Kivvi pleťové tonikum s výtažky maliníku a meduňky

Nezní už samotní název krásně? Maliník a meduňka, to je už samo o sobě jako pohlazení na duši, kdo by nemiloval vůni uklidňující meduňky a sladkých šťavnatých malin? Já tedy rozhodně ano! A když, už jsem se konečně dokopala objednat svoji oblíbenou Čistící emulzi s lopuchem tak jsem nemohla nezkusit alespoň dva nové produkty a jedním z nich je právě toto tonikum. Asi už se nebudu rozplývat nad tím, jak má Kivvi kosmetika pro mě nádherné obaly....jsou to prostě poklady do koupelny.



Tonikum je v balení po 150 ml za 406,- , což není málo,ale ani moc, tak akorát na to jak je tahle kosmetika kvalitní. Ale stejně bych se nezlobila kdyby bylo balení o trochu větší. Tonikum je vhodné pro všechny typy pleti, má totiž osvěžovat, vypínat a zklidňovat. Což má zaručit krásné složení bohaté například na aloe vera, heřmánek, měsíček, třezalku, květovou vodu z maliníku a mnoha dalších krásných přírodních zázraků viz složení:


Takhle vypadá moje utrácení na Naturals :) plus dáreček ve formě marmeládky na rty

Složení:
Aqua (Water), Rubus idaeus (Raspberry) hydrolate*, Aloe barbadensis (Aloe vera) leaf extract*, Rosa damascena (Damask rose) floral water*, Glycerin, Matricaria recutita (Chamomilla) flower extract*, Ribes nigrum (Blackcurrant) extract*, Panax quinquefolium (Ginseng) root extract*, Angelica archangelica (Angelica) extract*, Citrus reticulata (Tangerine) extract*, Viola tricolor (Pansy) extract*, Betula alba (Birch) extract*, Calendula officinalis (Calendula) extract*, Melissa officinalis (Lemon balm) extract*, Hypericum perforatum (St.John`s wort) extract*, Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract*, Salvia officinalis (Sage) extract*, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Borago officinalis (Borage) extract*. * certified organic ingredient.
100% přírodní ingredience a 75% bio




Zaručuji Vám, že po otevření pochopíte proč mě tak nadchlo, ta vůně je nádherná, převažují maliny a meduňka a ta kombinace je úžasná! Fakt nejlépe vonící tonikum co jsme na pleť kdy používala. Řekla bych , že pro mě je každodenní používání taková malá aromaterapie, prostě se na něj těším. Vůně je silná a přesto jemná, vím zvláštní kombinace slov,ale tak to je. Prostě pohladí na duši. Co se týče účinků, tohle tonikum rozhodně nevypíná a ani nestahuje pory, myslím, že na mastnou pleť to bude slabé. Co ,ale umí je zklidnit a rozhodně zlepšit hydrataci a jemnost pleti. Pokud máte tedy pleť citlivou, suchou nebo normální a chcete jen jemné tonikum pro zlepšení celkové péče rozhodně tohle musíte vyzkoušet. Navíc můžete bez problémů používat i přes oči. Pokud Vás ,ale trápí pupínky a hodně se mastící obličej zkuste mnou opěvovanou BioAroma kosmetiku a jejich tonikum. Já si ponechám tyhle dva miláčky jak Kivvi tak BioAromu jako nejlepší tonika a budu je střídat podle libosti, na večer se asi nechám ukonejšit jemnou malinou a ráno probrat řeckým rozmarýnem :)


Hodnocení: 10/10



Komentáře

  1. Parádní nákup :). Mám v plánu konečně vyzkoušet jejich opěvovaný koktejl, tak uvidíme co se mnou dokáže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak ti bude koktejl vyhovovat, četla jsem na něj kladné i nenadšené recenze

      Vymazat
  2. No, po tvojich recenziách si musím zas niečo od Kivvi kúpiť :D Asi si kúpim ďalšie balenie vitamínového koktejlu. Ale nabudúce možno skúsim aj čistiacu emulziu, alebo toto malinové tonikum, musí krásne voňať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Kivvi žrout :D a ted mají i novou řadu to musím vyzkoušet dost nutně :)

      Vymazat
  3. Ahoj Jano, tak i já Kivvi naprosto miluju, zrovna mám u nich za dva a půl tisíce objednáno, jsou teď krásné slevy 30% na tělovou kosmetiku. Přidala jsem právě i výrobky z nové kdoulové řady, strašně se na všechno těším a hned alespoň vyfotím na blog. ;) Na malinové tonikum se také chystám a Tvá recenze mě jen v rozhodnutí utvrdila. Těším se, že postupně vyzkouším všechny Kivvi skvosty... ;) Krásné dny, Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem u nich teď nakoupila, věci z nové řady a ještě marmeládku, ale na tebe nemám já tam nechala jen 1500 :D

      Vymazat
    2. Nj, někdy jsem až sama ze sebe v šoku, kolik v té přírodní kosmetice zahučí! :D

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky