Clinique High Impact Extreme Mascara aneb řasenka pro objem

Opět už mi vyschla další řasenka, takže hledání po paní dokonalé se opět rozjelo na plné obrátky a o kom , že je řeč? O té bez které se žádná správná žena nikdy,ale opravdu nikdy neobejde a tou slečnou nepostradatelnou je ŘASENKA! Ano všechny máme bez ní oči o dost menší a náš laní pohled tak nevynikne a honba za paní dokonalou, která vydrží celý den, nerozmazává se, důkladně prodlouží, zvýrazní, je černá jako uhel a ještě dodá objem je asi nekoneční boj. Tedy zatím alespoň pro mě, když už najdu vyvolenou, zklame mě tím, že mi vyschne za tři měsíce, a já prostě od řasenky, chci alespoň 5 měsíců..asi je to moc ,kdo ví.




Dalším bodem úskalí je, že mám divné oči, nebo oční okolí nebo nevím, prostě téměř všechny řasenky se mi trochu rozmazávají pod očima...nechápu, většina kamarádek, blogerek i klientek s tím nemá absolutně problém...takže fakt super úchylka mích řas... No nic na Instagramu a od kamarádky mi byla doporučena řasenka ze stáje Clinique a to konkrétně pro extrémní objem. Není zrovna nejlevnější, stojí okolo 600Kč , ale zase na první pohled má moc pěkný kartáček a obsahově to také není zlé, objem je totiž 10 ml.


Řasenka slibuje překrásně černé a hodně výrazné řasy, neslepuje a je něžná i k těm nejcitlivějším očkám. Má docílit nepřekonatelného objemu a prostě řasy až do nebe, jako vždy...sliby jak u voleb. No nic jdeme na to. Balení je již klasika u Clinique řasenek - celo stříbrné, přiznám se, že mě se nelíbí, mám raději elegantní černá balení na kterých není vidět každý otisk. Ale kvůli balení jsem si jí nekupovala že? Kartáček je super, moc pěkně se s ním pracuje a pokus si s řasami vyhrajete nemáte je ani slepené,ale chce to trochu trpělivosti, řasenka je přeci jen nová a hodně tekutá. Již v jedné vrstvě jsou řasy velmi zvýrazněné a prodloužené. Objem ani náhodu, nechápu ten název, jako objemová řasenka mi to tedy nepřijde,ale jako super zvýrazňující a prodlužující ano. Černá je opravdu sytě a udělá nádherné oči. Asi nejvýraznější řasenka co jsem měla.


Také cítíte, že musí přijít nějaké to ale?? Hmm musí.... A to , že se mi po pár hodinách opět rozmazává a po osmi hodinách je potřeba jí obnovit, Škoda, už už jsme myslela , že jsme našla tu pravou. Ale pokud nemáte problémy s rozmazáváním , tak do ní jděte , jinak je skvělá. No nic moje hledání pokračuje, tipy do komentářů jakou mám zkusit dál :D

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Já asi moc radit nemůžu, kupuju pořád spíš jen levnější řasenky a už ani nedoufám, že bych našla nějakou vážně super. Já potřebuju spíš natočení, protože na jednom oku mám řasy kratší a rovnější, takže aby se to řasenkou vyrovnalo. A mám radši přirozenější vzhled, nechci slepené muší nožičky. Většinou mi vyhovují menší zatočené kartáčky, teď zkouším jeden klasický rovný od Maybelline, není špatný. Problémy s obtiskáváním nemám, ale maluju si jen horní řasy, tak to možná bude tím. Jako bruneta mám nenalíčené spodní řasy výraznější, zatočenější a tím i opticky delší než ty horní. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si většinou také kupuji levnější řasenky, investovala jsem do dražších asi třikrát, zatím z nich vede Hypnose. Z levnějších ta od Avonu,ale rozmazává se taky, takže prostě pro mé divné oči stále hledám tu hvězdnou a dokonalou řasenku :) Teda máš výhodu , že můžeš líčit jen horní řasy, já jako skoro přírodní blondýna si nevystačím :))

      Vymazat
  2. Musím říct, že už jsem měla dražší řasenky i levnější a TU jednu jsem jeste asi taky nenasla... Hodne jsem pouzivala od L´Oreal Volumissime 4 nebo jak se jmenovala... Potom jsem pouzivala takovou baculatou primo od Sephory.. nejlepsi rasenkou asi byla ta od Guerlain.. byla proste skvela.. Ale celkove musim rict, ze si asi vystacim i s rasenkami z drogerie.. je mi proste nejak lito za ne davat vic penez... :(

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je líto, když za ní jako teď dám 600 a i když je v jiných směrech dokonalá tak se stejně rozmazává což je můj největší problém, takže to pak hooodně naštve :/

      Vymazat
  3. Moje nejlepší řasenka je stále Rocket od Maybelline. Každou chvíli zkusím něco jiného a stejně se k ní vracím. Paní dokonalá to není, štve mě, jak špatně se odličuje (bez dvoufázového odličovače ani náhodou), ale jinak nemá chybu. A čím starší tím hezčí řasy mi dělá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k ceně Rocket jí zkusím koupit hned v týdnu , stojí oproti této fakt pár korun, tak jsem zvědavá, jestli to bude paní dokonalá pro mé řasy. A pokud by byla jediná chybka v odličování tak to beru všemi deseti :)

      Vymazat
    2. Tak jsem zvědavá jak se ti bude líbit! Nejlíp maluje tak po 14-ti dnech používání, ze začátku je na mě moc "morká" :) Ale zahustí, prodlouží jako žádná jiná, neopadává a snese i slzy (bez voděodolné verze!)

      Vymazat
    3. Teda Reny ty mi slibuješ i modré z nebe :D Tak to si pro ní jdu hned v pondělí a jestli bude lepší než tahle za šest stovek vyškubu si pár vlasů :D že jsi mi neporadila dřív hahaha

      Vymazat
    4. Jsem moc zvědavá, co na ní řekneš. Já si jí opět koupila a řasy prostě nemají konkurenci, jen to odličování, to mě zabije :D

      Vymazat
  4. Na bežné nosenie momentálne používam 100% Pure, ktorá mi dosť vyhovuje, aj keď sa mi zdá, že občas (najmä pri odličovaní) ma trocha štípe v očiach. Najlepšia riasenka, ktorú som kedy mala, bola pre mňa Dior Diorshow v zlatom obale s "bublinkovou kefkou". Potom som bola nejaký rok blázon do Wah wah woom od Look by bipa, dokým mi akosi nezačali vadiť. Ale úplný top na objem je podľa mňa Le Volume de Chanel! Rozhodne stojí za tie peniaze a keď chcem bábikovské kukadlá, siaham po nej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O 100% Pure jsem teď hodně četla , že je fajn a navíc super složení, ale prý moc nezvýrazňuje. Teda navnadila se mě na Chanel, děkuju pěkně teda! :D Ale ne teď si dám chvilku řasenka pauzu a dodělám ty co mám, nějak jsem za ně poslední dobou utrácela.

      Vymazat
  5. Tak asi zjišťuju, že mám od přírody štěstí, protože mně drží snad každá poslední dobou, od Essencí před Dermacol, Max Factor, Maybelline až po Clinique a hrozné je, že mám všechny ráda a nemůžu se najednou rozhodnout, která že je ta moje nej nej. (Dřív to byla rozhodně Maybelline.) Dokonce (a teď hrůzné přiznání) i když někdy usnu neodlíčená, ráno setřu prstem maličko opadaných šupinek od řasenky a mám ji i druhý den, vůbec nemusím během dne domalovávat řasenku, ani mě dodnes nenapadlo, že to někdo dělá. :O Takže mám asi kliku, možná suché řasy, do kterých se řasenky nasáknou a nepustí. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To většina lidí, problém s rozmazáváním má asi jen někdo , moc nechápu jestli je to když jsou spodní řasy delší, víčka zapadlejší nebo celkově se víc promašťují, kdo ví :/ Zase naopak nějaké extra držící mi dráždí oči, nosím čočky, takže je mám citlivější, no děs u mě s řasenkou

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky