Zázračná maska Laidbare

Zázračných přídavných jmen u kosmetiky je teď nějak moc ne? Nevšimli jste si? Havlík to rozjel se zázrakem a pokračujeme i Zázračnou maskou, no jestli by výrobci neměli být opatrnější s tímhle slovíčkem, člověk pak čeká kdo ví co ... a mnohdy se toho opravdu nedočká, což už prozradím rovnou je i tento případ. Což je mi dvakrát tak líto, protože servis na eshopu Beautyville odkud mám masku je nepřekonatelný, fakt vřele doporučuji nákup, ale už ne tak moc této masky..


Masky je od firmy Laidbare, což je značka přírodní a levnější, myslím, že nejlevnější z nabízených značek na již zmiňovaném eshopu. Četla jsem na ní umírněné,ale pochvalné recenze a jelikož jsem maskofil a mám doma už pěknou sbírku, tak jsem samozřejmě neodolala. Stojí 237Kč za 50ml což mi nepřijde špatné, takže šup a byla před Vánoci v košíku. Maska má jednoduché balení, líbí se mi,ale nic extra. Konzistencí se jedná o velmi hustý krém s většími částečkami , kuličkami, které mají asi zajišťovat peeling nebo tam jsou omylem? To spíš, protože jich je tam málo a jsou příliš velké ,aby se dalo mluvit o nějakém peeling efektu. Takže moc nechápu proč , že tam tedy jsou?


Jinak složení je zajímavé a líbí se mi.  Hlavní účinnou složkou je samozřejmě kaolin, což je u čistící masky časté. Co mě trochu překvapilo je bambucké máslo, ale zase má se jednat o hydratační , zklidňující i čistící masku, takže tu zastupuje první skupinu. Líbí se mi olej z pomerančové kůry a nebo extrakt z japonské řasy.


Voda, Hlína Kaolin, kyselina kaprylová/ kaprinová (kokos), izopropylmyristát (palmový olej), šťáva z listů aloe vera, glycerin (kokos), Cetearyl Glucoside (cukr), glycerylstearát (palmový olej), růžová voda, Zea Mays Powder (prášek z kukuřičných klas),  cetearylalkohol (palmojádrový olej), Butyrospermum parkii (bambucké máslo), olej z badyáníka, dehydrooctova kyselina, Benzyl Alcohol (přírodního původu konzervační látka), Panthenol (vitamin B5), Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil (olej z pomerančové kůry), extrakt z lékořice, extrakt z japonské mořské řasy, Citrus Nobilis Peel Oil (olej z mandarinkové kůry), tokoferol (Vitamin E), xantanová guma (zahušťovadlo přírodního původu), Limonen (essenciální olej), sorbát draselný (konzervant přírodního původu), benzoát sodný (přírodního původu konzervační látka). 

A jaký je tedy efekt masky versus to co slibuje výrobce?

  • Zakryje nedokonalosti - cože?? Nejedná se o korektor takže tento výrok je trochu mimo mísu ne?
  • Uzavře póry - s póry to fakt nic neudělá, ani nezatáhne a ani nezesvětlí černé póry
  • Hydratuje - tak to musím souhlasit, pokožka je báječně vyživená i jemná
  • Vytahuje nečistoty a toxiny - nevšimla jsem si, a to jsem ji vypotřebovala opravdu do dna a poctivě aplikovala 3x týdně na 15minut
  • Zjemňuje - souhlas na 100%
  • Minimalizuje záněty a zklidňuje - ano zase souhlas , záněty se lépe hojí a červená místečka i ta suchá jsou zklidněná
Je potřeba říct, že maska při aplikaci vůbec nepálí a máte naopak hodně příjemný pocit, smývání je trošku horší, maska je totiž jakoby mastnější. Vůně je také zvláštní, absolutně netuším k čemu ji přirovnat, nevím možná trochu jako lékořice a pomerančová kůra :) Takže suma sumárum, když by se mělo jednat o zklidňující hydratační masku a neobsahovala by ty kousky na rádoby peeling budu velmi spokojená a všem doporučím, jako masku s fajn účinkem, která rozhodně není drahá. Ale pokud ji mám hodnotit jako zázračnou masku i na pory apod. tak tady selhání na plné čáře. Takže si to přeberte asi sami, já jsem ráda, že jsem vyzkoušela, hezky mi pleť vyživila, zklidnila, netvořily se mi navíc žádné pupínky z přemaštění , ale znovu si ji nekoupím. Ale příště budu zase chválit, fakt slibuji :) Mám v zásobě od této značky ještě dva produkty..ale víc už neprozradím. 



Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Anonymní2/14/2015

    Som zvedava na dalsie produkty, tipujem, za jeden z nich bude vitaminove serum ??...rozhodne si Tvoju recenziu rada precitam
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně tak a krém na obličej :)

      Vymazat
    2. Anonymní2/15/2015

      :-) aj ja mam taku kombinaciu, tak som zvedava na recenziu.Jana

      Vymazat
  2. To zní jako fajn hydratační maska. :)
    Laidbare mě láká, takže se těším na další recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo příjemná hydratační a zároveň zklidňující maska, jen prostě nečistí. Ale pokud hledáš hydrataci tak jdi do ní, stojí pár korun a má hezké složení

      Vymazat
  3. A to som sa už potešila, že si naozaj objavila niečo zázračné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, jen dobrá maska, která ale bohužel neuchvátí :/

      Vymazat
  4. mám od této značky vitaminové sérum, čekala jsem taky zázrak :D ale zázrak se teda v mém případě nejedná bohužel, já prostě s oleji nekamarádím, ale neponaučím se :D kdyby někdo chtěl odkoupit (chybí ho asi 2cm), tak budu jen ráda :) barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neděs mě, doufám, že nemyslíš to s vitamínem C, to mám taky, a ted jsem ho teprve otevřela a jdu testovat , snad bude zázračné jak psali na jiných stránkách

      Vymazat
  5. Masku doma mam uz dlhsie a mam z nej zmiesane pocity. A mne tie zrniecka vyhovuju, je to podla mna velmi prijemne a rozmyslam ze masku dopouzivam ako peeling.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže z ní asi taky nejsi moc odvázaná co? Jako peeling mi to přijde nic moc, málo zrníček a jsou hodně velké

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky