Oční krém s kávou

Co si takhle dopřát kávu trochu jinak než jen jako povzbuzující nápoj po ránu? Co třeba místo toho povzbudit svoje oční okolí? :) A díky slečně Andree ,která mi krém poskytla k testování Vám můžu sdělit, že krém rozhodně stojí za to vyzkoušet. Kávu jako takovou miluji a čím dál tím víc se zjišťuje , že má skvěle odvodňující a tonizační účinky ak na celulitidu tak právě na kruhy pod očima, na které je tento krém určený. A jak víte, já si na kruhy stěžuji kudy chodím. Zatím mi na ně zabírají akorát dvě oční masky Ericson Laboratoire, což zrovna není levná záležitost a nejsou na denní použití. Takže krém, mě zatím absolutně žádný, jak přírodní tak z klasické kosmetiky neuchvátil. Nejsem naivní a moc dobře vím že za kruhy pod očima je dědičnost, tloušťka pokožky kolem očí, různá onemocnění, pitný režim, kvalitní spánek apod. Ale co když zdraví u Vás vliv nemá,spíte dost, pijete ( docela ) hodně čisté vody a stále jsou kruhy jak po flámu? Pak už může pomoct jedině dobrý oční krém a korektor.


A díky Andree jsem jeden takový našla, bez ní bych ho asi nevyzkoušela, protože přiznám se nemají klasický obchod v Praze ,kde bych vše mohla očichat ,ale fungují zatím jen přes eshop. Jak už jsem ale pěla pochvalné ódy na šamponymake-up tak to samé prostě musím říct i o očním krému s kávou! Je to prostě můj best of. Doposud to byl oční krém od ESI s Aloe Vera , ale ten neměl vliv na kruhy. Takže papá ESI , král byl sesazen - Ať žije král Káva :D


Teď trochu ofiko informací od výrobce - Oční krém je nabitý kofeinem ze zelných kávových zrnek, takže má mít velký vliv na otoky kolem očí způsobené zadržováním vody a na tmavé kruhy pod očima, zde samozřejmě účinkuje i vitamín C. Složení je opravdu krásné, jak sami vidíte nabité účinnými látkami jako například Aloe vera, růžový hydrosol a mnoho vitamínů. Takže samozřejmostí je i vliv na zlepšení hydaratce, výživy. Má vyhlazovat vrásky a celkově zlepšovat vzhled pokožky. Dále nemá oční okolí dráždit.
Složení INCI: Aloe Barbadensis (Organic Aloe) Leaf Juice*, Rosa Centifolia Flower Water (Organic Rose Hydrosol)*, Rosa Canina Seed Extract (Rosehip Oil), Coffea Arabica (Organic Green Coffee) Seed Extract*, Tocopherol (Vitamin E), Sodium Ascorbate (Vitamin C), Extracts of Coffea Arabica (Coffee Cherry), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf, Origanum Vulgare (Oregano) Leaf, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf, Hydrastis Canadensis (Goldenseal), Vanilla Planifolia (Vanilla Absolute) Fruit, Euphorbia Cerifera Cera (Candelilla Wax). * Certified Organic

Když mi krém dorazil zalíbil se mi jeho papírový obal, tedy spíše tuba, vypadá moc pěkně. Jinak je krém balen do plastové tubičky a velmi snadno se aplikuje dostatečné množství, a stačí opravdu maličko, takže 30ml ( 429,- ) vydrží minimálně 6 měsíců a to i při aplikaci 2x denně. Konzistencí je to hustší krém, který se ,ale velmi snadno vsákne do pokožky a absolutně nezanechá pocit mastnoty,ale i přesto je oční okolí dokonale vyživené. Já aplikuji i na horní víčko, protože i tato část potřebuje zpevnit. Co mě zaujalo jako první je velmi výrazná slaďoučká vůně, nepřipomíná mi kávu,ale sušenky Lotusky :) Fakt příjemná vůně, mňam :) Na krém se i velmi dobře nanáší makeup nebo korektor. Oči mi po něm neslzí a ani nedráždí, a to nosím kontaktní čočky. 

Nyní ho používám něco přes měsíc a to vždy jednou denně ráno a večer se přiznám bez mučení je to jak kdy, někdy zapomenu :/ Já vím stydím se ...ale i tak Vám mohu po měsíci říct jaké jsou zatím výsledky. Oční okolí je ihned po nanesení rozjasněné, příjemně vypnuté a jemné na dotek. Po měsíci jsou kruhy o něco malinko světlejší a to je zatím max. efekt co mi jakýkoliv oční krém prokázal! Také drobné vrásky jsou vypnuté - na vrásky celkově zatím skoro vůbec netrpím, takže se jedná o opravdu droboučké linky, takže nevím jaký by byl efekt na hlubší vrásky. Jinak celkově nevypadá oční okolí tolik unavené. A to je prosím pěkně efekt po měsíci! Dobré ne? 

Rozhodně sem přidám info po 3 měsících což je ideální doba na testování max.účinku a pak ještě info po spotřebování. Ale za mě si rozhodně za ten půl rok :D oční krém rozhodně koupím znovu. A všem co mají rádi kritiku se omlouvám, mě nenapadá jediná věc co vytknout. No a pokud si myslíte, že jen chválim protože mě krém byl dán na recenzi, tak myslím, že už mě natolikk zníte, že nechválím na prázdno :) A určitě koukněte i na recenzi k Yvonne :) U které jsem si tohle krému všimla. 
Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Po Hauschkovi bude na rade. Veľmi si ma nalákala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Jojo mě zas nalákala Yvonne :)

      Vymazat
  2. Taky si na něj brousím zuby. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem fakt hodně spokojená, do teď to byl ESI ,ale jak řikám potřebuju řešit hlavně kruhy a to umí káva :)

      Vymazat
  3. Já od léta poctivě používám oční krém od Kivvi a jsem moc spokojená. Musím ale uznat, že oční krémy od 100% Pure mě taky moc lákají, takźe až tenhle dopotřebuji, zřejmě se poohlédnu právě tady. Ještě přemýšlím o Flavonoid extra oční krém Ilcsi, ale ten není skladem, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím , že Kivvi je také super, určitě plánuji do budoucna také vyzkoušet. IIcsi mě taky hodně láká, celkově jako kosmetika.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky