Ručně vyráběné mýdlo z Řecka

Dalším produktem,který jsem si od BioAroma kosmetiky vybrala je tuhé ručně vyráběné mýdlo, teď jsem měla zase období sprchových gelů a nyní zase velký návrat k tuháčům :) A proč nezkusit zrovna mýdlo s olivovým olejem a růží, mou oblíbenou květinou? Mýdlo stojí 109Kč za 90g. Balení je hezké a jednoduché - tvrdší papírový obal. Růži jsem si vybrala hlavně pro její pro mě omamně kouzelnou vůni, kterou jsem očekávala i od mýdla,ale to se jaksi nekonalo :( Mýdlo je klasická kostka, která skoro vůbec nevoní, když jsem mýdlo vybalila a vzala do ruky, hned je Vám jasné , že tam je pořádné procento oleje, je i na dotek mastné, což je dobře, to by mohlo slibovat menší vrzací efekt, ale po přičichnutí růži abyste pohledali a spíše cítíte takové to divné olejové aroma. No nic, byla jsem zklamaná co Vám budu povídat,ale třeba holt ,když to voní není to tak čistě přírodní a tohle mě snad přesvědčí efektem, to byla taková moje omluvná mantra, abych nebyla tolik zklamaná.


Mýdlo by mělo být určeno nejen na tělo,ale i na obličej, ale tuhá mýdla já na obličej nepoužívám, takže jsem ho testovala jen na tělo. Příjemně jemně mydlinkuje a mytí je s ním jedna radost. Po spláchnutí skoro vůbec necítíte pověstný vrzavý nepříjemný pocit, který zanechává většina mýdel, tady sice také je, to bych lhala,ale opravdu málo! Ani po osušení není pokožka podrážděná nebo vysušená. Takže tady uspěl za jedna ...jo a ještě jeden poznatek, růži ucítíte až když je mýdlo vlhké ale jen nepatrně skoro nepostřehnutelně. Takže já nějak nevím účinky jsou dobré,ale prostě nevoní :/ Jsem na vážkách, zda bych si ho koupila znovu nebo ne...jako tuhé mýdlo co nevysušuje je super,ale tu vůni bych tam přeci jen trochu chtěla,at je to nějaký požitek při mytí. No třeba zkusím i jiné druhy a zjistím, že víc voní..Máte někdo tuhé BioAroma mýdlo doma? A voní?


Hodnocení : 5/10

Komentáře

  1. Tak to je vážně škoda, že nevoní. :( Taky bych si tuhé mýdlo koupila hlavně kvůli vůni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, hezké složení,ale chtělo by to pár éterických olejíčků navrch pro lepší vůni

      Vymazat
  2. vypadá to moc hezky :))
    PS. zvu tě k nám na blog na GA :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. To mýdlo nevoní kvůli tomu, že dle složení je tam skutečně růžový olej z damascénské růže a nikoliv geránium nebo mix olejů, co se jako růže tváří. Pravý růžový olej má neskutečně pozitivní účinky na pleť, ale pokud by ho tam mělo být tolik, že by to skutečně přerazilo ty ostatní oleje, tak by to mýdlo nestálo stovku, ale tak alespoň pětkrát víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozitivní účinky se moc během minuty či tří neprojeví ,když se jedná o mýdlo ..takže upřímně já bych zvolila klidně éterický olej palma růžová nebo růžové geránium plus ty pěkné oleje co mýdlo obsahuje a růžový olej bych si dopřála v krému, oleji apod. Od mýdla prostě chci aby více vonělo a nevysušovalo..

      Vymazat
    2. Já třeba právě u mýdel, který používám na obličej (používám normálně kostky, ale jen přírodní a hodně si vybírám), fakt vidím velké rozdíly v tom, co oleje tam jsou a to jak základní, tak éterický. Na tělo souhlas, to je v podstatě jedno, to taky chci, aby to nevysušilo a vonělo :-)

      Vymazat
  4. Musím souhlasit, že přírodní mýdla prostě nevoní.. Já mýdla zbožňuju i na obličej a všechny mají jen velmi nepostřehnutelnou vůni. Ale za chemické voňavé bych je nevyměnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pár voňavých měla, ale nebyly vhodné na obličej...dobře holky já se s tím smířím..i když teď ke mě míří jedno přírodní mýdlo, které by mohlo mít obojí :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky