Bio ranní čistící maska

Od Apotéky už jsem toho pár vyzkoušela - jejich Havlíkův zázrak a Intimní mycí gel, takže když přišla do jejich eshopu novinka v podobě masky na obličej, a že já masky zbožňuji, nemohla jsem odolat :) Maska navíc nese zajímavý název - Bio Ranní maska čistící ( 3 minutová ) - za prvé proč zrovna maska na ráno a za druhé stačí jen tři minuty? No to jsem nemohla nevyzkoušet, navíc cena je příjemných 189,- za 30ml. A jelikož stačí maličké množství tak vydrží na x-použití.

Obal je opět krásný jako u všech jejich produktů, opět převázaný mašličkou se vzkazem, že jsem nádherná :)) No co víc si přát?


A co ,že by maska měla podle výrobce umět? Je určená na pleť zašedlou, unavenou, kterou má regenerovat, hydratovat i vyživit. A proč , že má být cílená na ráno? Přes noc se pleť sama regeneruje a detoxikuje, to asi všechny víme, na pleti je po ránu nepatrný film těchto nežádoucích látek spolu s mazem a odumřelými buňkami. Pouhé opláchnutí vodou nestačí, to asi netřeba říkat, tyto látky jsou totiž rozpustné většinou v tucích, proto se doporučuje ráno odličovat a použít tonikum, stejně jako při večerním čistění pleti. Ale tohle je něco extra, místo ranního odličování si na ještě neopláchnutou pokožku obličeje nanesete opravdu tenkou masku, pomalu na obličeji ani není vidět. Množství na fotce je tak na 3-4 použití! A necháte 3 minuty půsbit. 




Tím svou pokožku nastartujete do nového dne na 100%, nejen, že se nečistoty krásně rozpustí do masky,ale maska kůži dodá potřebné vitamíny a jas. Po třech minutách masku jednoduše smyjte teplou vodou. 





Musím říct, že konzistence masky je hustá emulze, která se rozetře na obličej v průhlednou vrstvičku, voní výrazně po levanduli a rozmarýnu. A celkově je složení zase krásné. Jako ostatně vždy u Apotéky.


Složení: Aqua (pitná voda), Glycerin (humektant), Coco-Caprylate/Caprate (přírodní emolient), Cannabis Sativa Leaf/Stem Extract without THC (Konopí seté bez obsahu THC), Alcohol Denat., Glyceryl Stearate Citrate (přírodní emulgátor), Glyceryl Stearate (přírodní emulgátor), Olea Europea Fruit Oil (Olivovník evropský), Cannabis Sativa Seed Oil (Konopný olej), Cetyl Alcohol (přírodní regulátor viskozity), Polyglyceryl-3 Stearate (přírodní emulgátor), Glyceryl Caprylate (přírodní emolient), Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Rozmarýnový olej), D-Limonene (z přírodních éterických olejů), Citrus Limon Peel Oil (olej Citronovíku), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (Olej blahovičníku kulatoplodého), Camphor (přírodní silice z kafrovníku), Limonene (z přírodních éterických olejů), Lavandula Angustifolia Oil (Levandulový olej), Linalool (z přírodních éterických olejů), Sodium Hydroxide (regulátor pH).

Vzhledem k tak nabitému složení, je Vám asi jasné proč stačí ty tři minuty.. Maska totiž obsahuje opravdu silné výtažky jako již zmíněný rozmarýn, kafr, eukalyptus, levanduli a další. Většina těchto éterických olejů se na pokožku obličeje moc nepoužívá, jsou hodně silné. Takže pleť dokážou opravdu probudit a rozjasnit, ale stačí opravdu 3-5 minut.

Po nanesené masky totiž u citlivější pleti pocítíte mravenčení a pleť je na tvářičkách lehce zrůžovělá, takže je to opravdu silná a účinná maska. Zkoušela jsem masku nechat na pleti i delší dobu, ale efekt lepší nebyl, jen pocitově bylo mravenčení a lehounké poštipování silnější. Takže fakt stačí ta chvilička.  Pokožka obličeje je opravdu krásně rozjasněná, jemná na dotek, lépe se hojí drobné nedokonalosti, pupínky se při pravidelném používání také neobjevují a celkově mám z masky skvělý pocit. Hodlám jí koupit i mamince, zajímal by mě totiž i efekt na vrásky při pravidelném každodenním použití. Já jí používám podle libosti, někdy opravdu každý den , jindy ob den. A někdy i na večer, když potřebuji pleť jen probrat :) A jsem strašně spokojená! Určitě si ji koupím znovu o tom není pochyb. Mé pleti sedí a naprosto vyhovuje.

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Nejdriv jsem si rikala, ze ta cena je v pomeru k mnozstvi dost vysoka, no kdyz pises, ze staci jen takova troska, tak to je opravdu super a maska me zaujala, od teto znacky jsem zatim nic nezkousela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako fakt stačí maličko, jako když bys mazala silnější vrstvu krému na obličej. Ona zbytečně malinko poštipuje v silné vrstvě a efekt rozhodně není lepší když ji dáš víc. Takže se vyplatí. Já mám první balení a jsem v půlce po xpoužitích, měla jsem si je zapisovat. A to jsem masku patlala i na přítele. Takže cena je fakt super na to jak vydrží.

      Vymazat
  2. To jsem moc ráda, že o ní píšeš! Zrovna dneska ráno jsem ji hodila do košíku, tak jsem zvědavá, jak bude působit na mě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá jak ti bude vyhovovat :) A už se těším na článek. Jsem hlavně zvědavá jestli když máš taky citlivou pleť budeš cítit to jemné mravenčení co já při aplikaci.

      Vymazat
  3. No teda, o ranní masce slyším poprvé a jsem nadšená. Ráno se mi totiž pleť opravdu zdá taková unavená a zašedlá. Musím vyzkoušet. Neviděla jsi ji třeba v DM jako ten Havlíkův zázrak? Na ten jsem v drogerii narazila, ale masku jsem zatím neviděla :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masku tam podle mě zatím nemají. Pokud jsi z Prahy tak lze osobně vyzvednout kousek od Masarykova nádraží, tam si pro ní chodím i já. Možná už pracují i s uloženkami, ale je fakt že při tak nízké ceně se nevyplatí platit ještě třeba pade navíc.

      Vymazat
  4. Díky za zajímavý tip, sehnat se dá jen na e-shopu? Já si v poslední době ráno obličej právě jen oplachuju, protože mi přišlo, že ho mám pak míň podrážděný, ale když se nad tím zamyslím, tak se mi asi rychleji zanáší póry, což může být tím. Masku bych ráda vyzkoušela, když se dává jen na chvilku.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím mať! Už čoskoro robím objednávku na tieto zázraky... :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky