Bio mycí elixír

Z firmy Havlíkova Apotéka asi znáte především jeho zázračnou mastičku na všechno možné , o té samozřejmě bude také řeč,ale ne dnes, dnes Vám chci představit pro mě daleko lepší zázrak!! A to BIO mycí elixír na intimní partie. Protože jestli u mě do teď vedla mycí emulze od Argital tak oproti téhle je to žabař a zelenáč v jednom :) Tenhle elixír by si totiž zasloužil název zázrak stokrát víc než známá mastička! Jedná se totiž o opravdu skvělou a přesto hodně šetrnou péči o naše nejcitlivější partie.


Ale začneme hezky popořádku, kosmetiku jsem objednávala vyloženě z jejich oficiálních stránek přes eshop, lze totiž bez problémů vyzvednout v centru Prahy. Cena za balení o objemu 200ml je víc než příjemná a to 218Kč. Emulzi jsem dostala v krásném papírovém balení se stužkou, která byla i uvnitř na samotné lahvičce se vzkazem - Jsi krásná  - což tato firma dává do balení každého produktu. No není to milé? Každá, žena by si měla připomenout, že je krásná minimálně jednou denně. Samotné balení je nádherné, opravdu krásně zvolená etiketa i tmavá lahvička, která je navíc i praktická pro lepší uchování cenného přírodního složení. Jedinou nevýhodou je uzávěr, i když je krásný a k celkovému vzhledu balení se hodí na 100% procent je jinak dost nepraktické. Hodila by se pumpička nebo alespoň flipflop uzávěr. No a to je k negativům všechno, no jiné chyby produkt nemá, takže jdeme jen a jen chválit.





Elixír obsahuje řadu vybraných rostlinných výtažků jejíž účinky jsou velkým přínosem pro intimní partie. Hlavními složkami jsou - chmel, levandule a kopřiva. A jaké , že jsou jednotlivé účinky bylinek? Chmel například je nejen dezinfekční,ale i antibakteriální. Také výborně pomáhá léčit záněty nejen gynekologické,ale i záněty močového měchýře nebo celkově podrážděnou pokožku. A navíc chmel nám i slibuje díky obsahu fytoestrogenterapie , které stabilizují hladinu hormonů a tím předcházet menstruačním bolestem. Levandule zase zklidňuje pokožku i sliznice, je antibakteriální a pomáhá předcházet mykozám. A v neposlední řadě kopřiva je i protizánětlivá a urychluje hojení.






A musím uznat, že vše co slibuje splňuje. Mycí emulzi jsem začala používat v době po dobrání antibiotik , kdy jak každá žena asi moc dobře zná , je ideální období pro různé záněty v intimní oblasti. A díky této emulzi se nic takového nekonalo. To, že skvěle hojí drobné oděrky na jedničku asi také psát ani nemusím, přiznám se , že nevím jestli je to emulzí nebo sugescí či něčím jiným,ale první dva dny menstruace trpím na bolesti , které se nyní téměř nekonaly, a přitom vše jinak bylo při stejném, žádná změna v antikoncepci nebo potravinovém doplňku apod. Takže jsme se fakt divila, když tentokrát vše proběhlo o dost mírněji. Ale nemůžu říct na 100% , že je to díky emulzi,ale uvidíme časem, zatím ji používám cca měsíc a půl. Vůně je velmi jemná, stejně jako samotné mytí, emulze je totiž hodně jemná a absolutně nedráždí. Oproti Argitalu, který jsem si do teď chválila je mnohem jemnější , je to asi divné ,ale máte pocit že si intimní partie fakt hýčkáte :D Pro mě je tohle fakt super produkt, takže sbohem Argital emulze, tahle je o minimálně dva fousy lepší :) Opravdu doporučuji vyzkoušet.



Hodnocení: 10*/10


Komentáře

  1. Tak to zní super, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, jsem ráda ,že přidávají další a další zboží, mají kvalitní výrobky

      Vymazat
  2. Už jsem po něm pokukovala. Už mi došel Havlíkův přírodní zázrak, takže musím objednat a přihodím i tento mycí elixír. Ještě chci zkusit šampon. Jsem zvědavá, jestli všechny jejich produkty budou tak dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon je na mě moc alternativa jak jsem se u nich v popisu dočetla :/ Ale přemýšlím nad tím s bylinkami pro přítele až spotřebuje ty co má :)

      Vymazat
  3. To mě hodně zaujalo, objednávám:-) díky za tip! (ta pumpička by byla lepší, souhlasím)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na recenzi u tebe :) Já jsem z něj opravdu hodně nadšená. A líbí se mi tam i dětský olejíček na tělo, asi si ho objednám

      Vymazat
  4. Díky za super tip. Tuto značku jsem doposud vůbec neznala...
    Při pohledu na jejich e-shop je mi jasné, že u jednoho výrobku určitě nezůstane :-) Jen mi vadí, že e-shop je tak strašně nepřehledný - třeba dodací podmínky (osobní odběr či kolik stojí poštovné) hledám už půl "hodiny" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba makový olej je za super cenu a přemýšlím nad objednáním :)

      Vymazat
    2. Mě zase zaujal arganový - měla jsem je už od několika výrobců a nikdo ho neměl lepší než Nobilis Tilia-nechápu proč :-D, tak přemýšlím, že bych (naposledy) koupila i jiný :-) každopádně mycí elixír a přírodní zázrak objednávám určitě :-) - dlouho jsem hledala něco co bych používala místo kosmetické vazelíny, která je plná parafínu (respektive je to parafín sám o sobě)

      Vymazat
  5. Pralinka1/26/2015

    Je vyborny. Mam ho a je to jako aromaterapie ve sprchovem koutu, kdyz se s nim myjete. Myji se s nim nakonec cela :-) a myji s nim i deti. Jsou to BIO bylinky nakonec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s ním zase myji místa po holení, krásně zklidní a pokožka se nezanítí

      Vymazat
  6. Tak tohle bych docela vyzkoušela :) Už jsem v úvodu článku myslela, že napíšeš, že ti po ní intimní partie doslova omládly :) hihi. Stejně je jen otázka času, než s něčím takovým nějaká firma přijde, protože se na to zas spousta lidí chytí :))) Tady v tom případě je i cena dobrá, ten uzávěr je fakt nepraktický, ale asi vyzkouším :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě ne,ale třeba i omládnou , kdo ví :D Já už si v akci pořídila další do zásoby

      Vymazat
  7. Co říkáš na to zdražení na 340kč? Já už si ho za takovou cenu kupovat (nejspíš) nebudu.... A to i přes to, že se jedná o naprosto skvělý výrobek...
    Nejdřív stál 218kč, poté přes 260kč a včera info na fcb s novou cenou 340kč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani mi nemluv, pěkně mě naštvali!! Jako tohle myslím, za tak krátkou dobu není k zákazníkům naprosto fér!!! Přijde mi jako,když zjistili, že má spěch tak chtějí vyrejžovat!!!! Já jsem ochotná si za kvalitní výrobek klidně zaplatit víc,ale měli tuhle cenu dát od začátku a ne takhle, mám ještě jedno balení v zásobě za nižší cenu,ale pak zase vyzkouším něco jiného, tohle se mi nelíbí.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Já si to myslím (bohužel) také, a jejich zdůvodnění zdražení mě nepřesvědčilo... Podle mě to jsou jen "řeči okolo"....
      Oficiální zdůvodnění proč se během necelých 2 měsíců zvýšila cena výrobku o více než 120kč: "Bohužel jsme odkázáni na ceny BIO extraktů, které se mění každý měsíc v nákupu, dle sklizně kvalitních BIO bylin. Představte si, že nám dodavatelé z měsíce na měsíc zvýšili ceny o 100% a protože chceme, aby naše produkty měli slibované účinky a nechceme snižovat kvalitu, museli jsme cenu zvýšit. Nakonec, je to 200ml čistých BIO bylinek. Pokud bychom zachovali cenu, museli bychom snížit kvalitu produktu a to odmítáme. Holt, za kvalitu se platí. Někdy se třeba také celá sklizeň zlikviduje, protože odporuje schváleným normám na CPK Bio certifikátu. Nevyrábíme pouze přírodní kosmetiku, ale kosmetiku, která je přísně sledována. Děkujeme za pochopení, ale trváme na kvalitě především".
      Ohání se slovíčkem kvalita prakticky v každé větě... Nevím, ale kdybych byla podnikatel a dodavatel mi "z měsíce na měsíc" zdražil suroviny o 100% tak se kouknu po jiném... Jako kdyby byli jediní, kdo vyrábí kvalitní výrobky s certifikátem CPK Bio

      Vymazat
    4. Ano pokud dodavatel zvýší o 100% je to extrém, chápu výkyvy ale tohle mi přijde alibistické, je to hlavně v čase kdy zájem o něj narostl o mnoho víc, ale to je asi náhoda :D No nic s tím neuděláme, doufám, že to nebude pokračovat i u ostatních produktů, jinak bych na značku asi zanevřela.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky