Kivvi Čisticí pleťová emulze se šalvějí a mátou

Asi už všichni víte , že má nejoblíbenější odličovací emulze je od Kivvi kosmetiky a to pro mastnější nebo smíšenou pleť s lopuchem viz odkaz zde, ale tuto emulzi jsem kupovala v letních měsících, kdy se moje pleť víc potí a trochu víc i mastní, je tedy výrazněji smíšená než přes zimu, takže když jsem si ji zase na eshopu Naturals kupovala do zásoby rozhodla jsme se přihodit tam i její jemnější sestřičku a to mycí emulzi se šalvějí a mátou na pleť normální až suchou. Chtěla jsem zaprvé vyzkoušet zda je stejně dobrá a za druhé mi občas právě přes zimní měsíce přišla první emulze trochu silnější než momentálně potřebuji.



Čistící emulze se šalvějí a mátou má tedy už i regenerovat, má být plná antioxidantů a obohacená o vitamín B5. Pleť má být absolutně nevysušená, naopak zklidněná a vláčná. Přes toto jemné zacházení má účinně odličovat. Plus díky šalvěji regulovat maz a díky růži uklidňovat. Jak sami vidíte na složení obsahuje zase spoustu krásných extraktů, výtažků, olejů, vitamínů a mnoho dalšího.



Složení:
Aqua (Water), Cocamidopropyl betaine, Decyl glucoside, Glycerin, Ricinus communis (Castor) oil*, Vitis vinifera (Grape) seed oil*, Xanthan gum, Acidum citricum (Citric acid), D-panthenol, Essential oil of Citrus sinensis (Orange)*, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Caprylic/capric triglycerides, Olea europaea (Olive) oil*, Prunus cerasus (Cherry) kernel oil*, Actinidia chinensis (Kiwi) seed oil*, Silk amino acid, Persea gratissima (Avocado) oil*, Stellaria media (Chickweed) extract*, Matricaria recutita (Chamomilla) flower extract*, Essential oil of Mentha piperita (Peppermint)*, Rosa damascena (Damask rose) extract*, Betula alba (Birch) extract*, Calendula officinalis (Calendula) extract*, Pyrus malus (Apple) extract*, Angelica archangelica (Angelica) extract*, Hypericum perforatum (St.John`s Wort) extract*, Panax quinquefolium (Ginseng) root extract*, Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract*, Salvia officinalis (Sage) extract*, Viola tricolor (Pansy) extract*, Vaccinium myrtillus (Bilberry) extract*, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Ribes nigrum (Blackcurrant) extract*.
* certified organic ingredient.
100 % přírodní, 65 % BIO


Použití je klasické jako u předchozí emulze, používá se k odlíčení nebo rannímu čištění na navlhčenou pleť a poté se oplachuje vlažnou vodou. Miluji tenhle způsob kombinace voda a odličovadlo, přijdu si tak nejlépe odlíčená. Vůně je málo výrazná bylinková, ale o něco hezčí než u lopuchové verze. Je také malinko hustší a bělejší než silnější sestřička na mastnou pleť. Při použití je velmi jemná, neštípe a nedráždí, odličuji si s ní i oči a vše v pořádku, absolutně nemám pleť napjatou, vysušenou nebo staženou. Je poznat, že je vhodná více méně pro všechny typy a nestahuje tak pory jako lopuchová. Na zimu mi tedy opravdu vyhovuje lépe. Co se týče odličovací schopnosti je stejně skvělá jako předchozí a to , že si poradí až na vodě-odolnou kosmetiku a některé druhy řasenek se vším na 100%. Takže za mě zase jeden top produkt! Cena je stejná jako u druhé emulze a to 406,- za 150ml. Stačí malinké množství takže Vám vydrží minimálně 4 měsíce a s použitím mořské houby ,kam stačí pomalu jen kapička i půl roku. Musím říct, že Kivvi kosmetika mě zatím nezklamala, vše co jsem doposud vyzkoušela mi moc vyhovuje. Čistící kosmetika má pro mě i rozumné ceny , co se týče krémů, chtělo by to malinkou slevu, ale i tak si myslím, že do budoucna něco vyzkouším.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Tak toto mě doopravdy nalákalo! Sice jsem si chtěla nejdřív koupit mycí emulzi od Urtekram... no, teď vůbec nevím, co vyzkoušet prvně! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urtekram je asi levnější ne? :) Ale já ty Kivvi odličovací emulze miluju, už asi jiné ani nechci, ne kecám určitě budu zkoušet i jiné,ale Kivvi musím mít doma jako stálici !! Byla jsem půl roku bez ní a na pleti to bylo znát.

      Vymazat
  2. Nj, Kivvi kosmetika je božská a jakmile mi dojde pleťový koktejl, kupuju buď hned nový, nebo vyzkouším tuhle věcičku.. A i ten koktejl se mi skvěle s mořskými houbami používá, protože na nich překvapivě strašně napění a pak taky nemám vůbec spotřebu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele to je super tip s tou houbou a koktejlem, já ho ještě nezkoušela,ale využití s vodou a houbou mi přijde lepší než jen tamponek :)

      Vymazat
  3. Já jsem teda spíš zastánce čistících pěn, ale ta emulza vypadá taky dobře. Od kivvi už jsem pár výrobků měla a byla jsem hrozně spokojená. Hlavně musí krásně vonět .. miluju totiž vůni máty :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě pěny moc nevyhovují, pokud už nějakou doma mám používám jí spíše ráno na ranní čištění, na večer spíše gely, emulze,oleje apod. Něco prostě trochu silnějšího na odlíčení. Máta zde až tak výrazná není, spíše celkově bylinkové moc příjemné aroma :)

      Vymazat
  4. Kozmetiku Kivvi nepoznám no emulzia vyzerá super a asi sa mrknem na stránku, takže vďaka za tip ;) Inak to balenie je hrozne roztomilé.
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě od nich něco vyzkoušej, mají moc pěknou kosmetiku, ceny o něco vyšší,ale jinak jsem s nimi moc spokojená, i peeling na obličej a oční krém byly fajn,ale měla jsem zatím jen ve vzorku a vše nádherně voní

      Vymazat
  5. Kivvi mam velmi rada. Tiez ma este ziadny produkt nesklamal :)

    OdpovědětVymazat
  6. Značku Kivvi som ešte neskúšala, ale dosť ma láka a pomaly potrebujem odličovaciu emulziu. Takže idem prehľadať web, kde sa dá Kivvi zohnať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i novou levnější řadu, už mám doma, tak třeba bude i levnější verze emulze stejně skvělá :)

      Vymazat
  7. Jani, takže v příští Kivvi objednávce ještě na 100% tahle emulze! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ať jsi spokojená závisláku, vítám tě do klubu :)))

      Vymazat
    2. A já se pořád uklidňuju, že tohle přece není závislost, jen kvalitní péče o sebe samu. ;)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. No u mě je to závislost na nakupování kvalitní kosmetiky :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky