Alverde Papaya sprchový gel

Dnes mám pro vás jeden levný tip na fajn sprchový gel od dm značky Alverde. Miluji ovocné vůně a zvlášť meruňku nebo papáju , takže tady bylo jasno a sprchový gel,který stojí do stovky už se mnou putoval k pokladně.


Sprchový gel je hodně hustý a vůní rozhodně připomíná papáju :) řekla bych , že je to jeden z nejvýrazněji vonících sprcháčů od Alverde co jsem měla. Vůně dokonce na těle mi chvilinku vydrží, tou chvilkou myslím asi půl hoďky, což je na Alverde až až. Jejich sprchové gely prostě voní jen v tubě a pak už mnohdy nic ,ale tenhle je vyjímkou.



Navíc absolutně nedráždí a nevysušuje, myslím, že je to dobrá investice pokud si chcete udělat malou , levnou radost :D což je po nevydařeném pracovním dni kolikrát víc než potřeba.

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Vypadá moc dobře. :) Já si koupila ten limitovaný sprchový krém a ten mi teda bohužel celkem smrdí. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No takhle oni alverde sprcháče jsou svou vůní zvláštní , takové malinko divné,ale mě to nevadí a navíc právě tenhle je zatím nejvoňavější.

      Vymazat
  2. Skúšala som zatiaľ len krém s mandľovým olejom a ibištekom, ktorý bol fajn, ale totálne nepenil. Ako je na tom tento čo sa týka penivosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento také nepění, což mi,ale vůbec nevadí, celkově dávám přednost méně pěnivým sprchovým gelům, nevysušují tolik

      Vymazat
  3. Díky za tip. Od Alverde jsem sprcháč ještě neměla, kupuju spíše dost od Balei, ale už jsem těch jejich vůní celkem přečuchaná, chtělo by to změnu :-)
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud máš ráda Balea vlně, tak tohle na tebe bude slabé a né tak lákavé :/ Radši očichej, alverde sprcháče jsou trochu zvláštní tím jak jsou přírodní ty vůně mají vždy trochu divný podtón, který mi ovšem nevadí

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Z řady Alverde mě nadchl nejvíc

      Vymazat
  5. Tenhle mám doma a je úžasný. Taky miluju ovocné vůně a Alverde je moje oblíbená značka :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Papajovy som si este nevsimla. Alverde sprchace mam velmi rada :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky