L'Oreal lesky na rty

Pokud o jedné firmě mohu s čistým svědomím říct, že má krásné lesky co do barvy, odstínů,lesku, výdrže, je to pro mě rozhodně L'Oreal řada Glam Shine. Obal je jednoduchý, moderní i praktický, žádná extra třída,ale mě se líbí.


Lesky se prodávají v široké škále odstínů a jsou velmi pigmentované, žádné jen lehké dotónování,ale krásně kryjí a výdrž je střední možní i lehce vyšší, prostě neznám lesk , co by odolal jídlu, pití , takový prostě není,ale tenhle aspoň vydrží mnohem víc než většina drogérkových lesků. Navíc dá se sehnat v akci za 99,- ! A to si myslím, že je víc než super.


Momentálně jsem si právě ve výše zmíněné akci dokoupila tři nové miláčky v odstínu 114 , 05 a 301- Asi nejvíc se mi líbí nejtmavší z nich, dělá dokonalé výrazné rty , které jen tak nepřehlédnete.  Lesk je hustší a na rtech jej po celou dobu cítíte, což mám ráda, nevysušují a mají vysoký lesk. Myslím, že ať se snažím jak chci prostě na nich nenajdu ani jednu drobnost ,která mi vadí. Pro mě jsou v poměru cena výkon naprostou jedničkou.


Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Ten nejtmavší vypadá jako pro mě ideální barva, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. super, že si spokojná, ja momentálne tak nejak viac inklinujem k rúžom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak nějak střídám, nebo kombinuji :) podle nálady

      Vymazat
  3. Zauímavý článok :)
    😃😃GIVEAWAY😄😄
    www.lifewithmishel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dva tyto lesky, první jsem si pořídila asi před 5 lety a vydržel mi asi 2 roky. Mám tyto lesky ráda, na rtech drží dlouho, nelepí, nejsou tak tekuté, jako jiné lesky :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsou to prostě pro mě jedny s nejlepších lesků :)

      Vymazat
  5. Tieto lesky som si kedysi kupovala, pretože sú skutočne výrazné a vydržia celkom dlho, ale od istého času už lesky nepoužívam, väčšina mi dosť vysušovala pery takže som prešla na rúže.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já lesky miluji i když je pravda, že rtěnky jsou pro rty mnohem lepší...ale prostě jich mám pořád daleko víc než rtěnek :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky