Vzorečkování se 100% Pure

Máte rádi něco co krásně a zajímavě voní, je přírodní a netestované na zvířatech? Pokud na vše odpovídáte ano, tak Vás určitě zaujme kosmetika 100% Pure , kterou jsem díky milé Andree mohla vyzkoušet. Jako hlavní problém všude uvádím mé kruhy pod očima, takže když si toho Andrea všimla v komentáři u Yvonne na blogu ( mimochodem, kdo tenhle blog nezná tak honem sem, je jeden z mích oblíbených ) všimla, nabídla mi tento kávový krém na vyzkoušení,nemohla jsem odmítnout,když byl u Yvonne tak vychválený :) Ale o něm dnešní recenze není, ten chci ještě chvilinku testovat. Spolu s očním krémem mi totiž přišly ještě vzorečky a ty Vám chci, tedy část jich, dnes představit. Samozřejmě nečekejte na vše klasickou recenzi, nerada něco hodnotím jen z pidi vzorečku. Berte to spíš jako postřehy :)

Předem chci říct, že kosmetika 100% Pure je veganská kosmetika z Kalifornie, která využívá nejen bylinky,ale hlavně ovoce, kávu, čokoládu a jiné kosmetické dobrůtky :) Důraz je u nich kladem především na čist 100% přírodní složení, proto i název 100% Pure. Navíc jejich dekorativní kosmetika, je obohacena o mnoho cenných látek, takže se nejen zkrášlíte,ale i o sebe pečujete :) Ale teď už k vzorečkům, více o Pure si povíme příště. 



Nejprve jsem vyzkoušela, šampon a kondicioner z řady Med a Kokos pro poškozené a suché vlasy. Oba produkty došly ve velikosti 30ml, což mi při mích dlouhých vlasech vydrželo na 3x, takže tohle již berte jako klasickou recenzi. Za prvé nemám suché vlasy, sice konečky suché jsou,ale u hlavy spíš potřebuji objem jak mám vlasy husté, tak mi snadno plihnou. Ale na testování jsem se těšila jelikož vůni kokosu zbožňuji :) A tyhle dva mazlíci voní nádherně, vůně je hodně sladká a na vlasech i chviličku vydrží. Co musím předem říct a pochválit, šampon skvěle pění!! Dokonale se s ním vlasy myjí, nemám problém, na první pocit bych si netipla, že takhle může pěnit přírodní šampon. Fakt super. S oběma produkty se pracuje dobře. První trochu problém nastává při rozčesání, kde mám problém, šlo hůř než jsem zvyklá a to bych od kondicionéru na suché vlasy nečekala :/ Ale když jsem překonala tuhle pidi překážku a vlasy vyfoukala, byly fakt hodně lesklé!! Vzdušné, lesklé a na dotek sametově heboučké. Výdrž pocitu svěžesti byla srovnatelná s jinými běžnými šampony , rozumějte s profi Kerastase apod. Ale bez chemie, sice třetí den ráno byly již zplihlé,ale na to, že tahle řada se pro mě moc nehodí si myslím úspěch. Hodně mě to nadchlo, ještě vyzkouším vzorky z druhé řady pro Objem a uvidím, ale myslím, že plánuji zakoupit produkty ve velkém. Ceny těchto cestovních balení jsou kolem 130Kč. Velké tří čtyř stovek. Ještě koukněte na složení ( kopírování z oficiálních stránek ).

Složení INCI šamponu : Rosa Centifolia Flower Water (Organic Rose Hydrosol)*, Aloe Barbadensis (Organic Aloe) Leaf Juice*, Sodium Cocoate (Saponified Coconut) Oil, Mel (Honey), Vegetarian Glycerin, Vegetal Cellulose, Fucus Vesiculosus (Kelp) Extract, Tocopherol (Vitamin E), Panthenol, Extracts of Camellia Sinensis (Organic Green Tea) Leaf*, Urtica Dioica (Nettle), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf and Calendula Officinalis (Calendula) Flower, Cocos Nucifera (Virgin Coconut) Oil, Salt (French Sea Salt), Extracts of Origanum Vulgare (Oregano) Leaf, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf, Melia Azadirachta (Neem), Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle), Cocos Nucifera (Coconut Fragrance). * certified organic


Složení INCI kondicionéru: Aloe Barbadensis (Organic Aloe) Leaf Juice*, Rosa Centifolia Flower Water (Organic Rose Hydrosol)*, Persea Gratissima (Avocado) Butter, Linum Usitatissimum (Organic Flax) Seed Oil, Glycerine, Cocos Nucifera (Virgin Coconut) Oil, Ceterayl Alcohol, Mel (Honey), Citrus Aurantium Sinensis (Orange Peel) Fiber, Euphorbia Cerifera Cera (Candelilla Wax) Extract, Pantothenic Acid (Pro-Vitamin B5), Urtica Dioica (Nettle) Extract, Fucus Vesiculosus (Kelp) Extract, Melia Azadirachta (Neem) Seed Oil, Calendula Officinalis (Calendula) Flower Extract, Tocopherol (Vitamin E), Extracts of Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf, Origanum Vulgare (Oregano) Leaf, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf, Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle), Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem, Hydrastis Canadensis (Goldenseal) and Cocos Nucifera (Coconut Fragrance). * certified organic
 Hodnocení: 8/10

Pleťový hydratační krém Máta s bílým čajem
Na fotce je to vzorek číslo 3. Je maličký takže, tady se nejedná o recenzi,ale o postřehy , která se Vám třeba při rozhodování zda koupit nebo ne budou hodit. Jedná se o krém pro normální až mastnou pleť. Měl by být super lehoučký, nemastný, má hydratovat, vyživit a hlavně neucpávat pory. 

Po otevření vzorku je krásně a jasně cítit osvěžující vůně máty, která je ale při roztírání jemná a hned z pleti vyprchá takže neobtěžuje. Což mám ráda. Textura je strašně lehoučká, nejedná se o krém,ale fluid,opravdu nemastný, který se vsákne během okamžiku. Pleť je poté hodně zmatněná. Na zimu se podle mě hodí jen pro velmi mastnou pleť, ale na léto by ho mohli ocenit i majitelky smíšené pleti. Přirovnala bych ho pocitově ke Kivvi kosmetice, k fluidu na mastnou pleť. Zkoušela jsem na něj nanést makeup, jde to trochu hůř pro jeho velmi zmatňující efekt, ale zase vydržel na pokožce déle nelesklý. Za mě bych ho asi vyzkoušela ve velkém balení na léto, cena 50ml za 649,- je malinko vyšší,ale zase na to kvalitní složení a stačí ho málo, já měla vzorek na 3x a to není ani plný. No zamyslím se a možná koupím, zajímalo by mě jak by sedl mé pleti dlouhodobě.Máte s ním někdo zkušenost? 
Složení INCI: Organic Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Juice)1, Organic Rosa Centifolia Flower Water (Rose Hydrosol)2, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Extracts of Organic Camelia Sinensis Leaf Ferment (White Tea)3, Calendula Officinalis Flower (Calendula), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root, Matricaria Chamomilla (Chamomile), Rosmarinus Officinalis Leaf (Rosemary), Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Flower/Leaf/Stem, Thymus Vulgaris (Thyme), Salvia Officinalis (Sage) Leaf, Cymbopogon Schoenanthus (Lemongrass) and Urtica Dioica (Nettle), Melissa Officinalis Leaf Oil (Lemon Balm), Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle) Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Oil, Hyaluronic Acid

Tak to pro dnešek asi stačí, příště se koukneme na make-up , tonovací krém a rozjasňující pudr. 

Komentáře

  1. Tuhle značku mám taky v hledáčku, je fajn, že jdou sehnat vzorky vzhledem k tomu, že není z nejlevnějších. I když oproti značkám, jako je Inlight, je to pořád pakatel. :)

    P. S.: Vyhrála jsi u mě na blogu v giveaway. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký komentář chcete vidět - určitě ahoj vyhrála jsi u mě na blogu :D Dík , jsi zlatá, že jsi mě upozornila. o Inlight je pálka , to je fakt, oproti tomu je tohle láca. Inlight mi mě moc nezaujlo, měla jsme pár vzorků a nic moc, přijde mi vše strašně mastné, takže nic pro mou pleť.

      Vymazat
    2. Já neměla ani ty vzorky, ale jak jsem viděla všechnu tu chválu a přitom tu mastnotu, tak mě to v kombinaci s šílenou cenou spíš odradilo... naštěstí, aspoň ušetřím. :D

      Vymazat
  2. 100% pure mě hrozně láká, a teď jsi mě nalákala na recenzi na make-up, ten bych potřebovala jako sůl ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a máš se na co těšit, já si díky vzorku chci koupit plné balení makeupu :) Tak já sem teda ten článek hodím už nějak zítra :D

      Vymazat
  3. taky jsem zvědavá na dojmy z make-upu, tónováku a pudru :)! Ten kokosový šampon je myslím jediný, co jsem neměla :D, ale jinak jsou super, můj nejoblíbenější je asi Yuzu a pomelo, kvůli vůni a lesku. A souhlasím, že krémy jsou lehké, na den a teplejší období ideální. Ten oční krém pořád používám, myslela jsem, že mi to malé balení vydrží tak měsíc, a pořád nejsem ani v polovině! Už mám chutě zkusit něco nového, ale nemůžu, sakryš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to balení budu mít asi do důchodu :D Ale jsem s ním ....a neprozradím :P Já ood nich vlasovou kosmetiku zkoušela poprvé a fakt mě nadchl šampon, určitě vyzkouším i jiné. Jen by mohli zapracovat na vyzvedávání osobně v Praze nebo uloženky :)

      Vymazat
  4. miluju 100% pure, stojí za každou kačku :D měla jsem šampon s matou a hodlám si koupit plné balení i s kondicionérem, ted se bliží vánoce a budu dělat velkou objednávku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď ti závidím, bože já jsem kosmetický fanatik :D

      Vymazat
  5. Jéé, tak to si asi budu muset taky nějaké vzorečky sehnat.. Tahle značka je super, vlastním jejich rtěnku a sprcháč a obojí zbožňuju :3 A je pravda že Inlight mi taky nesedl, právě proto že je ta kosmetika strašně mastná a dělá se mi z ní akné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla jen pidi vzorky takže mi paseku nenasekala,ale úplně jsem cítila jak je na mě moc, jak mou pleť dusí. Tohle je podle mě pro zralou a suchou pokožku,ale pro smíšenou nic moc. Hmm tak už mi tu vychvalujete rtěnku i řasenku, holky mě se to ,ale nelíbí, budu muset utrácet :D

      Vymazat
  6. Šampón aj kondicionér od tejto značky by som veľmi rada vyskúšala a verím, že sa mi to čoskoro aj podarí. Mám od nich zatiaľ len riasenku a veľmi sa z nej teším, ale kým si utvorím názor, ešte to asi chvíľu potrvá :)
    No ale neviem sa už dočkať recenzie mejkapu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se hodně těším na recenzi :) řasenka by se mi hodila

      Vymazat
  7. Túto značku tiež musím konečne vyskúšať, snáď mi to aspoň budúci rok víde :D Celkom ma zaujíma aj tá vlasovka, ja mám vlasy suchšie, takže by som si mohla dopriať aj ten kokosový (mňam :) ). No najskôr musím dopoužívať JMO, na to, že mám dlhé vlasy sa mi nejak pomaly míňajú (čo zas pri tej cene nie je úplne na škodu, no :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zas ráda zkusila JMO,ale zatím jsem se vzhledem k ceně nějak neodhodlala :)

      Vymazat
  8. Anonymní7/06/2015

    Od 100% Pure mě láká nejvíc kofeinový oční krém a vlasová kosmetika. Mohla bych se zeptat, jak dlouho ti nakonec asi vydrželo 30ml balení krému? A jak ti vyhovovala ta vlasová řada na objem? :) Nejradši bych vyzkoušela všechny jejich šampony i kondicionéry, ale takhle naslepo to je už docela drahá zábava :D

    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nyní mám rozstřihnutý krém v lednici :) takže vydržel opravdu hodně dlouho, budu kupovat znovu :) Z přírodních šamponů jsou to opravdu ty nejlepší, kondicionér třeba pro mé melírované vlasy je potřeba víc na suché vlasy,ale objemový šampon vyhovoval

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky