Nejlepší kleštičky na řasy a řasenka Collistar

Tenhle skvělý set řasenky a kleštiček jsem si vyprosila od sestry v září na narozeniny :) A dostala jsem, hodná sestřička :))) Děkuji, protože mi docházela / zasychala stávající řasenka a potřebovala jsem novou moc mě tenhle set zaujal. Už dlouho totiž hledám ideální kleštičky na natočení řas ,ale co si budeme nalhávat ty z drogérií jsou většinou na nic!! Jsou moc tuhé, mají špatnou tuhou gumičku, nebo jsou tak chatrné, že se Vám pomalu rozpadnou v ruce, nebo prostě  a jednoduše nic nedělají. A že jsem jich už vyzkoušela mraky.


No a tenhle pěkný set od Collistar je stále v prodeji za necelou pětistovku a najdete v něm tedy krásné ( opravdu design se jim povedl ) kleštičky s jednou náhradní gumičkou a objemovou řasenku Mascara Design v objemu 11ml, což je na řasenku pěkné. Nejprve tedy ke kleštičkám, jsou bezesporu ty nejlepší jaké jsem měla!! Gumička je pěkně poddajná, krásně v kleštích sedí, nevyskakuje apod. Kleště jsou dobře tvarované a pěkně sednou na oko, řasy se mi s nimi nelámou, naopak jsou dlouho a perfektně natočené ( samozřejmě natáčím před líčením řas! ) , stačí jedno stisknutí a jsou prostě dokonale natočené. Takže jakmile se mi s nimi do budoucna něco stane doufám, že se budou dát ještě koupit, jiné už nechci!


A teď k řasence, je v krásném černém elegantním balení, takže budí dojem luxusnější kosmetiky. Kartáček ke větší,ale i přesto se s ním dobře nalíčí i spodní řasy. Musím potvrdit, že se jedná opravdu o objemovou řasenku! Moc neprodlužuje,ale hodně zvýrazní už při první vrstvě a řasy jsou nádherně husté. Tohle je moje první řasenka co mi vykouzlí hodně výrazné husté řasy, ale má to jeden háček tím, že je hodně objemová a rozhodně není zaschlá, je tam naopak té barvy až až není to řasenka vhodná ,když pospícháte, chce to trochu si s ní vyhrát, jinak snadno slepuje řasy :/ Takže si jí nechávám většinou na večer apod, kdy mám víc času na líčení a navíc chci i výrazné řasy. Řasenka se nerozmazává a ani neopadává! Což víc než oceňuji. Odlíčit jde i přesto velmi dobře, což mě s její výdrží překvapilo. Takže za mě celý set rozhodně doporučuji, pokud sháníte super kleštičky a máte trpělivost na řasenku. Já bych si set koupila určitě znovu a do budoucna plánuji ještě vyzkoušet i jiné druhy řasenek od Collistar.


Hodnocení kleštiček:,10/10
Hodnocení řasenky: 8/10

Komentáře

  1. Přiznám se, že kleštičky na řasy jsem v životě nepoužila a ani se nechystám.. strašně se jich bojím :D To je pro mě přímo chirurgický nástroj :DD Naštěstí, mám to štěstí, že mám svoje řasy dlouhé a natočené, tak je nemusím používat... UF!!

    A řasenku Collistar jsem jednu měla, vzorek z Douglasu, měla zlatý obal a byla skvělá!!!

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Já je naopak mám moc ráda a dlouhá pauza v používání byla jen díky tomu, že jsem nenašla žádné dobré. Hmm takže Collistar asi nebudou špatné :)

      Vymazat
  2. Tak dobré klieštiky by sa mi zišli, lebo aj mám dosť rovné mihalnice,takže ďakujem za tip :) Maskaru si ale neprosím, teraz mám jednu novú a zatiaľ to vyzerá tak, že bude moja obľúbená, pekne zhustí, predĺži a dokonca aj natočí, tak som zvedavá či bude taká super aj po dlhšej dobe používania :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A prozradíš jaká je tvoje tajná řasící zbraň ?:))

      Vymazat
    2. Jasné :) Je to zhusťujúca maskara od Green People :)

      Vymazat
  3. Ja mam kliestiky Shiseido a som spokojna, ale tieto tiez nevyzeraju zle, paci sa mi ta zvlastva rukovet. Inak s kozmetikou Collistar nemam vobec skusenosti, akurat tusim u mamy som raz pouzile telove mlieko, bolo fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty určitě nestály stovku tak by dobré být měli, také v nějakém balíčku? Ta rukojeť skvěle sedne do ruky :) Já collistar také neznám , no tedy znám,ale nezkoušela jsem od nich nic moc , ale prý mají skvělou řadu na celulitidu

      Vymazat
  4. Wow, štetček tej riasenky vyzerá dokonalo! Keby som si tak spomenula, že tú riasenku chcem vyskúšať, keď budem v nejakej parfumérke...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Také se musím nějakm podívat na jejich kompletní nabídku dekorativní kosmetiky :) docela mám chuť si něco dalšího od nich koupit

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky