Copak nám to Ježíšek přinesl I.část

Letos se s Vámi chci podělit o to co nám Ježíšek nechal pod stromečkem, jelikož vím , že tuhle Vánoční šmírárnu máte stejně jako já rádi, tak sem s tím. Alespoň budete tušit na co čekat v roce 2015 recenze na kosmetickém blogu Bellezza nebo podle čeho budu vařit na druhém blogu Cucinare con amore :) Jelikož Ježíšek ještě nechal i nějaké ty poukázky ( děkuji sestřičce za poukázku na spodní prádlo do obchodu Správná Podprsenka, konečně budu mít určitě tu nejlepší padnoucí podprsenku na světě ), obálky s penízky na oblečení, protože se Ježíšek bál, aby nám vše dobře padlo, tak tohle berte jako hlavní dárečky, nemám fashion blog takže oblečením jako takovým se tu chlubit nebudu, na to máme lepší blogy,které inspirují :)


Buldoček - No tohle je jeden z nejoriginálnějších dárků letošních Vánoc, který nám vybrala sestra přítele s jejím partnerem. Takže náš Dobby už není doma jediným buldočkem :D A jelikož máme kuchyň i obývací pokoj laděné do černo-bíla hodí se nám sem opravdu skvěle :)


Zvoneček pro štěstí od maminy přítele, jak mu to sluší na stromečku že? :)


1. + 2. - No jo čokolády není nikdy dost, jednak jsme dostali pralinky Baci , neznám ,tak jsem na ně zvědavá. A pak klasiku Leonidas, no jo jednu pralinku jsem slupla hned jak jsem do-fotila :)

3 - Reishi doplněk stravy od našich na zlepšení imunity, což teda fakt potřebuji, rok 2014 byl sakra ve znamení viróz a angín, takže mami a tati pilně zobu už od dnešního rána.

4 - Yogi tea citron se zázvorem také od rodičů, ty to s tou mou imunitou myslí vážně co? :) A jak ten čajík krásně voní, už se na něj s medem těším.


1 + 3 - jsou červená vína co dostal jako dárečky přítel, červené tolik nepijeme,ale vzhledem k tomu, že tohle by měla být dobrá vína,tak se to s radostí naučíme :) Dnes se dočká premiéry číslo tři ..hmm jsem zvědavá.

2 - Tyhle dvě bílá od pohledu víc než pěkná vína jsem dostala jako poděkování od věrné zákaznice za péči a cenné rady v oblasti kosmetiky. Tohle tak potěší, člověk alespoň ví , že svou práci dělá dobře :) Takže ještě jednou děkuji.

4 - Ron Barceló Imperial je rum na ,který se tedy víc než těšíme, dostal ho přítel od mích rodičů,ale znáte to co je moje to je tvoje ne?:D Zvlášť ,když se jedná o prvotřídní rum mnohokrát oceněný, jenž zraje 8 let v sudech z amerického dubu. Určitě na blogu Cucinare con amore proběhne recenze tohohle krasavce,ale trošku si na ní počkáte, protože takhle dobré pití patří na léto pěkně na terasu , no slušelo by mu i popíjení u krku,ale ten nemáme takže recenze v létě :P


1 - sypaný zelený čaj s jahodami, hmm voní nádherně, neodolala jsem se musela jsem ho rozbalit, takže  určitě bude recenze co nejdřív na Cucinare con amore.

2 - Jahodová marmeláda od kolegyně z obchodu Sklizeno, je naprosto výborná, nemám ráda marmelády pro jejich sladkost, ale takhle je opravdu sladká minimálně a krásně tak vynikne chuť ovoce, vřele doporučuji, a ano byla zabalená mnohem lépe, ale prostě jsem neodolala ... vánočka s máslem a touhle marmeládou byla prostě famozní :)

3 - Kešu pesto, opět od kolegyně ze Sklizena, a znovu jsem neodolala a polovina už je fuč :D Jestli zbude aspoň trochu na focení, bude recenze, chuť je hodně zajímavá.

4 - A zase kolegyně bodovala jablečným punčem, tedy nealko sirupem, ta chuť je vynikající!!

5 - Jameson aneb přítelův dárek, který se už těší na novoroční přípitek :)

6 + 7 - klasické dobrůtky co přítel miluje , Lotus sušenky ( ještě musím dokoupit Lotus pomazánku ) a Mint čokoládičky ze Spencer.


1 - Čajíčky ze Spencer to já ráda a má drahá polovička to moc dobře ví , proto mě solidně zásobila :)

2 - Zlatíčko Dáda se zase vyznamenala speciálním nápojem Kombucha CarpeDiem , který se u nás špatně shání, tedy skoro se nedá sehnat. A ano lahev byla plnější :D no nešlo počkat než vše nafotím, je fakt vynikající!! No na samotnou recenzi už to nebude, jak bych to řekla, ehmm je celá pryč...jemná chuť, lepší Kombuchu jsem nepila!!

3 - Celerky aneb kolegyně vyplenila Sklizeno :D , ještě jsem nechutnala, jsem na ně opravdu zvědavá. No na fotce ještě chybí Mrkvánky, sladkost s mrkví a hruškovými povidly ze stejného obchodu, ty už jsem s přítelem stačili sníst, jsou vynikající :)


1 - a opět od mého miláčka zásoba čajíčků, tentokrát od ETS :) Což je další moje oblíbená Tea značka. A jak vidíte Black Tea Chai už jsem načala, je to totiž moje nejoblíbenější příchuť stejně jako White tea. Bílý čajík s borůvkou a medový čaj jsou pro mě novinky.

2 - Konopná hořká čokoláda, opět dáreček , který dostal přítel a o který se prostě musí podělit :D

Myslím, že na jeden článek zatím stačí co? Další čekejte zítra :) Znáte něco z dárečků, máte vyzkoušeno, nebo jste našli pod stromečkem to samé? Pište do komentářů, už teď se na ně těším.



Komentáře

  1. Opravdu lákavé dobroty jsi dostala a buldoček vypadá vážně skvěle, velmi originální dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo originální , samotné by nás to kupit si ho nenapadlo a jak to vypadá dobře :)

      Vymazat
  2. Na toho buldocka som si robila zalusk, bohuzial som sa bala, ze sa mi cestou na Slovesnko rozbije. Je fakt super ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nikde neviděla, je z Nanu nana obchodu. A tam už jsem hodně dlouho nebyla

      Vymazat
  3. Ten zvonček som dostala tiež a paradoxne úplne rovnaký, aj keď Janka by sa mi páčilo viac, ale nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je dobré , tak si zazvoníme na Nový rok pro ještě víc štěstí :)

      Vymazat
  4. Tie čaje sú pekné a ten buldog je najviac! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jojo buldoček ako boduje, jsem z něj pořád nadšená :)

      Vymazat
  5. Úplně mi děláš chutě, a to je co říct teď o svátcích, když je doma plno jídla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jako nebýt nemocná, tak mlsám až se mi dělají boule za ušima :D Takhle tolik není chuť na obžerství, ale pár pralinek už padlo za vlast :D

      Vymazat
  6. Čaje ze Spencera jsem dostala minulý rok, ale je to vděčný dárek, ty čaje jsou výborné a ještě dobře vypadají :))

    Jinak taky ráda dostávám "zajímavé" jídlo, doplňky atd., to se vždycky doma užije :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se u Spencera hlavně líbí jak ty čaje vypadají, ty obaly jsou nádherné :) Jídlo a kuchařky a kosmetika , to je prostě vděčný dárek :)

      Vymazat
  7. Tie čajíčky!!! Tie čajíčky!!! Ach, čajíčky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky závislák? Já jich teď mám fakt mraky :D a to už přes týden piji hlavně ten zázvorový s citronem a medem jelikož jsem marod :/ tak doufám, že mě ten bacil brzo opustí a pustím se do ochutnávání jiných čajíků

      Vymazat
  8. Teda, děláš mi chutě! :) Dárky vypadají opravdu skvěle, hlavně se mi líbí všechny ty čaje M&S a ETS. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsem jak sysel ,když se podívám do skřínky s čaji uplně si mnu ruce jakou mám zásobu :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky