Lily Lolo minerální tvářenka

Minerální pudr už mám tak proč ne i tvářenku? A zaujala mě právě značka Lily Lolo, která má pěkné složení a je přírodní, takže odpadá zbytečná chemie v dalším produkty co používám. Balení je malé a velmi elegantní s velmi praktickým uzavíráním. Jelikož je tvářenka sypká, trochu jsem se bála aby to nedopadlo, že jí budu mít za chvilku všude možně po kosmetické taštičce apod. Ale nebojte, firma Lily Lolo to vymyslela opravdu skvěle, tenhle posouvající patent by měl mít povinně každý produkt,který není kompaktní,ale sypký! Vždy si pootočením odkyrejete jen pár dírek, odsypete potřebné množství barvičky do víčka a pak zas otočením zavřete a nikde nic nepadá, nesype se! Za mě obrovská jednička s hvězdičkou za krásné a zároveň praktické balení.




Jak vidíte na fotce balení je opravdu maličké a pudru jsou pouze 3g za 299,- ... taky jsem si říkala, že se asi někdo zbláznil,ale ono toho barevného pudříku stačí jen malinkaté množství takže si troufám, říct, že při použití 1-2x denně mi určitě vystačí na půl roku :)




A to je super. Jak píší na krabičce barva je jakoby transparentní, splyne s pletí a vypadá velmi přirozeně. Viz fotka na ruce, po rozetření mi tenhle odstín OOH LA LA mi dokonale splyne s pletí, je ideální pro všechny bledule, protože po rozetření vypadá tak přirozeně jakoby se Vám ruměnec na pleti vykouzlil doslova sám :)



Na dotek je tvářenka jemná až sametová, krásně splyne s pletí a prakticky se nemůže stát , že byste to s intenzitou přehnali, je hodně přirozená. Co se týče výdrže je to lepší průměr, určitě nevydrží dokonalá celý den , když aplikuji teď v zimních měsících ráno cca v 8h a večer v osm se podívám, je odstín už velmi slabí a to cca o 50%. Takže zhruba po osmi hodinách je potřeba tvářenku maličko obnovit pokud chcete stejnou intenzitu jako ráno. Upřímně to mi vůbec nevadí, zatím jsem neměla tvářenku co by mi naprosto stejná vydržela celý den.


Na víc minerální tvářenka mi neucpává póry při použití bez makeupu jen čistou lehce přepudrovanou pleť, nikterak nedráždí a rozhodně doporučuji vyzkoušet. Za mě je to jedna z lepších tvářenek co jsem zatím vyzkoušela. Na výběr mají mnoho odstínů a seženete i například na známém eshopu biooo.cz :) Kde jsem si ji koupila i já.



Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Vypadá moc pěkně. :)
    Já se teďka hraju se sypkýma tvářenkama od Shira, asi si nějakou pořídím (dostala jsem je zdarma ve vzorku), docela mě ta sypká forma chytla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm kouknu na ně , díky za tip :)

      Vymazat
  2. Pekná! :) I keď mám občas pocit, že všetky lícenky na mne po chvíli vyzerajú takmer rovnako :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tak trochu přijde :))

      Vymazat
  3. Krásná barvička. Já bych se té minerální asi bála, občas to s tvářenkou dost přeženu, mám doma blbé světlo a venku pak vidím, že jí mám moc.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě přijde , že u téhle to ani ppřehnat snad nejde, krásně se přizpůsobí pleti.

      Vymazat
  4. Podobnú lícenku by som rada vyskúšala, ale bojím sa, že by mi to ráno zabralo veľa času. Predsa len, tie kompaktné sú rýchlovka. Ale aj tak sa mi tieto Lily Lolo balenia páčia, že možno aj porozmýšľam o nejakom tmavšom studenom odtieni.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky