Dermatologica a nový enzym peeling

Značku Dermatologica zná asi jen pár z Vás jelikož se jedná o kosmetiku profesionální - tedy k dostání výhradně v salonech nebo tedy tak by to mělo být. Protože se jedná o poměrně silnou kosmetiku,kterou je nutné pro pokožku dobře vybrat. Dermatologica vznikla ve Spojených státech v roce 1986 s cílem prodávat kvalitní kosmetiku bez minerálních/ropných produktů, denaturovaného alkoholu, umělých barviv, lanolinu nebo parfemace. Ale i když je mi tohle moc a moc sympatické nenechte se mýlit, nejedná se o přírodní kosmetiku, jen kosmetiku o něco šetrnější ,která vynechává ty více škodlivé komponenty. Je to taková kombinace přírody a kosmetické chemie. Celkově je Dermatologica postavena hlavně na dokonalém proškolení kosmetiček a hodně sází i na enzymy a aha kyseliny. Celkově je mi koncept téhle značky sympatický a věřím , že pokud Vám nebude líto sáhnout hlouběji do peněženky a nehledáte přírodní péči budete spokojené. Sama jsem s ní málem jednou pracovala, klade se zde velký důraz na analýzu pleti , což je mi sympatické.


Ale zpět ke kosmetice, dostala jsem pár vzorků na vyzkoušení a jako dárek od kamarádky i cestovní balení tohohle Enzymatického peelingu. Vzorky obsahovali krémy na den, noc i oči a absolutně mě nenadchly :/ smrděli mi hodně chemicky, většina štípala nebo hodně lepila. Takže vzorky nepřesvědčily sáhnout hlouběji do peněženky...ale peeling ten špatný vůbec není! :)





Všechny asi víte, že mou lásku k enzymatickým peelingům a za-nevření nad klasickou odstartoval enzymatický sypký peeling Kneipp - odkaz zde.  Je prostě perfektní a pořád ho mám , takže i spotřeba je super. No a pak jsem dostala tenhle cestovní Dermatologica - Daily microfoliant , který je vhodný pro všechny typy pleti, je také sypký a také na bázi enzymů. Jedná se čistící pudr na bázi rýžových enzymů, které jemně zbaví odumřelých buněk, pleť je jemnější, rozzářenější a výrazně hladší. Obsahuje také projasňující komplex, který má jemně řešit pigmentové flíčky. Použití je cca 1/2 kávové lžičky vsypat do mokré dlaně, smíchat v ní s vodou a lehounce napěnit. Poté nanést na navlhčený obličej a masírovat krouživými pohyby cca jednu minutu. Pak opláchnout vodou. Výrobce samozřejmě opět doporučuje klidně denní použití, ale to je jak už víte blbost, bohatě stačí 2x týdně a u hodně citlivé a extra suché pleti jen jednou týdně.


Takže to nám slibuje výrobce a jak na tom peeling , který nás vyjde 75g za 1345,- je? No neděste se ceny , ve finále vyjde levněji o něco maličko než ve stejném množství Kneipp. a vydrží vám podle mě množství 75g asi na věky :D Já mám cestovní balení,které se u nás asi nedá koupit nebo možná přes salony , nevím a to vyjde kolem tří stovek takže stejně jako Kneipp. Ale větší balení je ekonomičtější. Budu tedy porovnávat tyhle dva peelingy dohromady ať víte ,který je lepší. Oba na pohled vypadají stejně, používá se i zhruba stejné množství, které vystačí na celý obličej i krk. Kneipp na pleti necháváte takže enzymy působí o něco déle u Dermatologici, je to rychlejší, jen po dobu jedné nebo dvou minut promnete. Mě vyhovují obě varianty , ale pro lidi co nemají čas nazbyt vyhrává Dermatologica. Pocitově v Kneipp necítíte žádné hrubé částečky ,ale u druhého výrobku trochu ano, sice se rozpustí ,ale na začátku cítit jsou, což bych mít nemusela. Ale důležitý je výsledný efekt - oba peelingy rozjasňují i zjemňují naprosto stejně! Jsou skvělé a efekt je báječný. Je zde jen malinký rozdíl Dermatologica trochu vysušuje a obličej po aplikaci nějakou tu minutu pne, což u Kneippa není. Rozdíl je i ve složení, Kneipp je přírodní a druhý peeling jen na půl. Za mě jsou prostě velmi dobré oba a jeden se doma rozhodně vyplatí mít! Bez enzym peelingu už si péči o pokožku neumím ani představit! A je jen na Vás ,který se koupíte příště. Já zvolím Kneipp proto, že mi po něm nepne ani trochu pleť a je pro mě snadněji k dostání.


Hodnocení: 9/10



Komentáře

  1. Tenhle peeling sem měla a už více ne, strašně vysušuje a dokonce mi po něm "praskala" kůže a dělaly se mi šupinky
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. idem mrknúť na toho Kneippa....Dermatologica peeling som mala, tiež iba v tomto cestovnom balení a je úplná pravda, že celé balenie musí vydržať snáď roky:)...no nesadli sme si...nemala som pocit, žeby vysušoval...ale ani nijaký super pocit, žeby som ho musela mať...ale pokladám ho za veľmi príjemný a fakt jemný

    OdpovědětVymazat
  3. A kolikrát týdně jste ho holky aplikovali? Teda koukám, že ještě , že z něj mám tedy jen pocit pnutí. Já ho používám max jednou týdně nebo 1x za 14 dní, protože ho teď střídám s Kneippem podle toho zda mám chuť udělat si jakoby masku nebo jen tento peeling. Mám smíšenou pleť takže pokud máte sušší asi to bude horší. Škoda, mě jinak vyhovuje a odvykla jsem si používat klasické peelingy,které prostě nemají tenhle efekt co enzym peelingy.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ten peeling vyhovuje. Nepoužívám ho nijak často, protože se snažím střídat. Od té doby, co mám Philips VisaPure, tak peeling používám fakt málo... Ale je dobrý.

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky