Nové filmové tipy

Dnes pro vás mám opět několik tipů na co podívat a čím si přes týden zlepšit náladu :)

Láska na kari
Je opravdu pozitivně naladěný film o vynikajícím jídle a to nejen tom indickém , ale samozřejmě hlavně o něm :) Film je krásně natočený a zachycuje boj mezi majitelkou francouzské vyhlášené restaurace a indickými přistěhovalci , kteří chtějí místní přesvědčit o tom, že indická kuchyně stojí za ochutnání a , že hlavní ingrediencí je láska a skvělé s láskou vybrané koření :) Doporučuji všem milovníkům jídla. 



Love song
Naprosto pohodový film plný ještě pohotovější hudby, která se poslouchá doslova sama a navíc hlavní herečka Keira umí i velmi dobře zpívat což mě víc než překvapilo. Film neučaruje akcí, speciální romantickou zápletkou ani brilantním humorem,ale i tak ho prostě musíte vidět :) Neumím vysvětlit proč,ale díky němu budete mít dobrou náladu celý večer.




Na hraně zítřka
Trochu odbočíme od předchozích žánrů a popojedeme na akční sci-fi. Přiznám se o filmu jsem si dopředu nic nepřečetla, ale mám ráda herečku Emily Blunt, takže kromě toho, že to bude akční mi stačilo , že tam hraje ona, pro někoho bude pákou možná druhá hvězda kterou je Tom Cruise. Film je hodně scifi, pojednává o útoku mimozemšťanů a o tom jak je zabít na což přijde Tom díky speciální schopnosti, ale víc až si film pustíte. Je to hodně akční a zvláštní,ale bavilo mě to od začátku do konce :) A vašeho partnera to bude bavit taky, takže ideální film pro oba.



Strážci Galaxie
A máme tu další scifi, ale tentokrát prostě srandovní od začátku do konce a zároveň díky stromu ( kdo viděl pochopí ) i roztomilé. Nechci prozrazovat nic víc, prostě pokud máte rádi tenhle styl filmů jako jsou Marvel komiksy a celkově sfici plus srandu musíte si to pustit, už ten začátek je skvělý, super taneček na úvod vždycky potěší :D Opravdu jsme se hodně zasmála, je to super film pro zlepšení nálady nebo zníte jiný , kde je drsný mýval? :)))



Kouzlo měsíčního svitu
A máme tu film Woodyho Allena, předem říkám, že nejsem moc fanda jeho filmů, nějak nejsou mojí krevní skupinou, jsou na můj vkus pomalé a trošku divné. Ale tenhle je vyjímkou. Skvělé herecké obsazení v podobě Emmy Stone a Colina Firtha bylo pro mě dostatečným lákadlem film shlédnout. A udělala jsem dobře, sice jde o pomalý film,ale díky zajímavému tématu - kouzla a média - je film zajímavý a prostě vás nutí podívat se dokonce jak to celé dopadne. Jedná se o romantický film , který bych doporučila na líné večeři k dobrému čaji a sušenkám :)


Drákula : Neznámá legenda
A úplná odbočka na fantasy akční drama v podání jiného zpracování Drakuly, než jak ho známe my. Film je skvěle natočený a tohle podání víc než zajímavé. Jediné s čím mám problém je , že film je na Měkoty jako já trochu nechutný :/ Ale vyřešila jsem občas pohledem jinam a film si užila, čekala jsme trochu jiný konec ,ale i tak dobrý film. A opravdu mě tenhle výklad příběhu bavil.



Tak co vybrali jste si ? Dnes jsme tu měli hodně širokou paletu žánrů takže je z čeho vybírat :)

Komentáře

  1. Na hrane zitrka jsem byla v kine, ten byl fajn. Na Love song urco mrknu a Strazci galaxie obrovske zklamani, jen Groot byl super, jinak kravina.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na kino bych to neviděla, zas tak jsem z filmu nadšená nebyla. Myslím, že jediný z mého výčtu na co bych šla do kina a byla ochotná zaplatit by byl asi Drákula, ten by si super ozvučení zasloužil :) Fakt Strážci jsou zklamání? U mě rozhodně ne, blbinka to je ,ale pro mě super roztomilá a vtipná :)

      Vymazat
    2. Na strazcich jsme take byli v kine. Ani me, ani pritelovi se to nelibilo, az moc velka blbost :) Za me asi nejhorsi film roku 2014, na kterym jsem byla v kine.

      Vymazat
  2. Díky za tipy na romantiku, na tu moc nejsem, takže bez doporučení bych si uvedené filmy asi nepustila. Ale kvituji Na hraně zítřka a Strážce Galaxie, na těch jsem byla v kině a bavily mě moc. Já sci-fi a Marvelovky moc ráda, prakticky chodím do kina jen na ně. A Drákulu jsem taky zvažovala, ale kamarádky mi říkaly, že to byla blbost. Asi si ho ale pustím jen kvůli Lukovi Evansovi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé mám radost , že se Galaxie nelíbila nakonec jen mě a příteli :) Jojo kamarádky jsou také z Drakuli úplně hotové :)

      Vymazat
  3. Film Begin Again (neboli Love Song) mě asi zaujal nejvíc, už jsem o něm slyšela i předtím.. Ale Strážci Galaxie, to jsem neviděla a nijak extra mě to nezaujalo, četla jsem na to dost.. kritické ohlasy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo jsou kritické, já většinou předem recenze moc nečtu, na film kouknu a když nelíbí po půl hoďce vypínám,ale tady jsem se dobře bavila

      Vymazat
  4. Love song a Lásku na kari jsem viděla a filmy se mi moc líbily :)
    Kouzlo měsíčního svitu vidět chci a ostatní mě extra nelákají...nemám moc ráda sci-fi a fantasy..

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě Marvel filmy naprosto miluji :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky