Vzorečkování se 100% Pure 2.část

Dnes tu pro Vás mám druhou část testování vzorečků od 100% Pure.

Make-up se super ovocem 

Dostala jsem celkem 4 odstíny ( vzorečky ) tohoto tekutého make-upu, samozřejmě už podle toho jak odstíny vypadají přes víčko bylo jasné, že by mi mohl možná vyhovovat maximálně první odstín CREME, ostatní jsem proto neotevírala a nechala do soutěže ,aby je mohl otestovat někdo jiný ( i když na jednom vzorku je šmouha od makeupu v tom jsem nevině, takhle už přišel, takže jsem neotevírala ).  Jedná se makeupy pigmentované ovocem s plně krycími schopnostmi, minerálním UV filtrem ( SPF 20 ), který má pleti dodat matný vzhled. To je ofiko text výrobce. A já prostě musím souhlasit!!! Nejen, že mi tenhle odstín sedí skvěle!! Ale opravdu se jedná o vyšší krytí, což mě od takhle tekutého makeupu dost překvapilo, pupínky kryje hodně dobře a dokonce si docela pěkně poradí i s  kruhy pod očima, ne že by nebyl potřeba korektor,ale zakryje je stejně dobře jako nepřírodní Revlon. Při nanášení je trochu problém, že se do pleti vsákne velmi rychle, takže to chce nanášet po menším množství a vždy na danou partii, ne tak , že si naťupkáte na celý obličej a pak rozmažete. Make-up se dá krásně vrstvit bez pocitu masky na obličeji a tak zvýšit krycí účinky. Hodně matuje. Myslím, že to proto bych ho rozhodně nedoporučila pro hodně suchou nebo šupinkatou pleť, také by mě zajímalo pokud by byla pleť již hodně zralá s více vráskami jestli by na ně neupozorňoval ...nevím, určitě bych radši vyzkoušela ve vzorku s tímto typem pokožky.

Má mít také dlouhotrvající efekt, což opět mohu potvrdit, tady sice vyhrává chemický soupeř Revlon, ale i tenhle přírodní krasavec vydrží bez problémů cca 7 hodin. Přepudrovat v v tomto ročním období mi stačilo jen jednou cca za 4-5hodin a to je T-zónu. Velkým bonusem makeupu je malá spotřeba, tenhle vzorek mi vystačil na 4 použití s vrstvením v oblasti kolem očí. To je hodně dobré :) Také je samozřejmě plný benefitů,které klasické nepřírodní produkty nemají - jako například vitamíny, antioxidanty z goji, hroznů, mangostanu a dalších. No jen se na to krásné složení podívejte sami.
Složení INCI: Active Ingredients: 15% Titanium Dioxide, 10% Zinc Oxide.Other Ingredients: Organic Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Oryza Sativa (Rice) Starch, Pigmented Extracts of: Prunus Persica (Peach) Fruit, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit, Theobroma Cacao (Cocoa Bean) and Lycium Chinese (Goji Berry) Fruit, Euterpe Oleracea (Acai Berry) Fruit Oil, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil, Tocopherol (Vitamin E), Sodium Ascorbate (Vitamin C), Extracts of: Cerifera Cera (Candelilla Wax), Organic Camellia Sinensis (Ferment White Tea) Leaf*, Coffea Arabica (Coffee Cherry) Seed, Aristotelia Chilensis (Maqui Berry), Vitis Vinifera (Muscadine Grape) Skin, Garcinia Mangostana (Mangosteen) Peel, Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit, Sambucus Canadensis (Elderberry), Citrus Grandis (Grapefruit) Seed, Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle). * Certified Organic

Balení je ve velikosti 30 ml a stojí 699,- což není špatné, vzhledem ke krásnému složení a , že splňuje všechno co napsal výrobce, jsem doopravdy spokojená a po Vánocích, až se moje peněženka trochu oklepe :D si rozhodně chci koupit plné balení. Protože se svou smíšenou pletí jsme se do tohohle make-upu doslova zamilovali :)

Hodnocení 10/10


Tónovací krém
Jak jste si jistě všimly, dostala jsem i vzorky tonovacího krému. Za prvé tonovací krémy ráda nemám, pro mě je ideální kombinace pleťový krém + makeup. A navíc tyhle odstíny jsou moc tmavé, takže jsem rovnou poslala dál. Takže tady bohužel neporadím zda koupit nebo nikoliv.

Rozjasňující pudr růžové šampaňské
Tohohle pudru stačí opravdu malinko, takže dlouho vydrží, rozjasnění je nenápadné a mírné. Používám ho na lícní kosti, na kruhy pod očima mi to přijde divné ( radí výrobce ). Pleť má díky rozjasnění vypadat odpočatě a opět má mnoho krásných ingrediencí viz složení. Prodává se v balení po 9g za 519,- . Bohužel já moc rozjasňovače nepoužívám, a když už asi bych sáhla po výraznějším, tenhle mě bohužel moc nenadchl. Rozhodně se mi líbí složení i odstín,ale prostě nějak to není nic pro mě. Určitě si ho první někde vyzkoušejte, než koupíte, zda Vám bude stačit.  
Ingredients INCI: Oryza Sativa (Rice) Starch, Rosa Canina Seed (Rosehip) Oil, Persea Gratissima Oil (Avocado Butter), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Pigmented Extracts of Punica Granatum (Pomegranate), Vaccinium Macrocarpon Fruit (Carnberry), Fragaria Vesca Fruit (Strawberry), Rubus Idaeus Fruit (Raspberry), Prunus Serotina Fruit (Cherry), Prunus Armeniaca Fruit (Apricot), Prunus Persica Fruit (Peach) and Vitis Vinifera Fruit, (Cabernet Grapes) and Matricaria Chamomilla Leaf (Chamomile), Punca Granatum (Pomegranate) Extract, Lycium Chinense Fruit (Goji Berry) Extract, Sodium Ascorbate (Vitamin C), Tocopherol (Vitamin E), Mica (natural shimmery mineral).

zde aby byl patrný na fotce je hodně navrstvený


Hodnocení: 5/10

Rozjasňující báze pod make-up

Bázi jsem opět dostala ve vzorečku, který vystačil na 4 aplikace na celý obličej. Aplikovala jsem ho vždy na krém od stejné značky. Báze už na dotek není stejná jako její silikonové kámošky, je to jako krém a balzám v jednom , tedy co se týče konzistence. Na pleť se aplikuje rozetřením velmi snadno a bleskově je vsákne. Následné nanášení make-upu je ,ale trošku horší, díky absenci silikon je nutné make-up pořádně zapracovat do pleti aby nevznikly mapy. Výdrž je asi stejná jako u silikonových bází,ale obličej není tak vyhlazený a ani rozjasnění, to prostě podle mě umí jen silikony. Takže jsem  z báze trochu na vážkách. Já celkově báze používám jen když jdu na speciální akci - party, slavnostní večeře atd. kde potřebuji abych líčení vypadalo dokonaleji a déle vydrželo. A to já radši zvolím ty silikony, které tohle zmáknou na 100%! A jednou za čas mi tedy jejich hnusné složení tolik neuškodí. Pokud bych však používala bázi denně rozhodně zvolím tuhle přírodní , protože je pro pleť přínosem a nedusí ji. Takže tady asi hodnocení nedám a nechám na Vás co preferujete. Jelikož jsem doposud žádnou  přírodní bázi netestovala tak je pro mě číslo jedna v nature dekorativce. Pokud bych však srovnávala s klasikou pohořela by trochu, ale to nejde je to jako srovnávat hrušky a jablka.

Složení INCI: Aloe Barbadensis Leaf (Organic Aloe Juice)*, Simondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Jojoba Esters (Wax), Oryza Sativa (Rice) Starch, Tocopherol (Vitamin E), Sodium Ascorbate (Vitamin C), Euphorbia Cerifera Ceran (Candelilla Wax) Extract, Camelia Sinensis (Organic Green Tea) Leaf Extract*, Resveratrol, Silica, Persea Gratissima (Avocado Butter), Lonicera Caprifolium (Japanese Honeysuckle) Extract, Mica. *Certified Organic


Tak pro dnešek to zase stačí  a příště už se vrhneme na zhodnocení velkého balení očního krému na kruhy pod očima s kávou :) a to se máte rozhodně na co těšit. 

Komentáře

  1. Rozjasnujici pudr vypada dobre :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Make-up je super, souhlasím :). Ideální na smíšenou nebo mastnou pleť. Jen ty odstíny jsou hodně do žluta, což každýmu nemusí sednout. Tónovák byl na mě moc mastný a taky tmavší, rozjasňovač bych chtěla zkusit, ale vadí mi tam slída, tak v nejbližší době to nebude :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě ten Creme sednul tak nádherně , že ani nebylo poznat odstínově kde ho mám nanesený a kde už ne.

      Vymazat
  3. Noo ten makeup vypadá skvěle! Chci hoo! Musím mrknou, jestli ho mají v biooo, chtěla bych vyzkoušet odstín, nějak si v tom nevěřím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V biooo myslím ne :/ ale mohli by popřemýšlet, vůbec by mi to nevadilo.

      Vymazat
  4. Makeup musím mať!!! Ach, no musím! Ale zaujal ma aj púdrový rozjasňovač, má taký "pozitívny" odtieň :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kde se dá koupit ten make-up za 699? Na netu je všude za více než 900... Díky moc za radu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to vypadá, že od mé recenze došlo k zdražení, mělo by to být ovlivněno i kurzem dolaru vůči koruně na, který český distributor upozorňoval.

      Vymazat
    2. Anonymní3/29/2015

      Ahoj. Prodávám makeup odstín creme na omlazeni.cz. Jestli máš zájem, mrkni tam. http://www.omlazeni.cz/creme-ovocem-pigmentovany-85-555592-0.html

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky