SO´BIO Bio micelární voda aloe vera

Pokud máte stejně jako já rádi micerální vody, díky jejich lehkosti, ale preferujete hlavně přírodní kosmetiku můžete mít problém, přírodních micerálních vod je poměrně na trhu málo a ono i těch klasických , které dobře odličují moc není, pro mě je to jedině Bioderma Sensibio. Takže když jsem narazila na značku SO'BIO , která nabízí hned dvě varianty přírodních micerálních vod zajásala jsem. Navíc balení je štědré  - 500ml za dvě stovky, to je fajn poměr. Varianty jsou dvě měsíček a aloe vera, já zvolila podle prodavačky tu vhodnější pro citlivou pokožku a tou je Aloe Vera.


Aloe Vera slibuje jemné odlíčení očí i obličeje pro všechny typy pleti. Není třeba oplachovat. Navíc nemá dráždit a naopak vyniká zklidňujícími účinky. SO'BIO má navíc certifikace ECOCERT,COSMEBIO - samozřejmostí je netestování na zvířatech, neobsahuje žádné škodlivé látky jako parabeny, parafín, silikony, parfemace chemického původu apod. Na internetu jsem našla pár pochvalných recenzí typu krásně odličuje , nedráždí apod. Takže jdeme na mou zkušenost.


Za mě nestojí za nic...drsné? Možná trochu,ale neumí to základní a to je odličování. Poradí si s lehounkým makeupem, ale s odolnějším Revlonem už mu to jde ztuha a na oči to je prostě slabé jak čajíček. Musím oči dřít tak že mi div nevypadnou a efekt nic moc. Takže odsun proběh na ranní čištění, kdy pleť není nalíčená. Ale po pár použití je pokožka mírně podrážděná, taková napnutá a místy vysušená. To už si radši koupím chemický Dermacol než tohle. To se prostě dost nepovedlo.


Hodnocení:0/10

Komentáře

  1. Tedaa, překvápko. Musím se přiznat, že jsem micelarkama nepolibená, ale třeba to letos prolomím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono zas to takový zázrak není,celkově micelární vody jako takové, já je mám jen ráda na dočištění, třeba po balzámu nebo oleji nebo když jsem někde na cestách že si vezmu jenn jeden produkt, jinak tvé odlíčení je určitě nejlepší tak jak je :)

      Vymazat
  2. Hmm... :( To se fakt nepovedlo :(

    Já jsem byla spokojená s micelárkou L´Oreal, Bourjois, Garnier a Biodermou (ale pokud nemám problém s pletí, tak mi stačí ty z drogérky...)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L'Oreal , Bourjois a ani Garnier u mě moc nebodovaly, buď štípali nebo málo odlíčily oči :/ Ale je to asi celkově víc citlivým typem pleti

      Vymazat
    2. JO, tak s očima jsem to vzdala, na ty dobře fungovala Bioderma, ale začala jsem na oči kupovat odličovače od Misshy, moc mi vyhovují (ten se zeleným čajem zvlášť).. nebo jsem měla ráda dvoufázový Ryor..

      Vymazat
  3. Anonymní1/04/2015

    Škoda, taky hledam prirodni micelarku, vyhovuje mi Loreal, hodlam vyzkouset odlicovaci oleje od Saloosu, abych dala prirode sanci, i kdyz to je jiny princip...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě bohužel drogérkové nevyhovují, dřív bodoval Dermacol ,ale od té doby co změnily obal a asi i složení už je to pro mou pleť špatně :/

      Vymazat
  4. Já micelárku používám maximálně během cestování, kdy se mi s sebou nechce tahat x dalších věcí... U těch přírodních jsem vždycky tušila a tuším, že to bude průšvih :-) takže je nekupuju - možná časem až bude přírodní kosmetika zase o fous dál.
    Když se zeptáte lidí pro které je kosmetika povoláním, na to jestli je vhodné používat micelárky ke každodennímu odličování, tak vám většina z nich řekne něco v tom smyslu, že to nikdo neví - protože na to jsou micelárky na trhu ještě krátkou dobu... Nikdo mi tak doposud nedokázal vymluvit to, že pokud se odlíčím hydrofilním odličovacím olejem/odličovacím mlékem, oči speciálním odličovačem očí a poté pleť dočistím pleťovou vodou, tak má pleť je důkladněji odlíčena než "jen" micelárkou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono odličování micerální vodou pokud je dobrá a má dostatečnou odličovací schopnost jde naprosto v pohodě, ale nesmí se dodržovat klasický postup doporučený výrobcem a to nechat ji na pleti, to je špatně , má dloužit jen na odlíčení, pak klasicky opláchnout vodou, osušit a dočistit pleťovou vodou :) Já micerální vody používám minimálně, preferuji mycí gely a čistící balzámy. Ale mám v odličování ráda změnu takže stále ráda hledám nové produkty :)

      Vymazat
  5. Já jsem si tak nějak myslela, že bude stát za prd. Každopádně je to ale škoda. Přeji úspěšné budoucí pátrání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si přála naivně věřit , že to bude super, ale v koutku duše, v tom koutku který jsem schválně neposlouchala jsem věděla, že to budou vyhozené dvě stovky :D Ale prostě jsem jí musela vyzkoušet :)

      Vymazat
  6. Ja som micerálku mala od Bioreline a tá bola celkom dobrá, chcela som skúsiť aj túto, ale už teda nechcem :D Teraz odličujem ryžovým olejom od Akamuti a ak treba, použijem ešte čistiaci gél s čiernym mydlom. Alebo použijem už len pleťovú vodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že balzámy nebo oleje prostě nic nepřekoná :) co se týče dokonalého odlíčení

      Vymazat
  7. Tak to je škoda, micelárky mám ráda a většina drogérkových mi vyhovuje (měla jsem Mixu, Dermacol, L'Oréal, Garnier, Yves Rocher, Bourjois, Eucerin a na poličce čeká Bioderma), kdyby to ale šlo, určitě bych je vyměnila za cenově přijatelnou funkční přírodní verzi. Tak nic no...

    K diskuzi o odličování: já micelárky používám jen na odstranění make-upu. Pak ale obličej vždycky ještě omyju - mycím gelem, peelingem nebo občas černým mýdlem, osuším a nakrémuju. Teď jsem si zvykla ještě před krémováním postříkat obličej růžovou vodou, něco na ní fakt bude. Zkoušela jsem odličování i s balzámy, ale asi to není pro mě. Jeden, co mám, odlíčil skvěle, ale mně zkrátka vadil ten pocit olejové mastnoty na obličeji, takže jsem pak měla stejně potřebu použít i mycí gel a mastnou vrstvu smýt. A když jsem se přemohla a nesmývala, tak se mi začaly dělat podkožáky. Takže pro mou mastnou pleti asi balzámy a oleje moc vhodné nebudou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme skoro stejnou rutinu na odličování :)

      Vymazat
  8. Micerálku mám od Biodermy i od Garnier a jsem moc spokojená =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. závidím,mě bohužel nevyhovují :/

      Vymazat
    2. Tedy ty z drogerie jako Garnier

      Vymazat
  9. Janka, tak to sa ti musím veľmi poďakovať za túto recenziu. Presne túto micku som si chcela pred časom kúpiť, ale nakoniec som do košíka natrieskala iné veci a povedala si, že ju kúpim nabudúce. No asi nekúpim. Ja sa micelárkou rada odličujem, resp. ňou dočisťujem pleť po odlíčení gélom alebo krémom. Momentálne mám Biodermu zelenú, no s ňou miniem dosť veľa tampónov, kým je pleť čistá. Zato mám skvelú skúsenosť s mickou L'oréal, ktorá mi vyhovuje najviac zo všetkých, o čom svedčí už štvrté balenie, ktoré doma mám. Škoda, chcela som na poličke v kúpelni viac prírody...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co , jsem ráda že pomohla. Jojo taky mám micerální vody vždy ráda po ruce na dočištění, naštěstí teď zase není u mě potřeba, koupila jsem si kivvi a už jsme dokonale odlíčená i ze sprchy :)

      Vymazat
    2. A čo konkrétne od Kivvi? No a ešte aj otázka, kde sa dá kúpiť?

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky