Top kosmetika roku 2014

Na dnešní první den nového roku jsem si pro Vás připravila shrnutí toho nejlepšího v péči o pleť roku 2014, něco jsou novinky něco mé oblíbené stálice. Takže si vše rozdělíme do menších kategorií a jdeme na to :)

Čištění, odlíčení pleti



Kivvi odličovací emulze s lopuchem a mátou
To je pro mě prostě best of a už nikdy žádný kompromis, od té doby co mi došlo první balení, které jsem si koupila na loňském Biostylu jsem otestovala hodně odličovacích produktů a bída! Na hodně z nich čekejte v nejbližší době recenze, takže jsem se naštvala a po Vánocích objednala opět tuhle mou mycí oblíbenkyni! A já i moje pleť jsme zase spokojené! Takže pro mě rozhodně odličovací jednička.

Pleťové tonikum BioAroma
Rozhodně objev, který stojí za to, pleť je po něm neskutečně hladká a pupínky se hojí o dost rychleji. Už je skoro vypotřebované takže brzy budu muset koupit další :)

Péče o pleť


Oční krém s kávou 100% Pure
Tenhle krém je objevem poslední doby a rozhodně mě přesvědčil, od teď jsme nejlepší kamarádi a nedáme bez sebe ani ránu :D

Calendula krém
Koupila jsem ve slevě a opravdu jsem nadšená, jsem tak polovině, používám ho jen občas na noc i pod oči. Skvěle hojí, krásně vyživuje a pleť je poté ráno jemná jako dětská prdýlka :D

Akné Gel
Dá se používat jak lokálně , na noc nebo na celý obličej jako denní krém/gel. Je to moje tajná zbraň na větší zánětlivé pupínky, které hojí velmi dobře, mám už několikáté balení. A pořád jsme stejně spokojená, balení na fotce mám z posledního Biostylu a ještě tam tam třetinka určitě je.



Hluboce hydratující gel Mádara
Tohohle mazlíka už bohužel nemám, ale na jaře si zase dáme dostaveníčko, mé pleti totiž neskutečně vyhovoval, byla krásně matná, netvořily se žádné záněty a makeup na něm držel jako přibitý.

Speciální péče o pleť


Anatomicals tyčinka
Mám jí stále ještě z jednoho Ladyboxu,používám jí jen na ty největší podkožní záněty a výrazně zkracuje dobu hojení, stačí poctivě natírat 3x denně a pomůže. Takže až dojde určitě musím koupit dvě do zásoby.



BioAroma čistící maska
Je jemná, ale přesto účinná, pleť je krásně jemná a urychluje hojení, navíc pro mě velké plus jediná jílová maska po které nemám červený obličej.

Kneipp peeling s enzymy
Jednoznačně nejlepší peeling, prostě láska na celý život. Balení vydrží dlouho a bohatě stačí v zimním období použít jen jednou týdně.

Ericson oční maska
Mám už druhé balení, jedno vydrží při pravidelném používání což je u mě min. 3x týdně asi rok možná o něco málo déle. Oční okolí dokáže projasnit, zmizí otoky, zesvětlí kruhy a máte pocit , že jste naspali minimálně osm hodin. Investice trochu větší,ale vyplatí se. Na vrásky bych ,ale nedoporučila.

Revital maska 
Na tuhle masku mám políčeno od doby co jsem díky projektu Lohas vyzkoušela vzoreček, je fakt výborná, pleť zjemní hydratuje, oživí a prostě celkově vylepší. Jakmile budou nějaké slevy je prostě moje :)



Péče o tělo

Zeštíhlující peeling L'Ocittane
Jeden z nejlepších jemných kupovaných peelingů do sprchy, moc se mi zalíbil, už ho mám dávno spotřebovaný, ubývá totiž rychle což vzhledem k ceně nic moc,ale rozhodně až se budu chtít odměnit je v plánu další nákup.




Zeštíhlují olej
Ze stejné řady je můj druhý oblíbenec, kterého už doma bohužel taky nemám. Nejlepší olej na tělo, luxusní vůně a celkově zlepšuje pokožku. Rozhodně stojí za každou korunu co do něj vrazíte, hodně se mi po něm stýská ...fňuk jakmile bude ve slevičce jdu do něj zas.



Koupelová kosmetika

Jasmínový sprchový gel
Korres sprchové gely opravdu umí, krásné vůně a nedráždí pokožku. Jasmín jsem měla od kamarádky jako dárek a určitě musím koupit ještě nějakou jinou vůni.



Koupelová sůl
Levná a naprosto skvělá sůl do vany. Co víc dodat ?:) jen by to chtělo ještě jinou vůni na výběr a připomíná mi to, že nemám nic do koupele ...takže jdu ji znovu objednat.



Argital intimní mycí gel
Moje stálice, zatím jsem lepší nenašla,a proč , že tedy nemám momentální fotku? No dnes jsem dopotřebovala a mám novou náhradnici :) A jsem zvědavá podle složení by to mohlo být ještě lepší tak uvidíme. A má mnohem hezčí balení..ale víc neprozradím :P



Péče o ústní dutinu



Včera mi došla a už jsem bez ní zoufalá, takže objednáno a zítra jdu vyzvedávat. První pasta na domácí použití co opravdu trochu bělí.

Dekorativní kosmetika


Co se týče make-upu je pro mě rozhodně nejlepšíí Revlon, vydrží, kryje a má krásně světlý odstín. Korektor zatím stále vede Catrice a pudr Lavera, ten už mi dochází, nyní je bohužel menší balení, škoda, tohle velké bylo super. Stálicí je také Artdeco báze pod oční stíny. S řasenkami také trochu bojuji, mám oblíbené dvě levnou z Moje kosmetika a Collistar, obě jsou velmi dobré,ale obě také rychle vyschly :/ takže tu úplně nejlepší stále hledám.  Rtěnka roku 2014 je rozhodně Loreal a lesky téže značky. Tvářenka ,která dlouho vydrží a osvědčila se mi je Astor.

Komentáře

  1. Hezký souhrn, láká ,mě především oční krém od 100% pure, a zaujala mě taky ta anatomicals tyčinka :-) D9,y za super sourhn ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oční krém fakt doporučuji :) Anatomicals stojí do dvou stovek a myslím, že se vyplatí ne že by to byla kdoví jaká příroda,ale na hlubší záněty funguje , plus k tomu přidám Akné gel a většinou tyhle záporáky rychle zničím :)

      Vymazat
  2. Nejvíc mě zaujal ten Akné gel od Přírodní lékárna, fakt mě zaujal.. A po tom korektoru Catrice už jsem se taky dívala a slyšela jsem o něm celkem dobré věci, zaujal mě taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice je akorát hustší korektor takže nebude vyhovovat pokud budou větší vrásky a recenze jsou na ně bud výborné nebo naopak, je to asi nejvíc kontroverzní korektor, ale já jsem zatím lepší nenašla.

      Vymazat
  3. moc hezké :). Taky čekám, jestli Hauschka nebude mít nějaké slevy, zrovna na Revital masku mám taky políčeno..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Když uvidím dřív slevu já ihned dám vědět a poprosím o totéž :D Budeme číííhat :))) Měla jsi od nich vzorky i jiné masky?

      Vymazat
    2. ok, určitě :)! Byla jsem tam před pár dny a nic... ani slevy, ale ani neměli malé masky, tak je budu muset objednat z Anglie, určitě Revital a pak tu zklidňující a asi i zpevňující, potřebuju obojí bohužel :D

      Vymazat
    3. (v Revoluční, jsem to napsala zmateně :))

      Vymazat
  4. Super článok, už konečne musím vyskúšať niečo od Korres a Natura Siberica ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/the-best-of-2014najlepsie-z-roku-2014.html

    OdpovědětVymazat
  5. Kivvi jsem testovala pouze ze vzorečků, super byly jejich marmelády. Tento odličovák jsem ale bohužel nezkoušela, určitě bude ale také skvělý.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky