L'Occitane kouzelná krabička na ruce

Také milujete všechny možné krabičky a zároveň krémy na ruce plus značku L'Occitane? ... tak slintejte tohle je prostě kousek,kterému to v kabelce moc a moc sluší, láska na první pohled :) Dárek od kamarádky,která tedy rozhodně ví jak na mě! Krabička je nádherná, roztomilá, ženská a tak akorát velikostně do kabelky a co je hlavní spojuje mou posedlost nemít otevřený jen jeden krém na ruce...no posuďte sami, přeci si mažeme ručičky krémem podle nálady, ne? :)))


Tahle rozkošná krabička v sobě totiž ukrývá hned tři krémy na výběr:

  • Bambucké máslo
  • Mandle
  • Pivoňka
Jsou v malinkém cestovním balení o objemu 10ml což na pár namazání rozhodně stačí až až. Takže super velikost na vyzkoušení jestli krém stojí za to koupit ve větším množství. Se všemi jsem spokojená, všechny mají krásné balení ,ale přeci jen jeden nad ostatními rozhodně vede...


Krém na ruce Bambucké máslo 
Jedná se nejhutnější krém z těchto tří, obsahuje 20% bambuckého másla a má typickou vůni , takovou tu dle mého soudu jemnou miminkovskou vůni, kdo již nějaký produkt Bambucké máslo od L'Occitane měl tak ví o čem mluvím :) Je to pro mě jedna nejdokonalejších vůní. Krém je hodně výživný a na rukou vytvoří trošku ochranný film, vsakuje se pomaleji. Dále například obsahuje med, mandlový a kokosový olej a je doslova nabitý vitamínem E. Takže ideální dobrůtka pro suché a hodně namáhané ručičky. Na mě je mastnější, takže ho spíše používám doma nebo když vím, že mám víc času aby se krém dokonale vpil do pokožky. Ale například na paty je to prostě výživná bomba a určitě si ho koupím i ve větším balení. 
Hodnocení: 9/10


Krém na ruce Pivoňka
Konzistencí je to již řidší krém než předchozí Bambucké máslo a také se mnohem rychleji vstřebá do pokožky. I tento krém však shea butter obsahuje, takže opět krásně vyživuje a zjemňuje unavené pacičky. Vůně pivoněk,však pro mě asi není tou pravou je to totiž zvláštně nakyslá květinová vůně. Takže účinky mě přesvědčil ,ale vůně není můj šálek čaje. Takže tenhle ve velkém nebude součástí mé sbírky krémíků na ruce.
Hodnocení: 7/10


Krém na ruce Mandle
Asi už Vám došlo, že to nejlepší na závěr, a ano tohle je moje láska :))) Prostě dokonalý krém na ruce, ta vůně je božská. Sladká a uklidňující mandle, co doslova provoní okolí. Krása....Navíc je krém nejlehčí z těchto tří, zapíjí se rychlostí blesku a přesto ruce dokáže zjemnit a regenerovat, no není to ideál? Rozhodně doporučuji všem povinně očichat , protože to je opravdu nádhera!! Hned kupuji minimálně dvě balení :D
Hodnocení: 10/10


Komentáře

  1. Jej tak toto je potešenie pre dušu :* Nádhera!
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/02/kiko-prve-dojmy.html

    OdpovědětVymazat
  2. Neměla jsem konkrétně tyto, ale nějaké z jarní/letní edice a byly to ty nejlepší krémy na ruce, které jsem kdy měla. A ta parfemace! Škoda jen, že se do prodejen L'Occitane tolik nedostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi too přijdou jako jedny z nejlepších krémů na ruce :)

      Vymazat
  3. Tak to je nádhera! V tomto minibalení se mi to líbí víc než mít 1 velký, ta krabička je taky krásná a jen si představuji ty vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mandle to je fakt nádherná vůně, a také preferuji mít víc menších krémů než jeden velký který mě hned začne nudit

      Vymazat
  4. Jsem asi povrchní, ale mně se na tom celém nejvíc líbí ta krabička. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta tomu samozřejmě dodá min 99% dokonalosti :D

      Vymazat
  5. No ta krabička je nejvíce nejlepší! A ty krémy jsou taak roztomilé. Ovšem já musím říct, že jsem měla jen ten s bambuckým máslem, a nic moc mě nenadchl. Ale stejně jsou nejvíc nejhezčí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si budu muset kupovat ideálně velké lesky , balzámy na rty a krémy na ruce aby se mi pak vešli do té krabičky, je to super velikost do kabelky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky