Mádara set - čistící pěna, denní a noční krém

Myslím, že je hodně z vás co tuhle sadu buď má doma, někomu ji koupila nebo o ní minimálně už někde slyšela. Já jednu koupila kamarádce a jednu i od kamarádky dostala :)) Takže jsem byla ráda, že i já jí otestuji, protože mě hodně zaujala. Cekově mám tuhle značku ráda, v minulosti jsem se například rozplývala na jejich Hydratačním gelem, který jsem i zahrnula do top výběru za rok 2014! A když mi gel došel přišel čas na vyzkoušení tohohle setu. Set obsahuje 150ml pěny a po 25ml obou krémů - na noc a na den. Cena setu je necelých pět set, což není špatné, pěna vydrží při odličování 2x denně a dvou pumpnutí cca 3 měsíce a krémy po 25ml také nějakou dobu vydrží, zhruba měsíc a kousek, protože stačí od obou malé množství. Ale co produkty jako takové stojí za to?


Odličovací pěna
Celkově jsem zatím nenarazila na pěnu, která by dobře odlíčila jak pleť tak i oči a ještě nevysušovala, takže jelikož jsem si už četla nějaké pochvalné recenze, jsem se opravdu těšila. Má dokonale odstranit make-up, pročistit a je vhodná i na oči, protože absolutně nevysušuje. Obsahuje například třezalku, měsíček, heřmánek nebo řebříček a mou oblíbenou Růžovou vodu. Pěna má být bohatá, jemná a přesto silná , aby zvládla odlíčit. Navíc reguluje tvorbu mazu a proto je je vhodná pro všechny typy pleti.


To že je pěna bohatá bych zrovna neřekla, nevím jak to popsat, ale pěna rychle opadává a rozhodně při použití máte po vteřince pocit , že na obličeji skoro žádnou pěnu nemáte. Což mi pocitově maličko vadí, ale jde jen o pocit. Počet stisknutí na odlíčenou pleť jen na ranní osvěžení je jedno stisknutí, na velmi jemně nalíčenou pleť dvě,ale na pleť nalíčenou včetně očních stínů a linek už je větší 3-5 když se budete chtít odlíčit pouze pěnou. Takže žádná sláva co se týče spotřeby. Bohužel to není ani žádný odličovací expert!! Má velké problémy s linkami a řasenkou, které mi spíše všude pod očima rozpatlá. A jsem nucená dotáhnout vše micerální vodou nebo balzámem. Takže pěnu používám jen na ranní čištění na večerní nemám dostatečnou trpělivost! Plusem je , že nevysušuje, nedráždí a nikterak mé pokožce nevadí. Vůně je slabá až nepostřehnutelná. Ale pro mě je důležitá síla odličování, cena samotné pěny je 475,- a to bych za ní ani omylem nedala, pro mě je to produkt patřící do kategorie žádná sláva :/ a cena , která by pro průměrný produkt byla adekvátní je max dvě stovky.

INCIAquaSodium CocoamphoacetateRosa Damascena Flower Extract1),AlcoholGlycerin2)Lactic AcidSucrose CocoateAchillea Millefolium (Yarrow) Extract1)Calendula Officinalis Flower Extract1)Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract1)Aroma3)
1) Organic agriculture, 2) Made using organic ingredients, 3) Natural essential oils


Hodnocení : 4/10


Hluboce hydratující fluid - denní



Fluid má stejně jako mnou zkoušený gel, hluboce hydratovat, zpevnit pokožku a navíc vyrovnat produkci mazu v T-zóně, vhodný je pro smíšenou, normální nebo i citlivou pleť. Má za hlavníí úkol udržet v rovnováze suchá a mastnější místa v obličeji, což tedy vážně potřebuji. A i když je to konzistenčně opravdu velmi řídký a hodně tekutý fluid ( což pro vzorek , který je šroubovací ideál není, ale velké balení je s pumpičkou ) obsahuje například avokádový olej, slunečnicový či jojobový olej. Takže ani o výživu není nouze.

Musím uznat, že tohle je další trefa do černého. Je skvělý, neucpává póry naopak po celou dobu používání jsem měla pleť pěknou i když jsem byla nemocná, což je doba ,kdy se mi na pleti vyrojí ledacos. Do pleti se vsákne ve vteřině, hezky ji hydratuje a zmatní. Pod make-up je skvělý parťák. Je o něco výživnější než Hluboce hydratační gel, takže už je na zimu lepším parťákem. Ovšem kdyby nebyla tak mírná zima, byl by pro mě na tváře málo. Ale tahle stačí, nikde žádné šupinky, ucpané póry nebo záněty. Jsem z něj nadšená. Jediným pidi mínusem je výraznější vůně než u gelu, hodně zemitě bylinná, ale jakmile se fluid vsákne není cítit. Takže i když není nejlevnější 50ml za 770Kč rozhodně za to stojí a nebojte spotřeba je malá, stačí stejně jako u gelu malinko.

INCIAquaRosa Damascena Flower Water1)AlcoholGlycerin2)Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil1)Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil1)Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract1)Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract1),Cetearyl AlcoholPersea Gratissima (Avocado) Oil1)Dicaprylyl CarbonateCetearyl GlucosideTilia Cordata (Linden) Flower Extract1)Artemisia Vulgaris (Mugwort) Extract1)LecithinBetaineStearic AcidPalmitic AcidCl 77891 (Titanium Dioxide)3)TocopherolAscorbyl PalmitateXantan GumSodium Hyaluronate,Sodium PhytateCl 77019 (Mica)3)Lactic AcidAroma4)Citral4)Limonene4),Linalool4)
1) Organic agriculture, 2) Made using organic ingredients, 3) Pure mineral pigments,4) Natural essential oils


Hodnocení:10/10

Regenerační noční krém 



Tento krém už je konzistenčně někde jinde, jedná se o hustý krém, má příjemnou jemnou vůni odlišnou od fluidu na den , což je dobře, takže co se týče aroma tak vyhrává určitě tento noční , cítím v něm jakoby trošku citrusy. Pleť má vyhlazovat a zmírňovat vrásky, regenerovat a dodat pleti potřebné antioxidanty. I když se jedná o hodně hustý krém, do pleti se poměrně rychle vsákne, jen cca pět až deset minut na pleti cítíte trochu film, ale pak už se do pleti beze zbytku vsákne. Pleť je ráno jemnější a hladší, vrásky zatím nemám takže moc nemohu ohodnotit anti-age účinek :/ Jen při pravidelné aplikaci jednou denně je to pro mou smíšenou pleť trochu moc a T-zóna se mi začala maličko mastit, takže pro smíšenou pleť doporučuji buď jen na sušší místa nebo tak cca třikrát do týdne. Já nakonec používala krém hlavně na krk a dekolt a na noc si dávala na obličej fluid.

INCIAquaAlcoholSimmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil1)Persea Gratissima (Avocado) Oil1)Rosa Damascena Flower Extract1)Glycerin2)Polyglyceryl-3 Methylglucose DistearateCaprylic/Capric TriglycerideTheobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter1)Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil1)Cetearyl Alcohol,Hordeum Vulgare (Barley) Extract1)Algae ExtractHumulus Lupulus (Hop) Cone Extract1)Hippophae Rhamnoides (Sea-buckthorn) Fruit Extract1)Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit Extract1)Plantago Major (Plantain) Leaf Extract1),Calendula Officinalis Flower Extract1)Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract1)Stearic AcidPalmitic AcidSodium HyaluronateTocopherolAscorbyl PalmitateXantan GumSodium PhytateLactic AcidAroma3)Citronellol3),Geraniol3)Linalool3)
1) Organic agriculture, 2) Made using organic ingredients, 3) Natural essential oils


Hodnocení: 7/10 ( ale kdybych měla pleť sušší dostal by opět desítku :) 

Komentáře

  1. Jéé, ten set si asi po výplatě pořídím :-) Na pěnu mě láká Martina z Wonderfull today už nějakou dobu, a ty fluidy jako takové miluju! Tenhle set mi přijde jako dokonalý test, jestli si k sobě s madárou najdeme cestu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě set vyhovuje, jen tu pěnu už bych si nekoupila, na mě hodně málo odličuje s řasenkou od Collistar si těžko pořadí a s tekutou linkou Dermacol skoro vůbec. Ale pokud se někdo líčí méně bude mu stačit

      Vymazat
  2. Ten set za tu cenu vypadá moc dobře. :) Mám doma nějaké Mádara vzorečky, tak bych je měla taky prubnout. :)

    P. S.: Vypadlo ti z nadpisu písmenko. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé díky :) Opraveno.
      A mimochodem zítra nebo pozítří bude článek o výhře od tebe :)

      Vymazat
  3. Moc pěkně napsaný článek :) lákavá nabídka a jak již píše slečna, písmenko se vytratilo :))
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
  4. O tejto značke počujem prvý krát a vyzerá zaujímavo,i keď tú penu by som si asi nekúpila.
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/ziaja-manuka-tree.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě opravdu málo odličuje, je skvělé, že nevysušuje,ale nestojí dvě stovky, takže za mě ne.

      Vymazat
  5. Tuto značku vůbec neznám :-O
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto značku vůbec neznám, ale vypadá velmi zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekný článok. Len ta pena ma mrzí lebo o odličovacej pene som už počula a chcela som nejakú skúsiť. Asi budem musieť hľadať inde.

    http://maddestfashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ní taky po všech recenzích moc těšila, ale pokud nemáš hodně odolný oční makeup tak ji klidně vyzkoušej, ale top produkt za tu cenu to rozhodně není

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky