EOS letní balzám

EOS balzámy asi pro nikoho již nejsou novinkou, řekla bych , že blogo svět se dělí na ty co už vyzkoušeli, ty co ještě ne a na ty co je to absolutně neláká již z principu :D Já se tak nějak trochu řadila do poslední skupiny, celkově mě tyhle balzámky nechávaly chladnout až do té doby než jsem jeden našla letos pod stromečkem :) Sama bych si ho sice nekoupila,ale jsem ráda, že díky sestřičce mám možnost vyzkoušet.


Konkrétně jsem dostala Summer fruit ( letní ovoce ), balzám je krásně červeno-růžový a jedná se o 100% přírodní péči o rty, která je s příchutí. Což mohu potvrdit, balzám je příjemně sladký, ne nějak uměle nebo přehnaně ,jen tak jemně jakoby mimochodem. Obsahuje vitamín E a bambucké máslo, celkově má podpořil dlouhodobou vlhkost rtů, zjemnit a vyhladit. Především se však jedná o design záležitost, to chápeme asi všechny :) A je pravda, že je to hodně netypický tvar pomády na rty, nemůžu říct, že se mi to nějak přehnaně líbí,ale dobrý nápad.



Balzám má celkem 7g což je docela dost, myslím, že ho mám na hodně dlouho. Nevšimla jsem si po celou dobu používá, což je tedy od Štědrého dne, že by nějak výrazně hojil, řekla bych, že účinkově průměr. Ke rtům pěkně přilne a vydrží na nich poměrně dlouho, spíše se opravdu jedná o hydratační balzám než výživnou bombu. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, ale co mi na něm trošinku vadí je divná vůně, jakoby umělá, četla jsem to již na pár stránkách a musím se k tomuto názoru přiklonit. Ale je to asi tak nějak jediné mínus, což za cenu necelé dvě stovky není špatné. Ale upřímně na zadek si z balzámu nesednete, prostě průměr, takže pokud se Vám líbí hlavně kvůli netradičnímu vzhledu určitě si ho pořiďte do své sbírky,ale jestli hledáte účinkově nepřekonatelný balzám , tak hledejte dál :)

Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Přesně tak. Nějak extra z něj odvařená nejsem, abych si ho musela kupovat. Samozřejmě jsem ho ještě neměla, tak nemůžu soudit účinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že o nic nepřijdeš :)

      Vymazat
  2. Maximálny súhlas, pre radosť podľa mňa fajn, ale kto potrebuje pery aj liečiť, musí hľadať inde..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo napsala jsi to přesně, jen pro radost , taky ho musím střídat s víc hojivým

      Vymazat
  3. Já se taky řadila do poslední skupiny, ale teď jsem balzám vyhrála v giveaway a už je prý na cestě, tak jsem na něj zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už se těším na recenzi u tebe na blogu :)

      Vymazat
  4. Souhlasim, je to prumer.. Mne se docela libi obal :))

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají obaly fakt i vtipné třeba teď jsem někde viděla nějaký duhový apod.

      Vymazat
  5. Taky souhlasím, všichni o něm básní jak je úžasný a to a to. Jako neříkám, že je špatný, ale měla jsem lepší balzámek za lepší cenu. Ale jasné, je to jedinečný design a zase krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tou vůní souhlasím tak na půl :D Ale chutná dobře :)

      Vymazat
  6. taky se hlásím do třetí skupiny (asi), ale nejspíš ho zkusím na léto, až nebudu mít tak suché rty... třeba jahodový sorbet nebo borůvka musí být na léto ideál :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to moc hezký nápad na dárek,ale sama bych si ho nekoupila.

      Vymazat
  7. tak máme rovnaký názor:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jsem ráda, že jsem si ho mohla vyzkoušet a že jedno vajco mám doma :D

      Vymazat
  8. U mě se zařadil někammezi průměr až špatné...vlastně to zachraňuje jen obal, chuť a vůně. Být v klasickém balení a levnější, tak ho snad někomu dám nebo se ho prostě zbavím... dostala jsem k Vánocům dvě verze, co jsem si přála, tak je teď musím spotřebovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho asi nechám ale pochybuji,že ho vypotřebuji, je to obří množství a vzhledem k tomu, že ho musím střídat s víc hojivým ho asi budu mít na hooodně dlouho

      Vymazat
  9. Už jsem kolikrát slyšela, že není o co stát, že to zas takový zázrak není...Ale mě to pořád láká a nemůžu si pomoct!:)
    Simushka in Wonderland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako taky jsem ráda, že jedno vajíčko mám doma :) A mohla jsem si udělat názor a vyzkoušet, takže tě chápu

      Vymazat
  10. Napsala jsi to hezky, baví mě na něm jen ten obal. :) Nám se doma sešly 3 ks, myslím, že i tento, co máš ty. Balzámů se nám vůbec sešlo letos nějak moc a mými favority, které fakt rty vyživí (nevysuší - není potřeba se mazat každou hodinu), jsou Biotherm lip balm a Carmex, z těch levnějších mě dokonale okouzlil Balea s arganovým olejem, tak příjemný a slušně účinný. :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biotherm mám taky, tedy měla, dala jsem ho kamarádce, sice jak píšeš je na něm skvělé, že se nemusí moc obnovovat a dobře drží a dělá na rtech krásně ochrannou vrstvičku,ale mě vadí jak chuť tak i taková chemická konzistence, mám z toho pocit jak kdyby to byla pomalu jen vazelína, nevím, je to asi muj psychický blog :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky