje veľmi citlivé oči neštípala, na odličovanie bola vynikajúca, oči sa mi odličovali tiež bez väčších ťažkostí. Akruát fakt to šrubovacie viečko je dosť nanič, pripadá mi to taký zastaralý spôsob.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím neodlíčím Rocket maybelline řasenku a to ani omylem :/ je dost odolná a prostě se skoro ani nehne. A trochu i štípe do očí , nosím kontaktní čočky a mám oči dost citlivé, no škoda, ale pro mě je na nic.

      Vymazat
  3. také jsem ji měla v časopisu a já jsem spokojená.
    Oči mám velmi citlivé a protože mám zahuštěné řasy, nemůžu používat odličovače na olejové bázi. Mně řasenku v pohodě odlíčí a neštípe...Takže za mě pecka....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela jsi klasickou Biodermu, mě přijde o hodně lepší. Já na oči mám radši také na neolejové bázi,ale mě štípou skoro všechny micelární vody :/

      Vymazat
  4. A to jsem si myslela, že bude stát za to. Jak říkáš, Bioderma je nejlepší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ale holky tu v komentářích chválí tak třeba ti bude taky vyhovovat, je ideální vyzkoušet jí právě v rámci časopisu zdarma

      Vymazat
  5. Já ti nevím, mám poprvé Biodermu a nějak mě nenadchla. Přijde mi, že co zvládne odlíčit jakákoli drogérková micelárka, mi Bioderma po obličeji jen rozmaže, nechce se nechat setřít do tamponku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já mám právě přesně naopak :/ mám asi zhýčkaný ksichtík, krom biodermy mě také skoro všechno poštipuje , i avene pro mě byla děs

      Vymazat
  6. Já ji mám a jsem spokojená. Oči si nelíčím nijak brutálně, hlavně linky a řasenka a zvládá to dobře:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nevím, mám fakt zhýčkaný ksicht :D

      Vymazat
  7. Já micelárku většinou stejně jen používám na dočištění pleti, protože hlavní odlíčení pleti dělám pomocí másla z The Body Shop (které je btw fakt výborné), takže by mi tahle micelárka asi v pohodě stačila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se na tohle máslíčko už hodně dlouho :)

      Vymazat
  8. Chtěla jsem ji vždycky vyzkoušet, ale byla jsem nespokojená s vichy i s biodermou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, to by tě tahle asi taky nenadchla

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky