Jenipapo sprchový olej

No recenze je tak trochu s křížkem po funuse jak se říká,ale dostala jsem od kamarádek dárek od L'Occitane  a to konkrétně sadu , která obsahuje můj oblíbený peeling z řady Mandle, recenze na něj byla zde a pak pro mě dva nové produkty. Sprchový olej Jenipapo a tělový krém Viktória Régia, oba tyto produkty byly limitky na léto a již se dají sehnat stěží, možná budou zase v létě kdo ví. Takže už asi chápete proč recenze na oba produkty je tak trochu mimo mísu :/ ale podělit se o názor na ně s Vámi stejně musím. Takže dnes bude na řadě olej, který už mám téměř vypotřebovaný.



Sprchový olej od L'Occitane mám poprvé, měla jsem od nich již pár sprcháčů, které krom pěkné vůně mé citlivé pokožce moc nevyhovovaly, za to tenhle olej jí sedne skvěle. Na což mě upozorňovala i Claire, že jeden má doma a ať je vyzkouším, že se mi budou líbit. A ano , měla recht :)) Olej je fakt konzistencí pořádně mastný olej, takový hustý, který se po kontaktu s vodou jen neochotně mění v něco co připomíná mléčnou emulzi jenž pokožku doslova hladí a hýčká již během mytí. Po opláchnutí, máte pocit jemné a nevysušené pokožky, ale zase není tak mastná jako po přírodních hydrofilních olejích. Takže se klidně pokud chcete můžete namazat krémem po koupeli aniž by pocit mastnoty byl extrémní. Naprosto mi to vyhovuje, žádný ekzém se mi nikde neobjevil, ani svědění takže sedne i mé citlivé pokožce. Vůně je jemná květinovo-ovocná s jakoby medovým podtónem, po umytí,ale na kůži skoro není cítit. Což je škoda, je to moc pěkná vůně. Ještě jeden plus mě napadá a tím je malá spotřeba, stačí maličko, takže vydrží déle než sprchové gely.






A k čemu , že Vám tato recenze tedy je,když si olejík nemůžete už nikde koupit? No upřímně, složením bude stejný jako ostatní sprchové oleje v nabídce firmy, jen bude jinak vonět, takže směle do něj , budete mít doma jinou vůni, ale účinek bude stejný, takže pokud váháte zda pořídit sprcháč v gelu nebo oleji, rozhodně hlasuji všemi deseti pro olej :)


Hodnocení : 9/10



Komentáře

  1. To vypadá nádherně. Škoda, že ta vůně není cítit i pak. Ještě jsem sprchový olej nikdy neměla, ale mám představu, že to musí být hodně fajn :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchové oleje byly jednu dobu mé nejoblíbenější :) nevysušují a ne vždy je nutné se po nich mazat, takže na ráno výhoda.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky