Filmové tipy na volné večery

A máme tu druhou várku tipů na co se podívat , pokud jste tedy už tak dávno neučinily :) Dnešní seznam bude víc různorodý a přijde si na své skoro každý ..

Divergence

Sci-fi akční film s kapkou romantiky, to zaručuje, že by se mohlo líbit jak Vám tak partnerovi :) Nejedná se o kdoví jak skvělý film,ale má poměrně pěkný ústřední nápad , kdy se lidé dělí podle svých vlastností do pěti frakcí / skupin. Občas se však objeví jedinci s více schopnosti tzv. divergenti, kteří nejdou zařadit a systém se jich tak chce samozřejmě zbavit. A tak nám začíná boj o holí život. Film má spád a rozhodně se nebudete nudit.


Jedna za všechny

Komedie s Cameron Diaz je opravdu spíše pro dámskou část diváků, muži se tu budou spíše nudit. Jedná se o poměrně vtipnou komedii o spiknutí manželky a milenek proti záletnému podvodnému manžílkovi. Nečekejte nominaci na komedii roku,ale se sklenkou vína a něčeho dobrého k mlsání nebo skvělé zmrzliny to bude dobrý parťák na večer :)


Jak vycvičit draka 1 a 2

Tak tohle je můj nejzamilovanější animák :) Je roztomilý, vtipný a hlavně  Bezzubka je prostě boží :) Opravdu pokud máte rádi animáky stejně jako já , tenhle si nesmíte  nechat ujít. Netřeba nic víc k  psát, prostě si to pusťte a nebudete litovat.




Walter Mitty a jeho tajný život

Walter v podání Bena Stillera je věčně snícím fotoeditorem časopisu Life, který je ubíjen stereotypní nudnou realitou svého života. Proto si žije radši ve svém vysněném světe ,kde je hrdinou, ale jednou ho čeká i v reálném životě důležité rozhodnutí,které z jeho nudného života udělá velké dobrodružství. Film je citlivé vykreslení nudného života versus dobrodružného, do kterého se člověk dostane pokud se přestane zavírat pře možnostmi zkusit něco nového. Navíc je film plný nádherných pohledů, prostě jak oživlé fotografie té nejkrásnější přírody, je to citlivý a kouzelný film, doporučuji se na něj podívat, ten pěkný pocit co ve vás zanechá stojí za to.


Kráska a zvíře

Tuto pohádku nebo spíše pohádkový příběh jsem nikdy moc v oblibě neměla, ani od Disney a hlavně né naše zpracování Panna a netvor, které je nechutně morbidní až hororové, ale tohle zfilmování plné kouzelných kostýmů, krásných pohledů změnilo můj názor, zpracování navíc není úplně typické a nedrží se až tak klasické linie, což oceňuji, takže jeden z mích oblíbených filmů je na světě :)



Tak co trefila jsem se něčím do vkusu ? :)

Komentáře

  1. "Krásku a zviera" v tejto variante zbožňujem!!! Má svoje čaro,krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu čarovně kouzelný film :)

      Vymazat
  2. vtipný. zrovna Divergence a The Other Woman jsem si nedávno pouštěla, protože jsem viděla trailery v televizi a byla brutálně líná dělat cokoliv jiného, tak jsem si dopřála filmový večer... na Divergence jsem koukala snad až do půl druhý v noci. a jako jo, není to nic bůhvíjakého, co bych si pustila znovu, ale druhý díl, až někdy bude, možná zase zkouknu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to kdo ví co,ale stejně se také podívám pokud natočí další díl. Chtělo by to podle mě lepšího hlavního hrdinu,ale i tak to jde :) zajímala by mě knižní předloha

      Vymazat
  3. Divergenciu si plánujem pozrieť, vďaka za ostatné tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak snad zaujme i něco jiného

      Vymazat
  4. Walter Mitty je super, strašně se nám s manželem líbil ;)

    Ostatní jsem neviděla, díky za tipy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsme byli s přítelem nadšení, fakt to zanechá takový krásný klidný pocit, kouzelný film, určitě si ho o Vánocích chci pustit znovu

      Vymazat
  5. Aho vycvičiť draka som videla oba diely, no ten prvý ma chytil za srdce viac. Tú komédiu s Cameron Diaz si určite pozriem, komédie s ňou sú vždy vydarené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbila oba stejně, ale první byl roztomilejší, prostě seznámení s Bezzubkou

      Vymazat
  6. Tri z týchto filmov som videla a úplne s tebou súhlasím. A toho Waltera Mittyho si musím pozrieť ;)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. No toto, ja mám Krásku a zviera rada (s názvom blogu to nemá nič spoločné :D), ale tento som nevidela, musím čo najskôr napraviť! Mittyho si tiež pozriem, vďaka za dobré tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teda to musíš napravit a pak mi napsat, tohle je opravdu kouzelně natočený film

      Vymazat
  8. the other woman bolo skvelé, pozerala som to s priateľom a dobre sme sa pri tom zabavili:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já si ho znovu pustím na adventní volníčko až mi klasické pohádky polezou krkem :D

      Vymazat
  9. Tak Jedna za všechny a Walter Mitty mě zaujali.. Musím na ně mrknout, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvlášť jsem zvědavá jak se ti bude líbit Mitty, napiš potom :)

      Vymazat
    2. Jj, už se na to chystám, ale nevím kdy to stihnu skouknout, snad někdy mezi svátky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky