Pleťové tonikum Diktamos s růží

V poslední době hodně intenzivně testuji víc produktů z kosmetiky BioAroma , která na náš trh vtrhla bez varování a hodně z nás vyplenila peněženky :) Produkty jsou více méně všude chválené, jsou přírodní a pochází z prosluněného Řecka z menší rodinné firmy. Což zní moc hezky. Takže jsem si pár věcí objednala. Jedním z produktů, který již mám dobře otestovaný a mohu napsat objektivní recenzi je právě tohle hodně voňavé Pleťové tonikum s výtažky z Diktamu ( snad to správně   skloňuji ) a růže. 


Co slibuje výrobce? Musím uznat , že tentokrát toho moc není, žádné sliby na zázraky, jen , že prý bude pokožka jako samet heboučká a , že prospívá hlavně pleti aknozní, tedy že zlepšuje hojení a regeneraci. No a upřímně? Klidně bych se o něm rozepsala trochu víc,ale ono se asi ne nadarmo říká, že dobré věci nepotřebují moc chválit :D Protože tohle je zatím nejlepší tonikum,které jsem na pleť vyzkoušela!! Takže se rázem ocitá v mém top ten a rozhodně ho musím mít pořád v zásobě. Ještě , že cena není vysoká, 100ml vás vyjde na 229,- .

A proč , že jsem z něj tak nadšená? Za prvé balení se mi líbí, jsem ráda za tmavé obaly pro přírodní kosmetiku, což prodlužuje její životnost, dále za sprej, takže zase nehrozí nějaká kontaminace tamponkem o uzávěr. I když ano je to něco na mojí trpělivost,ale pro trvanlivost produktu je to lepší :))) Takže to máme pochválené praktické balení. Dále co hned ucítíte je velmi ,ale velmi výrazná vůně Diktamu ( pro nás nezasvěcené to prostě strašně připomíná rozmarýn :) a vůni růže jen jemně, naštěstí nehraje prim tea tree , což je jedině dobře. Vše trochu přebije vůně Diktamu. Pro ty z Vás kdo nemají rádi silnější vůně to může být asi jediné mínus co mě napadá, vůně totiž chvilinku déle vydrží i na pleti, než jsme třeba zvyklé z jiných pleťových tonik. Jedná se o necelých pět minut,kdy tu vůni víc vnímám. Mě ,ale nevadí je mi příjemná, hezky mě uklidňuje a zároveň mám pocit, že je to vůně léčivá - no jo síla sugesce je mocná :D


A jaké jsou účinky na pleť? Používám tonikum vždy ráno nebo večer, dvakrát ho nepoužívám, zatím mám ještě tonikum jen s růží od jiné firmy,které potřebuji spotřebovat. Plus 1x týdně používám tonikum pro mě i přítele na ředění BioAroma pletové masky. S tou je nepřekonatelné, kombinace tohoto tonika a masky je prostě špica!!! Bez tonika je maska i tak velmi dobrá,ale spolu s ním nepřekonatelná. Pleť je totiž díky němu jak v masce tak při samotné aplikaci opravdu strašně heboučká, jako samet, vážně! :) Póry se mi dokonce zdají o malinko staženější. Pleť a celkově záněty se rozhodně lépe hojí a celý tón pokožky je víc rozzářený. Takže za mě je tohle rozhodně jeden z nejlepších produktů co se týče tonik.


Složení se mi samozřejmě také moc líbí a sami můžete posoudit, že je čisté a přírodní. Tonikum má víc využití,ale to už bych opisovala co radí na oficiálních stránkách , takže odkaz - zde. Když budete tonikum používat stejně jako já na ředění masky, smiřte se s tím , že Vám bude ubývat trochu rychleji, ale i tak se vyplatí.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Hm, Bioaroma se mi líbí čím dál více. Btw, už jsi měla nějaké tonikum od Hádka? Jen tak pro porovnání, jestli je to srovnatelné, nebo lepší (nebo mi říct, že určitě potřebuju vyzkoušet bioaromu už jen kvůli tomu obalu :D) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Hádka ještě ne,ale od Nobilis i Original atok ano. A tohle mi přijde lepší. Ale od obou firem jsem zkoušela tyto - neroli, růže, levandule, citron a grep, tea tree, svělíkové - takže s těmito mám porovnání. A pak samozřejmě například tonika Alverde a jiné firmy, ale tohle se mi zatím líbí fakt nejvíc. Je to tím, že tohle tonikum kromě klasického dočištění má ten efekt že je pleť hebká a je vidět , že to něco dělá, ostatní vody jsou jen příjemné atd ale prostě nějaký extra efekt nemají.

      Vymazat
    2. Ještě musím porovnat s vychvalovaným tonikem Madara

      Vymazat
  2. ojoj, akonahle niekde vidim spojenie tonikum a ruza, tak ma to strasne zaujima :) tuto znacku vobec nepoznam, ale znacim si ako objekt zaujmu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem blázen do růže, to byl první důvod proč jsme koupila právě tohle tonikum :)

      Vymazat
  3. No vypadá to hodně zajímavě a ani se ti nedivím, že ho máš v oblibě. Navíc i to složení je taky sympatické (hodně krátké a to je dobře).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo čím kratší tím lepší, je to jako motto v jednoduchosti je krása :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky