Girls on Film aneb bude ze mě filmová hvězda

No zas tak horké to nebude nebojte, nemusíte se stát frontu na podpis nové filmové hvězdy. Jen jedním z vánočních přání byla paletka od Makeup Revolution a to konkrétně s krásným názvem Girls On Film :) Jedná se o paletku 18ti očních stínů v odstínech, které mám nejraději a to v provedených matných i třpytivých se zrdcátkem a pěnovým aplikátorem.


Balení je pěkné, lesklé a černé, sice je na něm znát každý otisk,ale je krásné, elegantní a provedení celkově vůbec nepůsobí levně i když cena paletky je příjemných 269 Kč. Zrcátko je pěkně ostré a dobře se u něj líčí, když zrovna nebudete u svého kosmetického stolečku ,kde určitě máte luxusně velké zrcadlo :) Pěnový aplikátor je tak akorát velký ,aby se s ním dobře pracovalo, samotné aplikátory jsou trochu tužší / tvrdší a trochu fórové, aneb včera už mi upadl na jedné straně. Prostě žádná kvalita, dokud se Vám nezničí klidně používejte a pak nahraďte lepším.




Samotné stíny vypadájí na první pohled nádherně sytě. Ale co na očích, co výdrž atd.? Paletka je rozdělená do tří řad z toho dvě první jsou stíny třpytivé, u těch je pigmentace střední, k sytému odstínu je potřeba trochu navrstvit. V poslední řadě jsou matné a ty jsou pigmentované nádherně, stačí troška a jsou hodně výrazné. Všechny stíny se velmi dobře roztírají, takže stínování s nimi jde jedna dvě. Výdrž mají bez použití báze pouze střední, což znamená , že krásné jako po nalíčení budou kolem 6-8 hodin teď v tomto počasí, kdyby bylo hodně teplo bude výdrž menší. S použití báze, konkrétně já mám doma Artdeco vydrží pěkné až do večera.


odstín č.1 i když je třpytí je velmi nenápadný, používám ho nejčastěji jako podkladový.

druhá řada je opravdu překrásná, tady mám oblíbené snad všechny :)

Bohužel stín č.18 je matný a absolutně nenápadný, že na fotce není ani vidět i když je navrstvený :/ , jinak musím pochválit pěknou pigmentaci odstínu číslo 16 používám ho velmi často

Stíny trochu práší, což je menší nevýhoda,ale nic strašného , rozhodně jsou mnohem lepší než většina stínů z drogerie. Oči nikterak nedráždí a myslím, že za tu cenu je to příjemný nákup. Na můj vkus bych ocenila o trochu vyšší pigmentaci třpytivých stín a mnohem lepší aplikátor, jinak jim za tři stovky nelze nic vyčíst. Rozhodně si myslí, že jsou kvalitní, ne tak , že si z nich drcnete na zadek a s otevřenou pusou budete koukat , ale jsou to ty stíny , které Vám nezruinují peněženku a vytvoříte s nimi spoustu skvělých make-up stylů :)


Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Presne túto paletku som na webe obdivovala, ale odrádza ma to balenie. Radšej si priplatím, ale budem sa tešiť z nejakého "fashion" kúska. Inak je to super nude paletka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem na balení nenáročná, já jsem asi spíš obsahovec, tak to mám asi u většiny dekorativky, pokud to tedy není otřesně kýčovitě balené apod. Když je to neutrál černé tak se mi to líbí :) Spíš se mi líbí pěkná balení pečující kosmetiky, vím mám to prostě totálně opačně :D

      Vymazat
  2. Jsem ráda, žes udělala recenzi. Možná si nějakou paletku od nich pořídím, ale teď toho mám doma hodně.. Zrovna v téhle bych asi polovinu barev nevyužila, ale mají na výběr ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo líbí se mi , že mají na výběr hodně paletek v různých kombinací, vybírala jsem tak podle barev ,které používám nejčastěji. Myslím, že i když ji mít doma nebudeš není to nic co by ti trhalo žíly :D Je dobrá ,ale prostě není to nic co by vyrazilo dech, jako u některých holek jsem četla jak jsou nadšená atd. ale pro mě je to lepší průměr.

      Vymazat
  3. Perfektná farebná zostava.:) Pozerala som po nej, ale dala som si stopku na paletky..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky , taky se mi moc líbí. tyhle barvy používám celkově nejčastěji. Já mám teď dvě jednu už roky a teď tuhle menší. A zatím asi taky dávám stopku na paletky, dvě mi bohatě stačí :)

      Vymazat
  4. Krásná paletka, kde jsi ji pořídila, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sestra mi ji koupila k Vánocům zde - http://www.makeuprevolution.cz/ a ted ji mají i na parfums.cz

      Vymazat
  5. Myslím si, že ej to presne ten typ paletky, ktorý je úplne skvelý ak s líčením len niekto začina. Vyzerá celkom dobre a ak by som už nemala všetkých tieňov habadej, tak by som do tejto paletky aj šla ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravdou, že já stínování očí moc nedám, Vetšinou volím výraznou rtěnku nebo celkově přirozené líčení, které se mi hodí do práce. Takže stínů a paletek mám doma málo, mám jednu obří paletku, kde jsou luxusní stíny za pár korun co drží jak přibité a jsou skvěle pigmentované, takže za stíny já moc neutrácím. Za to na řasenkách si to tedy poslední dobou nějak moc vynahrazuji :/

      Vymazat
  6. Mne sa nepáči, ako majú uložené tiene. Kruhové aj obdĺžniky, neviem tomu prísť na chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že to není výkvět design umění :D Ale jak píši výše já tohle moc neřeším, mám to prostě naopak, líbí se mi pěkná balení u pěstící kosmetiky :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky