Meruňkové přírodní mýdlo s medem a tymiánem

Napište na něco , že obsahuje meruňky a já to zaručeně koupím :D je to moje oblíbené ovoce jak k jídlu tak i jako ingredience do kosmetiky díky její nádherné vůni. Takže když jsem objevila kombinaci peelingového mýdla, přírodního složení a meruňky bylo jasno. Tenhle skvost jsem objevila na eshopu Beautyville od firmy Organic Trevarno. 


Mýdlo je čistě přírodní a ručně vyráběné. Obsahuje již zmíněné suroviny jako med, tymián a meruňky, dále ještě například kokosový olej, bambucké máslo, kakaové máslo, olivový olej, levanduli, pomerančový éterický olej, pelargonii ...no prostě krásné složení u mýdla. Navíc obsahuje meruňková jádra takže se dočkáte i peelingu :)


Mýdlo má 75g a stojí 115Kč a my si teď povíme, že stojí za každou korunu co za něj dáte!!! Jsem z něj nadšená. Absolutně nádherná vůně, která je kombinací ovoce, sladkého medu a tymiánu říznutého pomerančem je něco co stojí za to očichat :D škoda, že vůně nezůstává na pokožce, to by byla už dokonalost sama, ale takto je to alespoň požitek při mytí. A peelinguje opravdu hodně dobře, prý by mělo být vhodné i na obličej,ale právě kvůli obsahu meruňkových jader,která jsou poměrně ostrá bych ho rozhodně na obličej nezkoušela! Ale na tělo, je to příjemné podrbání, mám radši silnější peelingy takže mi to vyhovuje...asi vám nebudu vykládat, že mýdlo mi doslova mizí pod očima, protože nutím přítele při společné vaně aby mi drhnul záda ostošest :)) A na nohy, no fakt super peeling, který si užívám. Víte jak si v kreslené Knize džunglí Balů pořádně drbal záda o strom a měl u toho víc než blažený úsměv? Tak kdyby měl tohle mýdlo už ten strom fakt nepotřebuje :D



A co je hlavní a co i vás nejvíc zajímá je zda vysušuje nebo ne. Tak NE , nevysušuje, kůže po něm skoro nevrže a i když se nenamažu nešupinkatí. Takže hurá ideální mýdlo pro mě, rozhodně vyzkouším ještě i jiné vůně a , že jich mají...tak například :

  • Limetka, bazalka a mandarinka
  • Citronová tráva
  • Máta, grep a zázvor
  • Šípky a kakaové máslo
  • Měsíčkové mýdlo
  •  a mnoho dalších variant, které nutně musím vyzkoušet
No nevím jak vy,ale já to vidím, že asi budu muset udělat velkou zásobu mýdel :D


Hodnocení:10/10




Komentáře

  1. Tak to by se ti líbilo meruňkové peelingové mýdlo od Manufaktury, ale tohle vypadá, díky dalším bylinným složkám ještě lépe :-)
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :) určitě se na něj kouknu

      Vymazat
  2. To vypadá perfektně!! A mají teda skvělé kombinace vůní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo? Musím vyzkoušet i další :))

      Vymazat
  3. Já teda na meruňky v kosmetice vůbec nejsem, ale věřím, že bych si vybrala jinou vůni! Díky za nalákání! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, určitě vyzkoušej, mají mraky kombinací

      Vymazat
  4. Tuhé mydlá síce nemusím, ale toto pílingové znie lákavo, budem musieť nad ním porozmýšľať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tuháčky a zvlášť speeling efektem moc a moc ráda, člověk se pořádně odrbe :D

      Vymazat
  5. To vypadá super, škoda že jsem ještě nevypotřebovala svou zásobu přírodních mýdel (a to ani zdaleka). :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už právě ano a tohle je poslední a už ho mám také skoro fuč

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky