Copak nám to Ježíšek přinesl 2.část

Dnes už se konečně dostaneme na dárečky nejen k mlsání,ale i ke krášlení :) Takže tu pro Vás mám druhou kupu dárečků :) Opět budu ráda za komentáře pokud nějaký máte také apod.


Leonardo Chianti červená vína - začneme dnes dárečkem od spokojené klientky, přiznám se nejsem extra znalec vína a Chianti jsem ještě neochutnala, takže se na první ochutnávku moc těším. A navíc to balení je strašně pěkné, až mi bude líto vína vypít :)


1 - Vařte chytře jako Jamie je naprosto skvělá kuchařská kniha!! Jedna z jeho nejlepších, nejen krásné fotky, což je u něj klasika,ale i dobré nápady a super recepty, nevím ,který dřív zkusit. Takže děkuji miláčku , vybral jsi skvěle.

2 - Lidl kuchařka , tu jsem vyžebrala na našich už před Vánocemi, protože čekat až pod stromeček by byla sakra dlouhá doba. A rozhodně je to kuchařka plná dokonalých fotografií a co se týče receptů vede Ihnačák na plné čáře.

3 - A jedna motivační kniha od Týnky , která má sama plno moudrých rad, tak prý abych taky byla moudrá tak si mám přečíst tuhle knížku ,která nabádá k pozitivnímu přístupu. Už mám přečtenou půlku a je to zajímavé čtení :)

1 - Kérastase sada - tady má dáreček od sestřičky můj miláček, a to pěknou pánskou sadu v péči o vlasy. Sada obsahuje vše pro posílení vlasů - šampon, sprej na masáž ( je vám jasné kdo jí bude dělat že ?:D ) a vosk/gel na vlasy. Teď už nemá výmluvu a gelovat musí :)

2 - Hitman PS3 - a klasika hra na Playstation přeci pro chlapa nesmí chybět...no dobře jsem na ní zvědavá i já,ale pssst. Plus kdo má radu na dobrou hru na PS3 tak sem s ní.

1 - Logona kopřivový šampon v rodinném balení, přiznám se ten jsem si pod stromeček nadělila sama, je to naše klasika. Recenzi jste mohli vidět zde a když na ní v biooo byla akce nešlo odolat.

2 - Redken sada z řady All soft od mé super kamarádky :-* , díky. Už se těším až ji vyzkouším. Redken mám moc ráda, takže juchuu

3 - Schwarzkopf Silver šampon jsem si nadělila opět sama a to díky kolegyni, která mi ho poradila a zatím prozradím jen to, že lepší Silver šampon jsem ještě neměla... ale na recenzi je ještě brzo.


1 - Sada Ericson Laboratoire na tělo jako dárek od spolupracující firmy, nejprve jsem myslela, že ho dám někomu jako dáreček,ale sysel ve mě vyhrál, balení je tak super zajímavé že neodolám a musím otestovat. Jedná se totiž o multifunkční dárek, který se dá využít několika způsobit buď jako sůl do koupele a masážní olej, nebo dohromady jako olejový peeling :)

2 - Anti-age krém s kaviárem Ingrid millet opět jako dárek od dodavatelky v pěkné LCN taštičce s lakem na nehty, ten jsem již dala kamarádce takže na fotce není. Krém se mi moc líbí ,ale jelikož nemám sušší pleť takže poputuje o dům dál :)


A ŇUŇU dárečky od maminky, aby mi bylo teploučko :) Tak jsem dostala super teplé plyšové bačkůrky, jsou boží zrovna je mám na noze :D a sadu tří teplých plyšových ponožtiček a k tomu pohodlné srandovní kalhotky, to abych i zadek měla v teple :D Rozhodně top jsou ty se sobem co má plyšový nos :)))


Komentáře

  1. Ty kalhotky jsou úžasné ;) mám jedny se zajíčkem vepředu, a na zadku je obrys zajíčka přesně s takovým plyšovým ocáskem :D

    Já jsem si v knihkupectví prohlížela ty knihy Jamieho Olivera a musím říct, že mě zase tolik nezaujaly, protože mi přišlo, že buď některá jídla jsou tak jednoduchá, že na to člověk nepotřebuje kuchařku anebo naopak, recepty se mi líbily, ale používá suroviny, které jsou špatně sehnatelné... Přitom ale jeho pořady mě moc baví :) Ale budu se těšit na inspiraci u Tebe :D

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super vtipný, myslím, že ,ale spíš pro nás, naše polovičky by asi radši jiné prádelko :D
      Já prostě Jamieho miluju, takže jeho knihy :)) Ale pořady jsou lepší to je jasné

      Vymazat
  2. Zaujal mě ten kopřivový šampon od Logony, asi jsem ho ještě nikde neviděla, nebo si to nepamatuju.
    Teplé ponožky, bačkůrky a vtipné kalhotky vždycky potěší. :-D
    Kuchařky se u nás taky nadělovaly, nejvíc mě potěšila Snadno a rychle od Vaňka, už se chystám, co budu vařit jako první, recepty jsou moc fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda jen Vaňkovi videa,ale nějak kuchařky mě moc netáhnou :/ ale pokukovala jsem po ní stejně to nebudu lhát , jsem kuchařkoví závislák :D
      Nejlepší jsou bačkůrky, pomalu jsem je nesundala z nohou od Štědrého dne :)
      Šampon je pro mě zatím jeden z nejlepších přírodních šamponů, tedy do teď, tetovala jsem ty od 100% Pure a aspon mi po třech mytí přišel lepší, ale kořiváček byl za super cenu tak je doma do zásoby :)

      Vymazat
  3. Jé, ty ňuňu dárečky by u mě asi vyhrály, hlavně ty papučky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár roky jsem dostala ňuňu župan a do teď je to jeden z nejlepších dárků , takže bačkůrky jsou hned na druhém místě :)

      Vymazat
  4. Chundelatý fusky jsou nejlepší! Asi bych nutně potřebovala župan, ručník a pyžamo ze stejného materiálu :D


    www.instagram.com/randomm_beauty
    blog.jana-mei.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. župánek mám taky ze stejného materiálu a je boží :) mám ho už nějaký ten rok a pořád super, vřele doporučuji

      Vymazat
  5. No hezkyy, chundelaté ponožky a kalhotky jsou nej! Já žádné letos nedostala, budu si je muset nadělit sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se taky lekla, že nebudou :D zatím byly každý rok, to bych snad začla plakat nedostat ponožky :)

      Vymazat
  6. Papučky sú super :) Ja som dostala veľký mäkkučký šál, jeden by v ňom aj zaspal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé šály taky zbožňuji, jednu obří jsem si teď koupila ve slevě po vánocích. Je super teploučká a měkkoučká

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky