BioAroma kosmetika z Řecka

Značka BioAroma nás všechny ,kteří milujeme přírodní kosmetiku, zajímá čím dál tím víc, ve velkém se v blogosféře objevují články na jejich produkty, které jsou většinou hodně pochvalné takže jsem si řekla, proč nepředstavit nejen tuhle kosmetickou přírodní značku z Řecka trochu víc,ale hlavně kdo stojí za tím, že si ji u nás vůbec můžeme koupit? A proč se tahle sympatická slečna vlastně rozhodla dovážet voňavé krémy do Čech a mnoho dalších otázek, které třeba i Vás už napadly nám zodpoví sama Monika Petrásková.  Ale nejprve si ve zkratce představíme samotnou značku BioAroma a poté se již vrhneme na všetečné otázky pro Moniku :)

Sídlo společnosti BioAroma
Zahrada BioAroma



BioAroma je menší rodinná firma z řeckého ostrova Ágios Nikoláos,  která vyrábí s láskou 100% přírodní kosmetiku, z rostlin, které vykupuje od místních farmářů, kteří je pěstují vysoko v horách  bez použití chemikálií. Samozřejmě i samotné zpracování je bez chemie za pomoci co nejšetrnějších postupů, aby bylo zachováno co nejvíce cenných látek. Navíc většina receptur je postavená na starých mínojských receptech na výrobu kosmetiky, nalezených při archeologických pracích na Krétě, takže i nádech pohádky  :) Od kosmetiky BioAroma tak můžeme čekat dokonalou harmonii přírodních látek, kosmetiku dělanou ručně s láskou, netestovanou na zvířatech a hlavně pocházející z čisté přírody řeckých ostrovů.


Kouzelný pohled na město Ágios Nikoláos 

  • Jak jste se vlastně dostala do světa kosmetiky? Co bylo tím prvním impulsem dovážet do ČR kosmetiku a proč zrovna značku BioAroma? 
Kosmetiku BioAroma jsem objevila při svém pobytu na Krétě, kdy jsem jako těhotná sháněla čistě přírodní produkty, abych miminko zbytečně nezatěžovala chemickými látkami.  A zamilovala jsem se okamžitě. Přípravky nádherně voní, při každé aplikaci jsem tak měla pocit rozmazlování ;-), neobsahují žádné chemické látky, ani konzervanty.  Jsou to opravdu čistě přírodní produkty.  A navíc, a to je pro nás všechny to nejdůležitější, fungují!  Byla to prostě láska na první namazání. Nebylo to tak, že bych hledala nějakou značku s cílem dovážet jí do ČR, ale spíš obráceně.  V okouzlení BioAromou jsem se k tomu rozhodla.



  • Čím je BioAroma jedinečná? Obsahuje nějakou bylinku s kterou jste se setkala jen u této rodinné firmy? 
To čím je BioAroma jedinečná a liší se od ostatní konvenční i přírodní kosmetiky je složení. Za prvé neobsahuje vodu, žádné chemické látky ani konzervanty, ale jenom rostlinné a esenciální oleje. A druhá věc, která je unikátní je, že obsahuje Diktamos a Labdanum. Tyhle dvě ingredience přidává BioAroma téměř do všech výrobků. Diktamos (angl. Dittany) roste totiž jedině na Krétě. Je to bylina, která se na Krétě historicky využívá pro své jedinečné regenerační účinky. Zmiňoval se o ní už i Aristoteles. 
  • Sama jsem již několik produktů zakoupila a některé ještě stále testuji, můžete mi,ale prozdradit proč kosmetika BioAroma neobsahuje vodu? 
Pokud je v kosmetice voda, která podporuje růst a množení všech organismů, tedy i bakterií, musí se vždy přidat konzervační látky, jinak by se zkazila. Proto v krémech nenajdete vodu, a proto se do ní nemusí přidávat ani konzervanty. 
  • Produkty, jsou většinou konzistence balzámu, existuje i způsob jak si tuto konzistenci doma trochu pozměnit , odlehčit? Sama používám Krém anti akné, který je rovněž velmi hutný a pod makeup mi tato konzistence tolik nevyhovuje, je tedy nějaké řešení? 
Ano, způsobů je hodně . Mezi nejjednodušší patří smíchání krému s vodou. Malinké množství krému v dlani mícháte tak dlouho, až vytvoříte bílou emulzi, která se podobá krému, tak jak ho všichni známe.  Můžete přidat 2 kapky vody nebo si nabrat do dlaně vody víc. Čím víc vody přidáte, tím míň bude krém mastný. Takto upravený krém se vám krásně vcucne do pleti a můžete po 2 minutkách nanášet bez problémů make up. Dalším způsobem je, že po nanesení na pleť, přetřete krém Aloe vera gelem nebo Sérem proti vráskám. Tím docílíte sametově matného vzhledu.
  • Dále by mě moc zajímalo,které produkty z BioAroma kosmetiky sama používáte? Které produkty jsou vašimi oblíbenci a proč? 
Mezi mé favority patří určitě 24 h anti-aging krém, roll on Dotek mládí, který používám na oční okolí, Maska na vlasy, která mi zachránila vlasy zničené hennou. Jsem asi jedna z tisíce, kdo po henně nemá krásné, ale naopak zničené vlasy. Na celé tělo používám masážní a tělový olej „Smyslná masáž“, který voní jasmínem a skořicí místo krému, který střídám s Krémem proti striím. A samozřejmě hojně využívám sílu esenciálních olejů, například Vavřínový si přidávám do šamponu proti nadměrnému maštění a jako prevenci vypadávání vlasů.
  • Vím, že doma máte malé dítě, jako maminka byste tedy doporučila tuto kosmetiku i pro děti? A pokud ano, kterou například?
Určitě doporučuji. BioAroma je pro děti nejlepší volbou, protože neobsahuje žádné chemické látky. Byla jsem překvapená, když mi dětská lékařka bez mrknutí oka doporučila na miminkovské vyrážky mast s obsahem minerálních olejů a parabenů. 
Pro nejmenší miminka je to tradiční krétská mast – Balzám na opruzeniny, která je vhodná nejenom pro miminka, ale i pro maminky jako pomocník při kojení na rozpraskané bradavky. A hodně oblíbeným je mezi maminkami také krétský včelí vosk na kožní problémy, který si chválí, protože pomáhá jejich ratolestem na ekzémy a různá poranění kůže.
  • Také jsem si všimla Vaší velmi zajímavé soutěže "Poletím na Krétu" , můžete mi o ní říct něco bližšího? 
Soutěž „Poletím na Krétu“ je soutěž s výhrou týdenního leteckého zájezdu na Krétu  s výletem, exkurzí do sídla BioAromy v Aghios Nikolaos, což je nádherné místo a myslím, že pro zákazníky bude návštěva místa, kde všechny produkty s láskou a péčí vznikají, zajímavá. Zúčastnit se může každý, kdo v období od 1.10.2014 do 31.3. 2015 nakoupí v eshopu a přihlásí se do soutěže na email. Do BioAromy se příští rok podívá ten, kdo v tom období nakoupí za největší částku. Teď nás čekají Vánoce, tak je skvělá příležitost podarovat BioAromou celou rodinu. 
  • S blížícími se Vánocemi si nemohu odpustit dotaz zda pro nás chystáte nějaké dárkové sady , slevy apod.?
Ano, chystám. Budu rozdávat dárky. Vánoce miluji a proto budu obdarovávat i vás fanoušky BioAroma kosmetiky. Ale víc již neprozradím, nechte se překvapit :)
  • A poslední otázka,jaké jsou Vaše plány do budoucna s kosmetikou BioAroma nebo celkově s Vaším působením v krásném a voňavém světě přírodní kosmetiky? 
Plány samozřejmě mám, uvidíme, jak se je podaří realizovat. BioAroma je malá, ale dynamická rodinná firma a stále se snaží přicházet s novými produkty. Většina nových produktů vzniká na popud a jako odpověď na vzniklou potřebu manželky tvůrce receptů. A protože je to žena, která o sebe pečuje, můžeme se těšit na spoustu užitečných a účinných novinek.






Děkuji za rozhovor Monice 











 Doufám, že se Vám rozhovor moc líbil, stejně jako mě :) A pokud máte ještě nějaké otázky, které se Vám honí hlavou,  pokusím se Vám zjistit odpověď ,takže je pište do komentářů. Na blogu jste si již mohli přečíst recenze na Čistící pleťovou masku a Tonikum s růží .





 Brzy se můžete těšit ještě například na balzám, mýdlo, olej nebo třeba krém na celulitidu či další skvělé masky. A myslím, že jelikož mě BioAroma doslova učarovala tak to nejsou poslední výrobky,které jsem si koupila, takže recenzí bude určitě do budoucna ještě mnoho :) A co vy už máte také něco otestované nebo doufáte, že nějakou voňavou kosmetiku přinese třeba Ježíšek ? :)
Více o kosmetikce zde. 

Komentáře

  1. moc povedený rozhovor, přečetla jsem ho jedním dechem :)! Paní Monika je moc milá a značka super, tak by to mělo být u všech. Taky jsem vůbec nevěděla, že se dá balzám rozředit vodou do krému, to mě fakt nikdy nenapadlo, ale zkusím! Jo a ten Řek na fotce je taky hezkej :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ano jak píšeš Monika je moc milá a ve spojení : skvělý přístup+příroda+dokonalá funkční kosmetika je to prostě ideál :) Takže dotaz na Moniku,, kde sehnat toho pěkného Řeka ?:)

      Vymazat
    2. :) Ten pěkný Řek je majitel BioAromy.
      Stačí vyhrát soutěž a v květnu se setkáte osobně ;)

      Vymazat
    3. Monika - BioAroma11/17/2014

      A děkuju za slova chvály :)

      Vymazat
  2. Moc ráda jsem si rozhovor přečetla. :-) BioAroma už si mě taky omotala kolem prstu... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jde jí to nějak moc rychle, já už i obdarovala kamarádku jejich multifunkčním sos zázrakem a ta je taky nadšená :)

      Vymazat
  3. Super rozhovor! Já miluji vše řecké, takže jsem byla nadšená, když jsem objevila další řeckou kosmetiku dostupnou i u nás a hned si pár krémů objednala :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se líbí a co jsi si objednala? :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky