Ma Provence

Nevím jak vy,ale já kosmetiku Ma Provence, která se honosí názvem přírodní donedávna neznala. Když jsem na ní narazila v jednom malém e-shopu zaujali mě zajímavé stříbrné obaly, název a celkově balení. Dále to, že jsou přírodní a mají zajímavou nabídku za hodně nízké ceny. No posuďte sami jestli lze odolat sprchovému gelu 250ml za 109,- a tekutému mýdlu na ruce za 99,- ? Navíc když nabízejí vůně jako Mandlový květ, Mimóza, Levandule, Pomerančový květ nebo Citronový květ? No nelze :)

Takže jsem si objednala jeden sprchový gel s vůní Mimózy, kterou zbožňuji, jedno tekuté mýdlo Mandlový květ a pro kamarádku krém na ruce Mandlový květ ta 110,- ten ovšem na fotkách chybí. A jelikož to je už nějaký ten měsíc, tak je i zdárně spotřebovaná a reference jsou takové, že krásná vůně co chvilku na rukou vydrží, spíše hydratační, málo výživný, rychle se vsákne,ale neuchvátí, průměr. Toť vše o krému na ruce. Ten jsem ovšem netestovala,takže jdeme na sprchový gel. Ta vůně je božská, nádhernější vůni jsem snad nikdy necítila!! Opravdu krása. Praktická pumpička je taky plus. Myje se s ním dobře, vytváří jemnou pěnu, nedráždí a neštípe. Problém však u mě nastává po pár použití výrazně mi zhoršuje a provokuje ekzém :/ Kůže je vysušenější a hlavně mé citlivé pokožce tam prostě něco nesedí , takže jsem můj voňavý poklad v půlce předala dál , škoda. Pokud,ale nemáte citlivou pokožku a zvládáte normálně běžné drogérkové sprcháče, tak tenhle rozhodně zkuste, pro mě je to bohužel tabu :/



Hodnocení: 4/10 


Dalším produktem bylo tekuté mýdlo na ruce. Vůně opět nádherná, fakt ty vůně jsou dokonalé!!! Za vůně by měli 100 bodů!! Ale jinak první co mě dost naštvalo, když postavíte nádobu na bílé umyvadlo tak se za chvilinku dočkáte stříbrné barvy/škrábanců na umyvadle :/ a to teda moc dobré není!!! Takže jsem musela mýdlo přelít. Vůně na rukou zůstává i pár minut, ovšem zase problém po pár použití mám ruce vysušené a ihned po umytí trochu vržou :( Takže verdikt, už si tohle mýdlo nekoupím. Vypadá to, že takhle firma umí dělat jen krásné parfemace a nic víc.


Hodnocení: 2/10

Komentáře

  1. aka skoda :/ uz len tie obaly by predavali :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a ta vůně , to je doopravdy nádhera, škoda, že tolik vysušuje

      Vymazat
  2. Přesně tak, obal teda nádherný!! Ale obsah za to asi nestojí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel pro mě ne. Leda by měl někdo odolnou pokožku, třeba naši rozhodně neřeší zda to vysušuje nebo ne, takže jsem půlku dala mámě.

      Vymazat
  3. Obaly vypadají fajně. A vysušování chápu, SLS na druhém místě, no to se moc nepochlapili frantíci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo chtěli udělat něco co krásně voní, to se jim povedlo a na víc se akorát víš co :D

      Vymazat
  4. Podle obalu bych taky kupovala, skoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo na umyvadle se mýdlo dobře vyjímalo, teda dokud jsem nezjistila jakou paseku mi na něm nadělalo :/

      Vymazat
  5. Podle obalů už bych nakupovala... díky za recenzi, aspoň vím, že o nic nepřicházím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona i ta cena je lákavá, ale fakt to za to nestojí. Lepší je za to koupit Alverde

      Vymazat
  6. Já na tuto kosmetiku narazila u nás v Tetě drogerii, voní vážně skvěle, ale teďka vím že jinak za nic asi nestojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha já moc do Teta drogerie nechodím, tak jsem myslela, že se dá koupit jen přes eshop. Dík za info. Fakt mě to mrzí, že jsou na nic. Ta mimoza to je tak nádherná vůně :)

      Vymazat
  7. Tuhle kosmetiku jsem viděla snad v jediné drogerii v Praze, snad Pemi nebo tak nějak.. A nekoupila jsem si ji, ačkoliv vypadá hezky :) A u Tebe jsem na ni přečetla snad první recenzi :)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že kdysi jsem viděla recenzi u Život podle Lucie. JInak asi u nikoho, všichni odolali :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky