Vánoční TAG a přání

Zdravím všechny své věrné čtenářky ( i čtenáře ) a chtěla bych Vám moc poděkovat za další rok spolu s blogem Bellezza a jsem ráda, že se Vám tu čím dál tím víc líbí a moc děkuji za všechny Vaše milé komentáře, které mi mnohdy zlepšily náladu, když jsem to nejvíc potřebovala. 


Doufám, že si užíváte klidné Vánoční pohody, vše již máte nachystané, zabalené a jen se spokojeně válíte u televize s Vaší oblíbenou pleťovou maskou a něčím sladkým k zobání. Takže pokud už Vás trochu omrzely vánoční pohádky nebo jen máte chuť si o mě něco přečíst je tu Vánoční Tag pro Vás :) 

1. Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Pro mě to jsou pohádky S čerty nejsou žerty, který mě rozesměje i když už znám všechny hlášky nazpaměť a samozřejmě Tři oříšky pro Popelku, ta je prostě kouzelná :) A kdybych měla zvolit film, tak asi u mě novinka Zimní příběh. Ten jsem si zamilovala i když asi možná až tak vánoční není. 

2. Nejoblíbenější vánoční jídlo?
Moje neoblíbenější jídlo? No rozhodně Vánočka, to je pro mě neodmyslitelný symbol vánoc, prostě kousek k snídani s kakaem, teď už spíš s kávou a pohádka k tomu ...dokonalost. 


3. Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér?
No do teď taštičkovač alibista :D Prostě to vrazím do krásné vánoční taštičky a je to. Ale letos jsem opravdový balič, a ne jen úplný amatér, myslím, že bych se ohodnotila na slušnou dvojku ve škole. a i mě to bavilo, že bych stárla do trpělivosti ?:D

4. Jaký byl nejlepší dárek, který jsi dostala?
Ty asi dostávám spíš mimo Vánoce :) Jako zásnubní prstýnek a společný dárek náš pejsek Dobby :) A k Vánocům, všechny od mích milovaných kamarádek ty mě mají přečtené jako své boty a samozřejmě od přítele ( kdyby náhodou četl článek, jinak holky vedete ale pssst :D )

5. Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?
No já ani přítel jsme bohužel žádné tradice doma moc neměli, což chceme napravit až budeme mít své děti. Chceme víc tradic, tak jsou vánoce kouzelnější. Jedinou tradicí je tedy u obou zdobení stromečku den předem a pak tradiční štědrovečerní večeře od které se nesmí vstávat.


6. Dáváš si novoroční předsevzetí?
Já si dávám předsevzetí xkrát během roku a stejně je nedodržuji, takže mám předsevzetí si na Nový rok žádné předsevzetí nedávat :D

7. Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi?
Jelikož jsem byla dětský detektiv a šmejdil už od mala a vždy sem ten "tajný" úkryt Ježíška vypátrala, tak ještě před první třídou. No jo no. Detektiv jsem byla vždycky dobrý. 

8. Oblíbená vánoční vůně?
Ty co mi vyvolají vzpomínky , což je vůně cukroví a pečené vánočky. Teď je jsou to rozhodně kvalitní éterické olejíčky jako hřebíček a pomeranč nebo mandarinka :)

9. Bílé nebo barevné svíčky na stromečku?
Rozhodně bílé, barevných ozdob je až až. 

10. Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila?
Asi nějakou krásnou velkou chatu v horách , ideálně Švýcarsko, nějaká eko farma kde bychom měli pronajatý apartmán s krbem a vešla se tam celá rodina. A koukali bychom 24.12 konečně ven z okna na zasněženou krajinu všichni povinně v těch nejvtipnějších sobích pokožkách :D


Tak jo díky TAGU mám super vánoční atmosféru a co jak jste na tom Vy ?:)

Komentáře

  1. Super TAG, strašně se mi líbí tvé odpovědi :D :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja budem mať asi najvianočnejšiu náladu, keď si konečne budem môcť spraviť vianoce podľa seba :D Obľúbený film vlastne ani nemám, nerada pozerávam filmy čo som už raz videla, no a tie vianočné zväčša hodia dokola tie isté. No dnes som aspoň konečne napiekla perníky, tak som z nich rovno aj časť zjedla :D Dala som do nich aj špaldovú múku a dobré sú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže zatím jsou Vánoce v režii rodičů? No určitě na tom nejsi hůř než já :D Za jedno odpoledne a večer objedeme obě rodinky, u každé tři hodiny, dvě stejné večeře i cukroví a v deset teprve doma...taky si Štědrý večer představuji pohodověji,ale i tak se těším :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky