Havlíkův přírodní zázrak

Tak a konečně tu máme recenzi na první vlaštovku od Havlíkovi přírodní Apotéky, naposledy jsem Vám představila naprosto skvělý produkt v péči o intimní partie, na který stále nedám dopustit a rozhodně si koupím další balení. A nyní Vám chci ukázat balzám , který se honosí názvem - přírodní zázrak - což je tedy dost odvážné tvrzení že? :) Balzámek má nejen krásný obal,ale hlavně složení, které je čistě přírodní a sestavené jen z těch nejlepších ingrediencí. Proto také jeho cena je krapet vyšší. Seženete ho v tubičce o objemu 10 ml ( 199,- ), 50ml ( 599,- ) a 150ml ( 1499,- ), takže docela raketka. Já měla to štěstí, že jsem na FB Apotéky vyhrála 10ml balení na zkoušku. Což se při těchto cenách víc než hodí.


Nad balením se tedy rozplývat nebudu, je prostě stejně jako u mycího balzámu nádherné!! Složení je také skvostné, no posuďte sami:



Složení: Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cera Alba, Mel, Papaver Orientale Seed Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Royal Jelly, Propolis extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Tocopherol




Jedná se o kombinaci přírodních bio surovin, které mají společně pokožku výrazně regenerovat, revitalizovat a vyživovat. Zázrak je vhodný především pro pokožku citlivou a suchou. Díky obsahu propolisu, rozmarýnu, medu a mateří kašičky je jasné , že hodně urychluje hojení a má i antibakteriální účinky.

Určitě Vás proto nepřekvapí množství způsob jak se dá přírodní zázrak využít:
  • místo krému pro hodně suchou a citlivou pokožku
  • místo očního krému
  • jako maska na sušší citlivou pokožku nebo místo oční masky
  • jako balzám na rty
  • je vhodný jako krém pro dětskou pokožku celého těla
  • na pleť s vráskami
  • na oděrky, ekzémy a různá jiná podráždění
  • na konečky vlasů
  • na oslabené řasy
  • pro pokožku s akné či lupenkou
No nádhera že? A jak tedy oslnil mě? Nejprve je potřeba říct, že má krásnou oranžově-zlatavou barvu a konzistenčně se jedná o řidší balzám, který je na dotek moc příjemný. I vůně je pro mě nádherná, takový medová , kde hodně cítíte i včelí vosk a já bych ji popsala jako nevýslovně uklidňující vůni, přesně pro děti nebo miminka :) 


Nyní přejdeme na co vše jsem stihla těch deset mililitrů vyzkoušet, pokud se Vám to zdá hodně malé množství na recenzi, tak budete překvapení jak maličké množství stačí a těch 10ml je sakra velké množství, že stihnete vyzkoušet skoro na všechno! 

Nejprve jsem samozřejmě vyzkoušela na obličej, mám smíšenou pleť, ale i tak jsem chtěla vidět co maska dovede, nechala jsem si tedy tenkou vrstvičku působit jak kolem očí tak po celém obličeji asi 25-30minut. Smýt jde tedy hooodně špatně, lepší je odsát ubrouskem a zbytek nechat. Toto použití je ovšem vhodné opravdu pro sušší pleť. Takže když se mi konečně podařilo balzám smýt zjistila jsem , že to s mou smíšenou pokožkou neudělalo zhola nic :/ A to ani kolem očí. Pokožka nebyla vypnutější, zářivější, jen jemná, což je jasné, když si jí člověk promaže. Takže za mě jako maska pro smíšenou pleť a pod oči nic. Vyzkoušela jsem tedy stejný postup pro maminku na sušší partie s vráskami - oční okolí a okolí nad rty - 35min - poté jen odsát. Vypnutí minimální, pokožka pěkně vyživená a jemná. Takže na vrásky jako maska taky nic moc

Další použití bylo na rty místo balzámu, zde byl moc příjemný, rty vyživil, zjemnil a po dvou použití se jakoby lépe hojily. Takže tady zabodoval, jediné mínus, je že mi konzistence přišla na rty řidší a musela jsme častěji obnovovat, výhodou zase je , že stačí pidi množství. 

Dále jsem zkoušela na oděrky a nehtovou kůžičku, tady jsem nepatrné množství v masírovala 2-3x a opět viditelně rychlejší regenerace a hojení :) 

Občas mám ekzém na rukou mezi prstíky nebo na předloktí, zde jsme ho vyzkoušela 2x , místečka trochu zklidnil , zase hojení bylo lepší. Jen nevýhodou je pomalé vstřebávání, musela jsem dlouho čekat než jsem mohla obléct dlouhý rukáv. A to jsem dala velmi malé množství. 


Takže za mě je shrnutí následující. Balzám se mi osvědčil na nehtovou kůžičku, oděrky a i na rty. Na vrásky má velmi malý efekt, na to jsem vyzkoušela na mamince daleko lepší produkty. Myslím, že to bude skvělý balzám třeba i na opruzeniny pro miminka a celkově pro dětičky. Takže mám pocit , že asi nejsem cílovou skupinou pro nákup tohohle balzámu. Na rty si koupím něco co delší dobu vydrží, na ekzém trpím jen vyjímečně a to mi zklidní i doma umíchaný olejíček, takže se mi prostě nevyplatí utrácet za balzám takové částky, ale možná až budu mít doma malého sviště, zase se k němu vrátím. Takže se zamyslete jestli máte pokožku suchou jako troud, ekzematickou a nebo nehtovou kůžičku v katastrofálním stavu - a pokud si na jednu nebo všechny věci odpovíte ano rozhodně zkuste koupit nejmenší balení a vyzkoušet ho. Pokud máte podobnou pokožku jako já , asi neutrácejte a zkuste něco víc pro Váš ty pleti. 


Hodnocení:6/10


Komentáře

  1. Ty brďo, a všichni jej tak chválili. Já jsem smíšeák - až mastňák, takže na pleť asi nic moc. Ale teďka v zimě se mi objevuje ekzém na loktech, takže tam by mohl zabrat. Sice konopka z bambuckého másla je na to taky dobrá, ale musím si najít nějakou výmluvu, proč si ho koupit, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že všichni co chválili jsou asi spíše sušenky a milovníci balzámků. Což asi až tak nejsem, bylo mi trošku líto, že se u mě až takový zázrak nekonal,ale zase mi to vynahradila mycí emulze na intimní partie, která se jim moc povedla.

      Vymazat
  2. No teda, podle složení a podle toho, na co všechno se dá použít, tak to je opravdu zázrak :-) Já jsem ho viděla v DM, ale ta cena mě hodně odradila. Díky za super recenzi, asi si ho vážně půjdu koupit :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V DMku prodávají ale balení 30ml - za 399kč a to se vyplatí mnohem víc než to 10ti ml za dvě stovky :-)

      Vymazat
  3. Teda, název honosný, složení dobré (jen otázkou, kolik tam čeho opravdu je a v jaké kvalitě), ale ta cena je strašná :( Myslím, že za tyhle prachy se dají sehnat lepší produkty. Škoda, že nepomohl na vrásky, tudíž nic pro mě, no aspoň se můžu radovat, že ušetřím, když ho nechci :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No cena je opravdu vysoká a jak píšeš na trhu je víc kvalitních výrobků i o trochu levnějších :)

      Vymazat
  4. Na chvíli jsem o něm uvažovala, ale nechala si zajít chuť... :) Na obličeji mám mastnější pleť, takže tam ho použít nemůžu, a na potírání suchých částí těla mi připadá až moc drahý.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky