Blond Me od Schwarzkopf

Dnešní recenze bude rychlá, stručná a ne moc pochvalná.. Nedávno jsem si koupila šampon pro blond vlasy Blond Me 250ml za cca 260Kč. Šampon slibuje lehké zesvětlení, udržení odstínu mezi návštěvami kadeřníka plus navíc dodává vlasům keratin a jemnost. Čekala jsem tedy, že mi nějak výrazně rozjasní mé melírované vlasy že budou extra lesklé a celkově prostě o něco hezčí.




Hmm .. ale to se jaksi nestalo. S šamponem se sice moc pěkně myje, dobře pěkní a vlasy nevysušuje. Samozřejmě jsem po něm používala i kondicionér, mé dlouhé vlasy se bez nějak neobejdou. Nicméně zaprvé vlasy jsou takové zatížené, rychle plihnout. Blond odstín to absolutně nijak neovlivnilo, nebyl jasnější, rozzářený nebo kdo ví co. Maximálně byly vlasy malinko lesklejší,ale stejný efekt mám i po obyčejném šamponu pro barvené vlasy. Takže za mě je tohle propadák, kromě toho , že jsem si vlasy musela mýt o dost častěji abych neměla pocit mastných vlasů mi neudělal nic, škoda peněz.





Hodnocení: 0/10

Komentáře

  1. Tak to jsi mi připomněla, že tu někde mám masku Blondme, kterou jsem loni někde vyhrála a ještě nezkusila. Teda na tvém místě bych byla taky naštvaná, za ty prachy. Mám teď taky problém s tmavnutím vlasů, klasika, v létě je mám světlé a teď skoro hnědé, a to po celé délce. :) Už jsem právě přemýšlela, že si koupím nějaký šampon, který by je zesvětlil, když nechci barvit. Takže tvoje recenze mě možná zachránila :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď používám klasický Silver šampon od stejné značky a ten je super, recenze bude brzy, ae ten slouží na potlačení žlutých odstínů. Jinak kamarádka vyzkoušela od Loreal tonující balzám, a efekt byl hezký , dám ti sem odkaz, já si ho nekupuji jen z důvodu velké spotřeby na mé husé a dlouhé vlasy, je to totiž pomalu celé balení.
      http://www.kadernicke-potreby.com/p/9598/barevna-kremova-pece-loreal-serie-expert-chroma-care?gclid=Cj0KEQiAuremBRCbtr-1qJnKi-4BEiQAh0x08P9mUUjMLq_n_ppmmUtJGk4WwsjEh6M2o996-AMoZNwaAmK08P8HAQ

      konkrétně odstín 13

      Vymazat
  2. Achjo, a to balení vypadá opravdu tak, že by měl fungovat! :(
    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo balení se mi líbí, takové moderní.

      Vymazat
  3. Od profesionálnej kozmetiky by som fakt čakala niečo viac, škoda, síce nemám blond vlasy, ale aj tak, v čase keď som ich mala som tiež hľadala niečo čo by s nimi pohlo a dokonca na moje nebral ani farebný Palette šampón. Na blond sú vraj dobré tie Silver šampóny, ale to skôr na zbavenie sa žltých odtieňov.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mě napadlo, přišlo mi to jako obyčejný šampon z drogerie, nic víc. Silver ted od nich mám a ten je zase skvělý, brzy bude recenze

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky