Krém proti akné s bergamotem, geránií a tea tree

Tenhle krém už párkrát v recenzích byl, byl to možná asi jeden z prvních produktů , který se na blozích objevil z kosmetiky BioAroma. Já jsem si docela dávala na čas než se rozhodnu jak ho vlastně ohodnotím, většina reakcí byla totiž hodně nadšená a krém vychvalovala do nebes, takže jsem na ty zázraky v kelímku čekala také..a jak to dopadlo, se dočtete dále. Nejprve si ,ale krém představíme, to pro jistotu pokud jste na něj ještě recenzi jinde nečetli.



Informace o krému, tedy opět balzámu, jsou zase až moc v superlativech - 100% krém proti akné, zbavte se akné jednou pro vždy apod. No krém slibuje vysoké hojení pleti, zabraňuje tvorbě jizev, je antibakteriální, antiseptický a vyrovnává tvorbu kožního mazu. Nemá ucpávat póry, pokožku má hydratovat a vyhlazovat. Balzámek má zase skvělé složení jako všechny produkty od kosmetické firmy BioAroma. Klíčové složky jsou zde éterické oleje jako Tea Tree, Diktamos nebo Geranium. 



Ingredients: Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Cera Alba (Beewax), ButyrospermumParkii (Shea Butter), Melaleuca Alternifoliea (Tea Tree) Leaf Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, DictamusCreticus OilLavandula Angusifolia (Lavender) Oil, Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Geraniol*, Farnesol*, Linalool*, Benzyl benzoate*, Citronellol*, Limonene*




Balení je opět do krásné skleněné dózy o objemu 40ml za cenu 395,- což rozhodně na to jak krém dlouho vydrží je víc než skvělé. Stačí ho totiž malinkaté množství, zde totiž platí - méně je více! Balzám voní velmi výrazně bylinkově což může být pro někoho v péči o obličej možná trošku problém, vůně na pokožce nějakou tu chvíli totiž vydrží. Balzám je také plný olejíčků, obsahuje bambucké máslo a včelí vosk takže je to velmi mastný balzám, který je ideální nanášet buď na vlhkou pokožku nebo jak radí přímo na oficiálních stránkách rovnou smíchat s pleťovou vodou. Viz tip z oficiálních stránek. 


Tip na použití: Krém proti akné je vysoce koncentrovaný, proto vždy nanášejte pouze velmi malé množství krému (maximálně o velikosti čočky) na navlhčenou pleť nebo krém smíchejte s vodou.
Chcete - li pleť zmatnit a připravit na nanesení make-upu, přetřete krém po nanesení Aloe Vera hydratačním gelem s diktamem a levandulí nebo Sérem proti vráskám na obličej a oči. Zvýšíte tím úroveň hydratace a zároveň pleť sametově zmatníte.


Upřímně na mě je použití na suchou pokožku nebo bez pleťové vody příliš mastné, balzám na pokožce "sedí" a ne a ne se vsáknout :/ A to mám jen smíšenou pokožku. Takže vždy musím aplikovat pouze s vodou a to již problém není. Ale i tak mi nevyhovuje pod makeup, takže ho používám pouze jednou denně na večer. Na akné poslední dobou netrpím ani v T-zóně, sem tam jen malinké pupínky, drobný zánět. Balzám rozhodně póry neucpává, pleť je ráno krásně jemná,vyživená i rozzářená. Hojení je také lepší,ale upřímně bohužel já osobně v tom moc zázrak nevidím, prostě průměr s horší aplikací. Asi se s většinou z Vás neshodnu,ale znovu bych si balzám nekoupila. Prostě mě moc neuchvátil :/ 



Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Moc pěkná recenze a fotky. Balení vypadá moc hezky a i poměr cena/výdrž zní dobře. Ale nevím, nějak mě balzámy ani oleje obecně moc nelákají, takže bych ho asi nevyužila. Navíc nemám akné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,jako ta cena je super na to jak je balzám kvalitní a jak malinko stojí se mi chce říct, že je to prakticky zadarmo :) Ale taky nejsem taková fanda balzámků, ale ten na celulitidu je super :)

      Vymazat
  2. Jani, sice mě mrzí, že Tě taky neposadil na zadek jako snad všechny ostatní, ale jsem hrozně ráda, že je na tom někdo podobně co já! Taky bych ho ohodnotila maximálně pěti body. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tvou recenzi také četla s úlevou, protože už v tu dobu mi bylo jasné, že to není až tak extra pecka. A jsem ráda, že v tom nejsem sama kdo to tak vidí :)

      Vymazat
  3. Já mám takové blazámy ráda na noc, když nikam nejdu a balzámy můžou pracovat a odvádět svou práci. Ta dózička se mi líbí, ale asi bych si ho nepořídila ;) Díky za rozšíření obzorů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dózy mají opravdu hezké, mám ráda skleněné i když na cestování by to bylo nepraktické.

      Vymazat
  4. balzámy na obličej moc nemusím hlavně kvůli špatnému vstřebávání a mastnotě, takže pro mě
    by též nebyl :/ jinak pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vadí extra pomalé vstřebávání a to i v péči na tělo. Díky za pochvalu :)

      Vymazat
  5. Ten vypadá skvěle.. I když ho hodnotíš na 5/10, mám strašné nutkání ho vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš ráda balzámy? Jako není špatný, jen mě neuchvátil natolik abych si ho koupila znovu,ale když od něj nebudeš čekat zázraky tak by mohl vyhovovat. Já čekala ty slibované zázraky :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky