Filmové tipy

Rozhodla jsem se založit další rubriku - Film a seriál - kde budu přidávat různé seznamy na filmy,které jsem viděla a zaujaly mě. Nekladu si za cíl dávat sem nějaké oduševnělé kousky ,které mají bůhvíjakou hloubku,ale prostě to co mě zaujalo, co mám ráda a nebála bych se doporučit ani nejlepší kamarádce :D Rozhodně u mě nenajdete mnoho dramat, hororů a krváků, to prostě ráda nemám a nekoukám se na ně! Od filmu nebo seriálu chci uvolnění, pobavení, zamyšlení a prostě fajn pocit. Pokud někdo rád tragédie a dramata ve zprávách je toho dost, takže proto takový výběr filmů a seriálů. Určitě už jste nejspíš všechny viděli nebo to máte v plánu,ale mě kolikrát tato kategorie na jiných blozích mile potěší, vzpomenu si na film co si chci pustit ,když jsem nemocná, jako právě teď :/ Takže ať se vám tipy líbí...jdeme na to.

Zlodějka knih

První jsem viděla film, který mě nadchl, jedná se o příběh odehrávající se během druhé světové války a ukazuje danou dobu očima dítěte, konkrétně dívky Liesel, která neumí číst,ale díky knize co ztratí hrobník a svému pěstounovi Hansovi se to postupně učí. Film krásně vykresluje různé postavy, válku a lásku ke knihám, ke čtení. Je to velmi silný a citlivý příběh. A i když je smutný je i krásný. Zkoušela jsem i přečíst následně knihu,ale moc mi nevyhovuje styl jakým je psaná, takže jsem zůstala jen u tohoto filmu.




Něžné vlny

A zalovíme trochu v českých vodách, tohle je další lehká, nenáročná letní komedie Jiřího Vejdělka o nesmělém klukovi ( dle mého soudu divně herecky obsazený ) a jeho praštěné rodince, které vévodí cholerický tatínek. Komedie je to slabší,ale přesto milá a obsahuje pasáže ,kdy jsem se rozhodně lámala smíchy,ale i chvilky kdy jsem trochu zívala,ale když nebudete vědět co nudou, klidně si ho pusťte :)




Památkáři

Je jedním z filmů, který se bude líbit Vám,ale hlavně Vaší drahé polovičce. Nejen , že je hvězdně obsazeny ,ale má i šmrnc. Jedná se totiž o film o unikátní vojenské jednotce, která se pokouší z rukou nacistů zachránit umělecká díla a zachovat tak historii pro lidstvo o nic méně důležitou než sám život. Film je akční, smutný, vtipný a prostě velmi povedený. 



Zloba - královna černé magie

Excelentní výkon Angeliny Jolie a Elle Fanning v roli Růženky je prostě vynikající!! Doplňte to vše kouzlem skvěle propracované pohádky ( i když asi trochu pro větší :) a máte krásnou a povedenou podívanou. Ty barvy, efekty a vlastně celé zpracování je okouzlující a celý příběh je velmi pěkně a netradičně postavený. A předá vám myšlenku , že všechno není jen černé a bílé :)



Zachraňte Pana Bankse

Další milý a klidný příběh,který se vyplatí shlédnout. Jedná se o film o Waltu Disney a jeho touze natočit kreslený a hraný film zároveň a to v díle Mary Poppins, jejíž autorku se snaží přesvědčit. Nejedná se o příběh pro děti, ale o krásné zpracování pohledu na lidskou osamělou a zahořklou duši, která se postupně nebojí otevřít světu a to za trpělivé a laskavé asistence Walta Disneyho v podání Toma Hankse. Nečekejte žádnou akci a přeslazený příběh,ale milou podívanou. 



Zimní příběh

A tohle je třešnička na závěr,krásný, kouzelný a citlivý příběh,kterému nechybí akce. A pokud máte rádi mysteriozní a zároveň pohádkově kouzelný film s dost silným romantickým nádechem, tak tohle je to pravé pro vás. Myslím, že je natolik dobře natočený , že se bude líbit i vaší drahé polovičce. A překvapivou roli tu má například Will Smith :D "V mýtickém prostředí New York City se více než jedno století odehrává příběh filmu „Winter's Tale" plný zázraků, neblahých osudů a odvěkého konfliktu dobra a zla."


Tak na co budete večer koukat ?:)

Komentáře

  1. Zlobu a Zimní příběh chci také vidět :
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět jak se ti líbily :)

      Vymazat
  2. Zloba :) úplně jsem se do ní zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je překrásně natočené, opravdu kouzelné zpracování :)

      Vymazat
  3. Některé filmy už mám a jen čekám, kdy se na ně podívám ;)

    Zlodějku knih už jsem viděla a moc se mi to líbilo ;)

    My jsme s manželem rozkoukali Hru o trůny, tak střídáme s filmy :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak seriál Hra o trůny neznám, jdu googlit

      Vymazat
    2. je nějaký hodně oblíbený :)

      Vymazat
  4. super rubrika a tipy, něco pro mě :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dík za připomenutí zimního příběhu. Chtěla jsem ho loni vidět..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, je to opravdu kouzelně krásný film :)

      Vymazat
  6. Jani, děkuju za tipy .... já doporučuji film Ranhojič, nádhera !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Nad ním jsem přemýšlela, takže díky za tip.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky