Malá Vánoční soutěž

Mám tu pro Vás malou Vánoční soutěž o dva balíčky kosmetiky v cestovních velikostech co jsem dostala jako dárečky,ale já jako milovník přírodní kosmetiky je nevyužiji a je škoda, aby mi doma jen ležely ,když mohou někomu udělat radost.

První balíček je kosmetika Estée Lauder ,která obsahuje denní krém a sérum, navíc je doplněna o vzorečky makeupu 100% Pure, jsou to tmavší odstíny, světlounký jsem zkoušela na sobě a díky němu si koupila i velký makeup, takže třeba se Vám budou hodit, jsou neotevřené a nepoužité. A světlý vzorek ve stejné velikosti mi vystačil na několik použití :)


Druhý balíček obsahuje kosmetiku Biotherm a to konkrétně peeling, krém na ruce a na tělo plus vzorky tónovacího krému od 100%Pure, opět samozřejmě neotevřené.


Pravidla budou víc než jednoduchá :) 


  1.  Dát Like mému FB profilu zde 
  2.  Sledovat samozřejmě blog Bellezza
  3.  Do komentářů stačí napsat pod jakým jménem sledujete, email nepiště vítězku vyzvu ať se mi  ozve na FB
  4. Napsat o jaký balíček byste měli zájem
  5. Za sdílení můžete dát druhý komentář s odkazem, kde sdílíte
  6. Pokud chcete můžete mi do komentáře napsat co byste se na blogu rádi dočetli apod. 
Soutěže se samozřejmě opět mohou zúčastnit všichni z ČR a SR, kteří splní podmínky soutěže viz výše. Soutěž potrvá do 12.12.2014  to je takové hezké datum, konkrétně do 20:00. 

Tak hodně štěstí :) 

Komentáře

  1. Blog sleduji jako firefoxka a na FB jako Radka Kaiserová
    Víc se mi líbí první balíček, ale ten druhý by mě potěšil také.
    Tvůj blog sleduji ráda.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Na FB sleduji jako Anna Pezlova. A víc se mi líbí první balíček.

    OdpovědětVymazat
  3. Sice taky preferuji přírodu, ale klidně bych to riskla a věci vyzkoušela, případně podarovala mamce. Lákají mě vzorky MU, takže se mi taky asi víc líbí první balíček, ale i za druhý bych byla ráda. :)
    Tvůj blog se mi líbí takový, jaký je. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno už splňuji: fb - Moni Tomková, gfc - monatona.
    A přála bych si balíček č. 2 :-)

    tomkmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsou skvělé ceny :) Sice jsem na tu přírodní kosmetiku, ale Estee Lauder mi sedla. Takže jsem pro první balíček.
    Sleduji jako Lady eS.
    Like dám doma, jelikož v práci máme zablokovaný fb :/

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: lenushenka
    FB: Lenushenka Scrap
    Baíčky se mi líbí oba,ale v případě výhry bych si vybrala č.2.
    Lenka (lenka_jas@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Soutěý sdílím na svém Facebooku: https://www.facebook.com/lenushenka.scrap
    Lenka (lenka_jas@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji na GFC i na FB
    balíčky se mi líbí oba, ale víc mě asi zajímá zkusit první
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. 1. balíček :)
    GFC Anetátor Anetátorový
    FB Aneta R**merová

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi D Voilá
    Páči sa mi druhý balíček

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, líbí se mi prvni balíček a mám nejraději recenze na výrobky:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    líbil by se mi první balíček :))

    OdpovědětVymazat
  13. FB: ZM Prodej
    GFC: ZdeňkaM
    Krásné jsou oba ale více mě zaujal první balíček. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sdílím: https://www.facebook.com/zm.prodej/posts/534523053350578

    OdpovědětVymazat
  15. Sledujem ako Nikola Straková a zaujal ma hlavne prvý balíček ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Sledujem cez GFC & FB: Andrea Miškocová
    A som za ten 2. balíček :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :). Sleduji přes GFC a FB jako Lucie Katrňáková. A určitě by mě více potěšil první balíček, jelikož mám z touhle kosmetikou dobré zkušenosti. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Na FB jako Lenka Mokrá, zde Peprmintka.
    Pod stromečkem by potěšil balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Charmedka
    FB Beauty of pink
    Více se mi líbí balíček č. 1 :)

    OdpovědětVymazat
  20. gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová :) balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné! :) Kdyby se usmálo štěstí, moc by mě potěšil druhý balíček. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovědětVymazat
  22. Sdílím zde na FB: https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji všude jako Kristýna Zouzalová :)
    Více mne zaujal balíček č. 1, ale jsem bílá jako stěna, tak by mi asi tmavší makeup neseděl - ovšem, nezlobila bych se, kdyby na mě padl los třeba i s balíčkem č. 2, taky je zajímavý a od Biotherm jsem ještě nic nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  24. Barča.. na fb sleduji taky už dlouho :)
    balíček číslo 1 prosím ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Sledujem cez GFC. Na FB sledujem ako Sona Dlhopolcekova. V prípade výhry by som mala záujem o balíček č. 1. Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    Chtěla bych balíček č. 1 :)

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Víc se mi líbí 1. balíček tedy Estée Lauder

    OdpovědětVymazat
  28. GFC i FB: Vaness Ka
    Chtěla bych balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  29. supr je balíček č. 1 ←←
    jinak na GFC moc nechodím :// fb i GFC mám pod Nikol Čapková

    OdpovědětVymazat
  30. FB: Teruš Černá
    GFC: Terka Černá
    V případě výhry by mi bylo jedno, jaký balíček. :)

    OdpovědětVymazat
  31. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    prvni balicek

    OdpovědětVymazat
  32. FB: Kaley Tran
    GFC: Phuong Thao Tran Thi
    druhý balíček

    OdpovědětVymazat
  33. FB, GFC: Veronika Tomášková
    Druhý balíček. :)

    OdpovědětVymazat
  34. sleduji už déle přes gfc i fb-Jana Svobodová
    balíček č.1

    OdpovědětVymazat
  35. Na GFC sleduji jako Jana Nováková, na FB jako M. Wittgenstein.
    Líbí se mi první balíček.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Vše splněno :)
    Líbí se mi první balíček :)
    gfc : kate

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji jako Mycakestyle1 :-) Oba dva jsou samozřejmě super, ale asi bych spíš volila balíček číslo 1.

    OdpovědětVymazat
  38. https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts :-)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Veronika
    FB: Veronika We
    více se mi líbí 2.balíček, to i 1. teda, ale tmavý make-up bych moc nevyužila...:)

    OdpovědětVymazat
  40. https://www.pinterest.com/pin/431501208022246458/ Sdílím na pintu :)

    OdpovědětVymazat
  41. sleduje cez tento ucet
    fb Nikola Benková
    2.baliček :)

    OdpovědětVymazat
  42. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612
    tu zdielam

    OdpovědětVymazat
  43. sleduji přes google Babbie, FB - Babbie Milli
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  44. + sdílím na FB :)
    Babbie Milli

    OdpovědětVymazat
  45. mala by som záujem o balíček č1, :)
    like na fb som dala už davno ako Lucia kvaššayová
    gfc: tento učet

    OdpovědětVymazat
  46. Blog a aj FB sledujem ako : Dominika Grešová
    Veľmi by ma potešil balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  47. Zdieľam na tejto stránke : https://www.facebook.com/pages/Yorkshirsky-teri%C3%A9r/370272909670345?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  48. Sledujem ako Weja na fb: Wejja Iglody. potešil by ma prvý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    Oba balíčky jsou nádherné, ale víc by mě potěšil balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  50. sledujem ťa ako Alexandra Ivaničová :) viac by ma potešil balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  51. FB: Dana Kulifajova
    Blog sledujem ako Dora
    Zaujem o balik c.1.

    OdpovědětVymazat
  52. FB: Dana Kulifajova
    Blog sledujem ako Dora
    Zaujem o balik c.1.
    Zdielam na mojej FB stranke: https://www.facebook.com/dana.kulifajova?fref=nf

    OdpovědětVymazat
  53. gfc Teri Black
    fb Tereza Č***á
    Zajem o prvni balicek. :)

    OdpovědětVymazat
  54. FB: LikeLady
    GFC: By-Moni
    Zájem bych měla o druhý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  55. FB: Colourful Elysia
    GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Více by se mi líbil 2. balíček. :)

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, sledujem ťa cez GFC a FB ako Karin Chovanová.. :)
    karinchovanova@gmail.com
    Balíček č. 2. :3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky