Maybelline řasenky

Hledání ideální řasenky stále pokračuje a tentokrát jsem zalovila ve vodách o něco levnějších a to konkrétně Maybelline, jelikož na ní zrovna byla v Dm drogerii akce 1+1 , no nevyužijte to. Zvlášť když mi byla řasenka The Rocket volume doporučena jako best a , že ji mám zkusit. Takže nebylo co řešit a putovala do košíku a k ní One by One. Musím uznat, že ani jedna se mi designem nelíbí, nemám ráda tyhle křiklavé řasenky, dávám přednost jednoduchosti černých nebo stříbrných řasenek,ale co za ty prachy je to fuk :)


Jako první jsem samozřejmě otestovala Rocket, která slibuje 8x větší objem, bez žmolků. Kartáček je umělý, ty mám poslední dobou raději, krásně od sebe řasy oddělí a nejsou vůbec slepené. Že by ovšem byl dramatický objem to se mi tedy nezdá ani v nejmenším, řasenka krásně zvýrazní,ale objem není nějak nic moc, ani prodloužení, tohoto efektu dosáhnu určitě lépe u Collistar nebo Clinique a to o dost více. Velkou výhodou Rocket,ale je , že vydrží naprosto v pohodě celý den bez rozmazávání i žmolků!!! Což je super. Bohužel ,ale něco mě v ní dráždí a slzí mi více oči..fňuk ach jo, prostě řasenky u mě nejsou něco co můžu nakupovat ve velkém ... s odličováním je problém chová se pomalu jako voděodolná a chce to olejíček na odlíčení, ale to mi nevadí. Hlavně , že drží celý den na jedničku. Škoda, jen , že mi něco nesedí v odličování.


Hodnocení: 7/10



Druhou testovanou je One by one, ta už je s výdrží slabší. Malinko se mi o půlce dne rozmazává,ale jen velmi nepatrně. Nepálí mě po ní oči, takže v tomto ohledu je na tom lépe než předchozí. Zvýraznění je o malinko menší než u Rocket, řasy jsou trochu přirozenější. Co mi vyhovuje o dost méně, ale je tvar umělého kartáčku, takový divný a nepraktický baculatý, který je uprostřed větší..na spodní řasy nic moc, tuhle řasenku bych si znovu nekoupila, ničím mě nenadchla. Průměr, nenadchne,ale ani moc neurazí.


Hodnocení: 4/10


Komentáře

  1. Rocketku modrou jsem zkoušela ač mi kartáček moc vyhovoval, děsně zanechávala šmouhy :-( Nejoblíbenější řasenka od Maybelline je ta žlutá s fialovým nápisem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mě naštěstí šmouhy právě nedělá vůbec :)

      Vymazat
  2. Mě už to balení tak nějak u Maybellinek přestalo trápit. I když to není nic extra, uznávám. Já mám ráda Colosalku žlutou, a teď mám i tu černou, která je o trošku horší, tak nějak méně rozčesává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jak jsem ted měla dvě po sobě pěkné, tak jsem si nějak odvykla od těchto levných křiklavých :/

      Vymazat
  3. Maybelline rasenky mi moc nesedi. Z techto mam tu modrou a pratelime se az v posledni dobe :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Ja nejako neviem prist na chut tymto riasenkam.... Neviem preco. Vela ludom vyhovuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to průměr, takže neurazí a ani nějak extra nenadchnou

      Vymazat
  5. Tyhle by mi asi nesedly, plastové kartáčky nejsou nic pro mě. Ale měla jsem/mám žlutou s černým nápisem a fialovou krajkovou, ty se mi obě hodně líbily (měly klasický kartáček).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě mám ty plastové raději, přijdou mi, že méně slepují řasy

      Vymazat
  6. Já mám od nich takovou tu žlutou, ale nemůžu říct, že bych z ní byla nějak odvařená.. :( V poslední době mi ale vyhovuje řasenka od Astor.. ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky