Lavera koupelová sůl

Relax ve vaně je podle mě doslova k nezaplacení a ,když navíc pořídíte krásně voňavou koupelovou sůl, je to slastná odměna po namáhavém dni. Mám ráda přírodní značky, což jste si jistě všimli, takže jsem tentokrát zapátrala u Lavery a domů si ulovila hned dva sáčky koupelové soli a to konkrétně Kokos a vanilka  a druhou je Verbena a limetka.


Každý sáček má 80 g a seženete ho kolem padesáti až šedesáti korun. Což je docela dražší záležitost,když tohle množství spotřebujete na jednu vanu. Lavera kombinuje hrubou zrnitou mořskou sůl v kombinaci s výživným olejem jako je bambucké máslo, takže tahle sůl by rozhodně neměla vysušovat. Ba naopak. Měla by být po vykoupání krásně jemná, pružná a zregenerovaná. Poté je každý sůl obohacená o své speciální další ingredience jako  například aloe vera, med, vanilka apod. Měla by se používat do vany o teplotě 36-38°C a strávit v ní 20 minut,aby se plně rozvinul účinek relaxační koupele.






Kromě mnou zakoupených dvou variant máte na výběr ještě tyto:
  • Mléko a med
  • Divoká růže
  • Levandule a aloe vera
  • Pomeranč a rakytník


Co musím uznat, je překrásná vůně obou variant, je velmi silná, takže provoní nejen koupelnu,ale pomalu celý byt :) A i na pokožce vůně nějakou tu chviličku vydrží. Kokos s vanilkou je neskutečně uklidňující a relaxační vůně, nádhera, myslím, že potěší všechny milovníky sladkého a i sladkých vůní. Verbena s limetkou je zase nakopávací koupel, povzbudí a rozhodně se mi po ní nechtělo jít do hajan :)

Pokožka nesvědila, nebyla vysušená. Ale když jsem si opláchla ve vaně i obličej svědil a svíral hodně, takže rada rozhodně ráchejte jen tělo a ne obličej. A pokud máte hooodně citlivou kůži možná radši kupte jen jednu a tu vyzkoušejte, abyste mě pak neproklínali až se budete drbat jak psi :D U mě ,ale na tělo super, bez problémů. A ta vůně opravdu stojí za to. Takže i jako dárek pro někoho vřele doporučuji.



Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Vypadají skvěle, akorát právě kvůli vysušování volím častěji do koupele olejíčky. :) Ale jednou za čas dám i sůl.. a ta pomerančovo-rakytníková mě láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sůl také používám jen někdy, spíš než olejíčky používám čisté bylinky :)

      Vymazat
  2. My bohužel v bytě vanu nemáme, ale v novém si to určitě vynahradím, mám strašně ráda všechny tyhle koupelové přípravky. Soli vypadají skvěle, hlavně kvůli intenzivní vůni, zaujala mě tvá varianta Kokos a vanilka (kokos jsem si nedávno zamilovala u kondicionéru 100% Pure) a pak taky Pomeranč a vanilka. Určitě vyzkouším na víkend u babiček. Díky za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem napsat Pomeranč a RAKYTNÍK :)

      Vymazat
    2. Tak pokud máš ráda intenzivní vůni brzy bude recenze na značku ,která má hooodně super vůně,ale přitom je přírodní a levná :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky