Krabička plná kosmetiky

Konečně jsem se dostala k sepsání článku o výhře u Brunwen  , od které mi došla krabička doslova nabitá věcmi :) Tak se na ně společně půjdeme podívat..



Pěkně nabitá krabička že?:)


Sprchová krém Weleda nebo chcete-li hustý gel už mám spotřebovaný a je skvělý, nevysušuje a rozhodně mám v plánu koupit si velké balení :)

Jako další jsem dostala malinké vzorečky šamponu a kondicionéru Philip B. , u Brunwen se dostaly až do kategorie velmi špatné  produkty, tak jsem zvědavá co na ně moje vlasy ..


Již jsem vyzkoušela oba laky, jak nude odstín Collistar, která je přesně ten co jsme sháněla,ale jinak bohužel to vypadá, že kvalita je hodně špatná, ale chci mu dát ještě jednu šanci...konečky se mi "odmyly" za jeden den :/ a druhý Benecos je krásný podzimní/zimní odstín, špatně se mi s ním lakuje je hodně hustý ve druhé vrstvě, ale drží dobře a krásně kryje.

Lesk a ani další produkt na nehty jsem ještě nezkoušela, na ně teprve řada přijde. Jedná se o posilovač nehtů, jeden už mám a jsem z něj nadšená, tak uvidíme co tenhle.



Tenhle produkt mě zaujal na první pohled :) Jedná se o čajový sáček do vany, myslela jsem , že obsahuje jen bylinky, jak jsme zvyklá,ale po otočení bylo jasné , že i sůl, takže ten jsem vyzkoušela, hned když balíček dorazil. Vzhledem k tomu, že je zde rozmarýn jsem čekala silnou vůni, bohužel vůně je hodně slabá, bylinek je zde méně po rozpuštění soli,ale kůže na produkt reagovala hezky, nebyla vysušená, nesvědila, koupel byla tedy moc příjemná.


Další produkt na mytí je krásné mýdlo s kozím mlékem a ovesnými vločkami,vonělo nádherně, takže další produkt ,který jsem musela hned vyzkoušet, bohužel hodně vrzavý pocit po umytí takže putovalo ke kamarádce. Škoda, ta mléčná sladší vůně se mi moc líbila.


Pak ještě pár vzorečků, ty mám stále plné, ale dala jsem si je na poličku v koupelně abych nezapomněla, zahlédla jsme tam nějaká odličovací mléka, takže určitě moc ráda testnu :)


Tak tohle mě potěšilo nejvíc, pěkná, kvalitní kosmetická taštička, tu jsme moc a moc potřebovala. A Dara bags je opravdu moc dobrá značka, takže díky :) Už v ní mám své poklady.

Další je černá tužka, ještě jsme nezkoušela, ale oceňuji praktické balení s ořezávátkem, to je skvělý nápad :)


A na závěr mlsky :) Oreo tyčinka pomalu nepřežila ani focení :D Je moc dobrá, hodně sladká, takže mi vydržela ke kávě delší dobu A Haribo si ještě šetřím , to je totiž taková vzpomínková sladkost ze základky :)

Myslím, že balíček byl víc než štědrý co říkáte? Největší radost mám beze sporu z taštičky, ta je vážně báječná.


Komentáře

  1. Jsem ráda, že balíček v pořádku dorazil a že se líbil, přestože ti ne všechno sedlo. :) Ty laky - jak to tak čtu, chtělo by to zkombinovat dobré vlastnosti obou do jednoho. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to by bylo ideální, ale odstíny jsou oba krásné.

      Vymazat
    2. Dneska jsem si koupila DM knížku za 150 bodů, mají v ní slevový kupón 25 % na Weleda sprchový krém nebo sprchový peeling nebo olej. Myslíš, že tedy stojí za to ho využít?

      Vymazat
    3. Jé díky za tip, mě sprcháček překvapil, weledu zas tak nemusím ale tohle se mi zalíbilo, krásná vůně a žádné vysušení

      Vymazat
  2. Takový balíček by se mi taky líbil! A souhlasím s Tebou, ta taštička od Dara bags je super! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je i hodně pevná a opravdu kvalitní :)

      Vymazat
  3. Balíček super, kopec skvelých produktov na testovanie a tá taštička nemá chybu ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/nekozmeticke-novinky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo takovéhle výhry jsou nejlepší :)

      Vymazat
  4. Ta sol do kupela pochadza od znacky SOAPHORIA, ručne vyrabana kozmetika z východu Slovenska. Ale toto by som si sama od nich asi nevybrala, maju omnoho zaujimavejsie produkty. Tebe ako oblubenkyni bio kozmetiky sa urcite budu pacit - odporucam hlavne ciste mydlo Aloe vera, Tehlicku stastia Happy Bar, prirodne masla bambucke a balzamy vysokohydratacne - mam levandulovy. Maju aj sampony na vlasy podobne sampukom od Lush, cistace masky podobne Mask of Magnaminty atď. od Lushu, prirodne ily. Co som skusala, bola som velmi spokojna, treba pozriet ich stranku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouknu se tedy na webovky a jsem zvědavá :)

      Vymazat
  5. Wow, tak to vypadá skvěle.. Gratuluju k výhře, závidím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá výhra :-). To bych si nechala líbit :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky