Copak nám to Ježíšek přinesl 3.část

A máme tu poslední část toho co jsme našli pod stromečkem, letos byl Ježíšek jak originální, tak milý, štědrý a naprosto se trefoval do vkusu. Jako moje syslí dětská dušička si mne ručičky, mám ohromnou radost hlavně z kuchařek ,které mi pomohou kuchtit nové recepty na blog a samozřejmě z kosmetiky, kterou tak ráda testuji, takže letos se na blogu aspoň těch prvních šest měsíců rozhodně nudit nebudete :) A zároveň jak jsem koukala na články stejného typu u vás ,které čtu tak se strašně těším na články, recenze i recepty, které u vás budu postupně natěšeně číst.



1 - Apoteka překvapení - kdo má Apoteku přidanou na Fb určitě ví, že firma rapidně rozšiřuje své portfolio produktů, Havlíkův zázrak už jsem díky soutěži vyzkoušela a brzo na něj čekejte recenzi, ale o téhle novince jsem mluvila co jsem si všimla , že má jít do prodeje asi tak hlasitě, že mi miláček udělal radost a strašně se těším až budu testovat. Můžete hádat o co se jedná :)

2 - Kosmetika Laidbare , tu jsem si nadělila v roli Ježíška sama :) Už jsem o ní četla tolik, že to ani jinak nešlo. Od Štědrého dne testuji čistící masku, takže na tu bude recenze jako první.

3 - Sestřička překvapila a dostala jsem balzám EOS , ty obaly jsou prostě super,ale co obsah na to brzy bude recenze :)

4 - A opět sestřička bodovala, tentokrát díky našeptávací metodě co, že bych si to přála :) Paletka stínů od Revolution, už pilně testuji :)

5 -Trevarno mýdlo - no jo zase jsem si nadělovala sama, když prostě já ty tuháčky miluju :)

6 - Revlon makeup opět miláček bodoval a koupil mi dva kousky do zásoby, asi aby mi pořád nemusel chodit vyzvedávat objednávku po jednom :D

7 - Vzorečky kosmetiky z Beautyville k nákupu, že bych si je nechala na Valentýn, když je to kosmetika s Love v názvu ?:)


1- Lipová sada Nobilis Tilia , to není tak úplně vánoční dárek, ale vyhrála jsem sadu na FB Nobilis a jelikož jsme už hodně dlouho toužila po tomhle odličovacím balzámu byla jsem natěšená a přišel kolem vánoc a ještě tak pěkně zabalený tak jsem ho sem prostě zařadila. No upřímně už teď prozradím, že jsem trochu zklamaná,ale z čeho a proč možná tuší Insta fanoušci a ostatní musí počkat na článek,

2 - rtěnka od kolegyně, potěšila jen barvička je na mě trochu na zimu výraznější, ale na léto bude ideál.


Ne nevidíte dvojitě :) Ale moje dvě kamarádky se prostě shodli na tom , že moje závislost na L'Occitane se musí prohlubovat :)  A byť dvě stejně krásné krabičky každá má jiný obsah.


První jsem dostala od Kristýnky až ze Španělska, která zná moji vášeň pro super ňuňu krabičky, takže mi nadělila hned dvě plechovou krásnou a papírovou bílou snad ještě krásnější a obě ukrývají poklad v podobě extra miniaturek, které pokud vím u nás asi nejsou k dostání nebo jsou?? Já viděla jen velikosti cestovních balení,ale tyhle jsou ještě menší a fakt roztomilé :) Týnko díky :)


A druhá obsahovala vůni Arlesienne, kterou jsem Vám na blogu už chválila, takže mám balení do zásoby a nemusím jí šetřit :) Plus mlíčko na tělo jako bonus. Takže Kačenko díky, ty víš jak na mě :)


A posledním dárkem je big dárek v podobě Kávovaru DeLonghi od přítelových rodičů aneb jak si snadno a rychle zamilovat tchýni s tchánem? Odpoveď je jasná - dopřát si díky nim latté jedním stiskem je teď v zimě prostě number one :D Pro ty z Vás co sledují i blog Cucinare bude velký článek o kávovaru, recenze, rozlišování druhů káv, tipy kde koupit dobrou zrnkovou kávu apod.

A tím bych letošní Vánoce považovala za uzavřené, ještě se můžete těšít na po-vánoční nákupy co kde a jak jsem sehnala se slevičkou atd. Takže jeden nákupní článek ještě bude.


Komentáře

  1. Oooo L'occitane! Tvé kamarádky tě mají perfektně zmáknutou, a skoro to vypadá, že se domluvily :-) No to by mě taky potěšiloo :-) A kávovar musí být super, mám ráda kvalitní espresso z kávovaru (vlastně díky tomu, že doma nemám pořáný kávovar piju kávu jen v práci a kavárnách :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo dávám si dárky jen s těma nejbližšíma ( jinak by mě to asi i zruinovalo :D , moc na sobě nešetříme ) a to je vždycky skvělé, tyhle dárky mě baví nejvíc, my totiž víme co nám udělá opravdovou radost.
      Co se týče kávy taky miluju dobrou, rozpustná to je jen náhražka, nic se nevyrovná čerstvě upražené kávě. Do teď jsme si ji také vychutnali jen venku někde v kavárně. Teď je skvělé, že můžeme zkoušet různé směsi atd.

      Vymazat
  2. Krásné dárky! Je vidět, že tvoji blízcí ví, co máš ráda, a dali si s výběrem záležet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo letos se to hodně povedlo, loni to byl spíše obálkový systém :) Letos je to fakt nádhera.

      Vymazat
  3. Tak na ten článek o kávovaru už se moc těším ;) My doma kávovar máme, takže víc mě zajímá ta káva, pořád s manželem zkoušíme nové druhy :)

    L´Occitane nadílku jsem tento rok dostala taky!

    A vy jste opravdu byli moc hodní!! ;)))

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi jsme letos byli svatí :D
      No my si teď vychutnáváme kávičku opravdu hodně, nám bylo vždycky líto té větší investice do lepšího kávovaru, ale stojí to za to. Už po těch pár dnech by mě nikdo nedonutil vzdát se ho :D
      Článek by mohl být někdy v půlce ledna, to bychom už měli mít zmáknuto všechno na kvalitní článek.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky