Balzám na celulitidu

Myslím, že každá z nás už minimálně jeden produkt na pomerančovou kůži vyzkoušela a čekala kdo ví jaké zázraky, i když všechny logicky víme, že celulitida je zapeklitý problém spojující víc než mnoho faktorů na její odstranění nebo alespoň zmírnění. Ale upřímně všechny věříme tak trochu na pohádky, že každá Popelka najde svého prince, že se Sněhurka probudí díky polibku z lásky apod. Takže stejně tak věříme i v zázračný krém, sérum, balzám co udělá kouzelnou hůlkou PUF a budeme mít hlaďoučké nožičky jaké jsme ještě nikdy neměli  :) A ano, i když krémy nás nespasí úplně, můžou boj s pomerančem na nožkách dost usnadnit. Zatím se mi nejvíc osvědčil prohřívající gel Cellulitis , ale díky prohřívacímu efektu je o docela silný potencionální alergen a navíc prostě stejně trošku lepká. Takže když jsem se zamilovala do kosmetiky BioAroma nešlo jinak než vyzkoušet i jejich vychvalovaný Krém proti celulitidě. 



No krém je trochu zavádějící slovo, protože se jedná o velmi hustý balzám. Prostě konzistence bez obsahu vody s jakou se u této firmy setkáte nejčastěji. Balzám je balen do skleněné dózičky, ta se mi fakt líbí, miluji tyhle klasické skleněné obaly , fakt moc, asi nějaká úchylka :D No v originálním textu na stránkách eshopu se dozvíte samé superlativy jako , že:  vygumuje celulitidu, pozor přichází bohyně s hladkýma nohama atd. Já jelikož vím jak dá zabrat vyřešit celulitidu bych asi byla reálnější v popisu :D Ale zní to moc pěkně, a pak nemáme věřit na pohádky s dobrým koncem :)) Balzám obsahuje mnoho éterických olejů jako například pepř, rozmarýn nebo cypřiš, což je hodně znát i na vůni, která je výrazná s převládajícím rozmarýnem. Balzám má pomoc aktivovat lymfu, spalování tuků, vylučování toxinů a celkově vylepšit mikrocirkulaci. Samozřejmostí je výživa i hydratace. 

Složení z oficiálních stránek:
Prunus Amygdalus Dulcius (Sweet Almond) OilVitis Vinifera (Grape) Seed OilOlea Europaea (Olive) Fruit Oil, ButyrospermumParkii (Shea Butter), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf oil, Juniperus Communis (Juniper) Fruit Oil, Cupressum Sempervirens (Cypress) Oil, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Cymbopogon Schoenanhus (Lemongrass) Oil, Foeniculum Vulgare (Fennel) Oil, Piper Nigrum (Pepper) Seed Oil, Graniol*, Linalool*, Limonene*


Tak a jdeme na vlastní testování, balzám je samozřejmě určený na partie s celulitidou,ale znáte mě mazat se najednou dvěma krémy, je nad mé síly. Takže kromě prsou a samozřejmě krku a obličeje, jsem se s ním mazala celá :)) Takže balení 200ml my vystačilo na 3,5 měsíce, což je hodně dobré co? Stačí opravdu menší množství, balzám se hodně dobře rozmazává a chce to hlavně na vlhkou kůži!!! Jinak je to na mě strašný mastňák!! Prostě nemám tak suchou kůži, aby se mi balzám vpil za sucha i když je kůže vlhká trochu to trvá. Což vidím pro mě jako jeho velkou nevýhodu, nepoužívám ho díky tomu ráno,ale jen večer. Protože to můžu poletovat v župánku a nechat mu prostor ,aby se balzám do kůže nádherně zapil. Vůně je intenzivní, pro mě uklidňující ,ale pro někoho bude asi až moc silně bylinková ... A jaký je výsledek po necelých 4 měsících používání jednou denně a o víkendu dvakrát? Kůže je o poznání hladší, pevnější na dotek, jakoby naducaná ( debilní výraz, vím :) , rozhodně tak kde byla celulitida prvního stupně je fuč :) a s druhým stupněm na vnitřních stranách udělal balzám taky dobré výsledky, nezmizela, to lhát nebudu ,ale je méně viditelná. Takže za mě je tohle slušný pomocník  a navíc mi zklidnil i drobné vyrážky, což moc nechápu vzhledem k rozmarýnu, ten zklidňující moc není,ale zklidnil :) Jediné co by se mi víc líbilo, kdyby tyhle účinky šli zkomponovat do mléka na tělo, já ty balzámy na tělo prostě moc nemusím :/ Ale jinak jsem hodně spokojená, na podzim a zimu ideální pomocník, na léto zvolím lehčí konzistenci od jiné firmy, protože si neumím představit jak čekám v parných dnech až se mi balzám zapije :D



Hodnocneí: 9/10

Komentáře

  1. Tak ten vypadá úžasně, za mě bylo zatím nejlepší mléko For life & Madaga.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mléko od For life jsem zatím nezkoušela já :) tak si ve mě probudila zvědavost

      Vymazat
  2. já miluju BioAroma, takže až mi dojde všechno, co mám doma na celulitidu, tak vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho teď mám taky nějak moc :D

      Vymazat
  3. mila vecicka, asi aj zalezi aku ma clovek pokozku, ja mam suchu, staru :-D po dvoch detoch uplne znicenu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě Jani pokud máš suchou pokožku a starou rozhodně ne!! Tak bych ti tenhle balzám doporučila všema deseti, a pokud by na to zbývala energie tak si jím provést i menší masážičku než se vstřebá. Ty se po dvou dětech právě musíš hýčkat a odměňovat za to jak jsi úžasná, že si porodila dvě děti :) Takže žádné řeči o staré pokožce!! Jasné ? :)

      Vymazat
  4. Jani, tak tohle je síla. Z toho složení učůrávám. Spokojenosti se tak ani nedivím, takovejch éteráčků tam! Mám od nich masku na vlasy - dost mastná, musí se dobře vymýt, ale taky geniální.

    Takže děkuju za tip. A krásný Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ta vůně je krásná, hrozně mě to uklidňuje, jen je hrozné, že dřív jsem měla vůni rozmarýnu zafixovanou hlavně jako bylinku na mé oblíbené pečené kuře :D a teď zase jako mazání na nohy, tak nevím jestli je to dobré spojení asociací :D Jinak nad maskou na vlasy taky přemýšlím. Také krásné Vánoce

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky