Manufaktura mýdlo s růží

Manufakturu tu mám asi na blogu poprvé, byť je to velmi známá kosmetika, já k ní nějak netíhnu, ale co se jí upřít nedá jsou krásné obaly, které jsou ozdobou každé koupelny, takže jsme se rozhodla, že od nich musím pár věcí také konečně vyzkoušet.. a začala jsem opatrně a levně :D A to konkrétně mýdlem. Celý název je Rostlinné mýdlo s vřídelní solí, glycerínem a růží. Takže je to asi jasné, já jako milovník růží jsem ho tam prostě nemohla nechat. Navíc je to mýdlo o dost větší než většinou kupuji, má totiž 150g , takže pořádný kus mýdla :) A za 115,- proč ho nevyzkoušet.


Jak už jsem řekla obal je krásný, retro, prostě nádhera..i samotné mýdlo s vyrytým názvem je božsky krásné.




Základem mýdla jsou rostlinné oleje jako palmový, kokosový a pak samozřejmě glycerin. Doplňkem je známá karlovarská vřídelní sůl bohatá na minerály a sušené plátky růží, které by měly v mýdle fungovat jako peeling. Manufaktura slibuje pokožku hladkou, jemnou, provoněnou a nevysušenou...no kosmetické firmy jsou jako chlapi,  naslibují toho mraky a pak ,když ho máte doma skutek utek ..takže jak je na tom tohle krásné mýdlo? Je to líný krasavec nebo pořádný kus chlapa co doma mákne a sliby splní ? :D



Rovnou ho tedy musím nazvat průměrným českým chlapem, takže slibuje víc než stihne udělat,ale i tak je dobré mít ho doma.. Mýdlo totiž nádherně voní a pokožka si chvilku růžové aroma opravdu uchová. O peelingu nemůže být ani řeč, růží je tam málo a prostě se absolutně nejedná o peelingové mýdlo. Takže jen klasika. Mýdlo má velmi bohatou pěnu, takhle pěnivé mýdlo jsme doma ještě neměla, což mě překvapilo,ale s tím jde ruku v ruce , že i vysušuje. Ale je to průměr, kůže extrémně nevrže a ani se nebudete "loupat". Pokud máte mastnější pokožku na těle klidně si ho za ty super penízky kupte, nebudete asi zklamané,ale pokud máte sušší je zbytečné za něj vyhazovat peníze. Já z něj do stropu neskáču a doma už jsem měla lepší. Takže tímhle mě zatím Manufaktura neoslovila, uvidíme příště.


Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Vypadá fakt moc pěkně, škoda že na mýdla moc nejsem. Ty je používáš normálně do sprchy místo sprcháče?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně tak, místo sprcháče, ale střídám to, ale tuháče miluji, zvlášť ty peelingové. Některé totiž skoro nevysušují a dokáží ledacos zhojit, a hlavně není nad to se pořádně podrbat mýdlem, je to takové dva v jednom - sprcháč a peeling.

      Vymazat
  2. Na tuha mydla moc nejsem a pro mou suchou plet by asi nebylo nejvhodnejsi, ale nadherny design mu uprit tedy nemuzu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo krasavec největší :) Fakt se jim vzhledově povedl..ale nejen u žen platí, že krása není vše

      Vymazat
  3. Vypadá naprosto nádherně a neodradí mě ani vysoušení :) Doufám, že si na něj při příštím nákupu vzpomenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) mají i jiné vůně a všechny budou moc pěkné

      Vymazat
  4. Mně se mýdla moc líbí, ale prostě mě nebaví je používat, ačkoliv se to chci naučit, protože si myslím, že jsou lepší než sprcháče

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No lepší bych asi neřekla, podle mě je ideál střídat podle nálady. Ale tohle bych jako první k otestování nedoporučila, první nákup určitě udělej na beautyville jejich mýdla jsou božská, určitě koupím další

      Vymazat
  5. Na mýdla obecně moc nejsem. Ale měla jsem jejich peelingové meruňkové a bylo celkem fajn. Hlavně ta vůně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nepeelinguje ani omylem, a meruňkové to by mi vonělo určitě moooc :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky