Protivráskový krém - Guess my age

Guess my age - uhodneš můj věk - ano takto by se dal přeložit název tohohle růžového krémů od Laidbare, je to druhý produkt od této značky. A ano první co mě na něm zaujalo byla cena a to necelé tři stovky za 50ml krému, což mi vzhledem k přírodnímu složení přišlo fajn. Krém je určen pro pleť ,kterou již nějaká ta vráska trápí a má za cíl pokožku i zpevnit. Slibuje hladší a mladší vzhled, navíc je bohatý na draslík a vitamíny takže jsem si řekla, třicítka se blíží, záněty se mě teď moc netýkají takže zkusíme trochu anti-age péče ať se jednou neprobudím jako šarpej...Takže prevence musí být, do teď si spíše jak víte vybírám lehoučké krémy pro mastnější nebo smíšenou pokožku, viz mnou opěvovaná Mádara a ty mi vyhovují,ale zatím žádný ani trochu boj s vráskami.




Krém má hezké ,ale hodně jednoduché balení, které rozhodně prozradí, že nestál moc peněz, no na fotkách mu to sluší víc než ve skutečnosti, ozdobou koupelny prostě moc nebude, ale o to mi moc nejde, hlavně aby byl dobrý a seděl mé pleti. Viz foto níže, text a použití od výrobce, v popisu mají malinkou chybu nejedená se o oční krém :) Ale krém na celý obličej.


Složení jak jsem již psala se mi líbí , co vám?


Po otevření mě maličko zarazilo, že krém nic nekryje, žádná ochranná folie apod., což si myslím,by nebylo u přírodního produktu špatné. Vůně je velmi podobná masce od stejné firmy - odkaz zde. Takže opět něco mezi pomerančovou kůrou a pendrekem :) Mě nevadí,ale je to velmi zvláštní vůně. Na pokožce nevydrží. Konzistencí je to lehčí krém, stačí ho velmi malé množství a velmi dobře se roztírá.


Používala jsem ho jednou nebo i dvakrát denně po dobu dvou týdnů, když mi došla Mádara. Je výborným podkladovým krémem pod makeup, jelikož udělá tvářičku krásně heboučkou a dobře se na ní makeup udrží i celkově nanáší. Používala jsem ho na dekolt, krk i celý obličej. První čeho jsem si všimla , co mi nevyhovovalo bylo, že krém se úplně nevstřebá, udělá jakoby film. Na obličeji jsem si toho úplně nevšimla, ten si po příchodu z práce odličuji,ale dekolt si myji až ve sprše a tam je cítit , že se místa která byla namazaná jakoby kloužou, prostě krém na pokožce "sedí", udělá film. A to nemám ráda, od krému chci aby se vsákl beze zbytku. Ne abych část ještě večer po x hodinách smývala :/

Co se týče účinků - krém rozhodně pleť zjemní i hydratuje, netvořily se mi na tvářích šupinky a krém mou pokožku ani nedráždil. Bohužel brada neměla stejný názor a po 14 dnech se mi začaly tvořit záněty, které jsem již dlouho neměla. A jelikož jsem nic jiného krom krému nezačala používat a ani nezměnila, viník je u mě jasný :( Na mou smíšenou pleť je to opět moc silný krém a nebo to dělá ten film, který se nevstřebá? Kdo ví.. Ale každopádně musel o dům dál a pleť se mi díky tomu zase zlepšuje.


Krém jsem dala kolegyni s velmi suchou pletí a drobnými vráskami. Používá ho již týden, krém jí nevoní a myslela si , že se díky vůni jedná o krém nepřírodní , chemický ...lehký film ,který na pokožce sedí potvrdila i ona,ale jí nevadí. Chválila si výživu a hladkost pokožky na dotek. Krém by si prý znovu nekoupila pro jeho vůni,ale jinak je s ním spokojená. Prý za tu cenu asi lepší neměla. S vráskami po týdnu samozřejmě nic neudělala to je krátká doba.

Hodnocení: 6/10 ( hodnocení na, kterém jsme se shodli s kolegyní )

Komentáře

Oblíbené příspěvky