Books challenge 2015

Také milujete knihy, knihovny, e-knihy, časopisy apod.? Prostě rádi čtete? Mám pro Vás dnes výzvu, které jsem se rozhodla zúčastnit a to Knižní výzvu pro rok 2015. Této výzvy jsem si všimla na Fb profilu Generace 21, kterou ráda čtu a jenž poukázala na výzvu z Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Výzva se mi líbí a knihy miluji, proto mě také často můžete vidět nejen v různých knihkupectvích ,ale hlavně v Ústřední knihovně v Praze, kde brouzdám mezi regály nebo si nesu kupu knih z rezervací k zaregistrování :)


Pokud jste stejní nadšenci jako já a navíc rádi plníte úkoly, tak se těším, že se spolu se mnou zúčastníte výzvy :) Výzva obsahuje celkem 25 knih ,které máme za rok 2015 přečíst, neurčuje naštěstí přesné tituly, jen zadává kategorii v které si můžete sami vybrat titul,který vás zaujal :) Což je skvělé, originální výzvu brněnské knihovny, jste si mohli libovolně poupravit dle vašeho gusta, tak jsem poupravila některé kroky, aby byla výzva obecnější pro všechny. Zde si seznam můžete stáhnout buď jako obrázek nebo v pdf formátu. Ve výzvě jsme nechala položku kniha z doporučení KJM - knihovny Jířího Mahena, jako poděkování za sestavení zajímavé výzvy a odkaz na jejich doporučení je zde.




Pokaždé když si jednu kolonku odškrtnu jako splněnou, dám sem na blog malinký článek o knize, kterou jsem přečetla a jakmile bude seznam splněn, bude článek o jako kompletní rekapitulace. Budu moc ráda ,když se také zúčastníte a těším se na Vaše komentáře k výzvě i jednotlivým knižním titulům. Samozřejmě výzvu nemusíte plnit postupně,ale i různě přeskakovat, jen byste ji měli splnit kompletně za rok 2015 :) Mám pro Vás také pár odkazů na zajímavé knižní weby, které by Vás jako knihomoly mohli zajímat:

Nezbývá než popřát krásné čtení :) A hodně zábavy.

Komentáře

  1. Ja som sa tiez pustila do kniznej vyzvy, je podobna ako tato ale obsahuje asi 51 knih. Ale princip je robnaky..... Tesim sa na tip na knihu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda mě bude stačit tohle, 51 je dooost asi zas nejsem takový zapálený čtenář bohužel :/

      Vymazat
  2. Já jsem se do výzvy nepouštěla, ale chtěla bych se vrátit k původnímu stavu, kdy jsem četla přes 40-50 knih ročně.. ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna v pátek mě kolegyně upozornila na výzvu KJM :-) určitě se chci zapojit, stejně pořád něco čtu a líbí se mi ta inspirace, jak vybírat knížky :-)

    (PS: proč je zakázané otevírat odkazy přes pravé tlačítko do nového panelu? Je to hrozně nepraktické :-(, protože se pak neustále musím vracet do původního článku)

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem: ten odkaz na KJM neodkazuje na čtenářskou výzvu, ale na 3 nejčtenější knihy. Odkaz na výzvu zde: http://www.kjm.cz/vyzva

    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za upozornění, měla jsme otevřeno od nich tolik stránek , že jsem omylem zkopírovala jinou, už je to opraveno.

      Vymazat
  5. výzva super, ale pro sebe si budu muset najít nějakou jinou asi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, kéžby :) bohužel si nemůžu momentálně tak moc vybírat, co se týče škatulek, čtu hodně věci, co potřebuju... ale už se moc těšim, až budu moct zase číst pro radost... a až budu mít hlavně tištěný knihy, pže teď to jedu všechno z kindlu.. a to není to stejný :)

      Vymazat
    2. Aha. Já takéé miluji klasické knihy, na e-knihy moc nejsem, sice to uleví zádům netahat jednu až dvě knihy pořád sebou ,ale zase by mi chyběl ten dotek stránek atd.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky