2v1 nebo horší a nejhorší?

Tak mohu jen poděkovat,že jsem si tuhle miniaturu produktu Estée Lauder 2v1 Perfectly clean ( pěna a maska na smíšenou nebo normální pleť ) nekoupila sama,ale dostala jsem ji od tchýně na vyzkoušení. A ona ji zas dostala od kamarádky,která má suchou pleť takže ji ani jedna nevyužije a tak skončila u mě. Samozřejmě mé blogerské srdíčko pookřálo, aspoň mám další produkt na testování pro Vás a navíc maska že? Kdo by odolal, zvlášť, když jsem masko-sysel :D trochu mě tedy zarazilo spojení čistící pěny ( jak to může být pěna ,když je v tubě???!! ) a masky v jednom, trochu divné spojení, jak něco co může odličovat může i pleti něco dát ve formě masky??!!


Tak jsem se dala do zkoušení. Tubička je klasika, modrá , jako žádný skvost, nuda. Vůně jemná a taková čistícínevím jak to popsat. Maska je bílé barvy s perletí, což nechápu, proč se do produktů cpe ta perleť??? Jako bude se mi to víc líbit? Mě tedy ne, je to podle mě úplně zbytečné, stejně produkt smyji...Konzistence je hustá a přesto po rozetření působí lehounce. Použití jako "pěnu" jsem zkusila jen na ruce, přeci si to nebudu plýtvat na odlíčení, chci ji hlavně jako masku :) Po rozetření s vodou se tedy v žádnou pěnu zázrakem nezmění, jedná se prostě o lehounce napěněnou mléčnou emulzi nic víc. Odličovací schopnosti jsem tedy nezkoušela a produkt rovnou zkusila jako masku v tenké vrstvičce na celý obličej. Maska se má nechat podle výrobce jen 3 minuty - což je teda fakt bleskovka :/ no ještě , že tak , vydržela jsem to asi minuty dvě!!! Jako peklo na zemi, maska štípe jako blázen, fakt nepříjemné, neměla jsem chuť to vydržet ani o minutu déle. Takhle mě neštípou ani jílové masky,které jsou na mě hodně silné. Smývání rukama jde hůř protože se samozřejmě mění na odličovací emulzi takže klouže, rychlejší bude mořská houba. No ale jakmile smyjete přijde peklo číslo dvě, obličej sice není červený a podrážděný,ale vrže??!!!! A ne jako po tuhém mýdle, to tak možná po jelenu na praní!!!! To je strašný, fakt se ani nemůžu pohladit po obličeji ,zadrhnu se sotva dám ruku na obličej..tohle jsme snad nezažila..jo možná jo , když peru v ruce oblečení tak tenhle pocit mám po prášku na praní na rukou....fuj!! Hned jsem se musela namazat. Jinak to nešlo, pnul mi obličej a efekt po masce? No co čekáte po třech minutách, tedy dvou v mém případě? Nulové rozjasnění, nulová hydratace, nulové čištění jen 100% velikost XXXXXS obličeje ,který má obvykle velikost M :D

Bleeee horší produkt jsem snad ještě netestovala! A teď se zasmějeme jo? Zkopíruji sem text co o výrobku říká firma Estée Lauder ( ne nemám chuť to ani přepisovat takže Ctrl+V a Ctrl+C to jistí ).

Popis:
Estée Lauder Perfectly Clean čisticí pěna 2v1 slouží dvěma způsoby: k dennímu vyčištění pleti nebo jako tříminutová hydratační masku. Výsledkem je hladká, zdravá a zářivá pleť, která netrpí pnutím - COOOŽEEEE???VTIP?! nebo zbytečným vysušováním.
Účinky:
  • šetrně pleť čistí - ŠETRNÁ NENÍ ANI K PENĚŽENCE ( 623,- ) NATOŽ K PLETI!
  • odstraňuje nečistoty a make-up
  • maximálně vyživuje a hydratuje
  • nevysušuje pleť a předchází nepříjemnému pnutí
  • zklidňující účinky - NAOPAK, MĚ TEDY PĚKNĚ VYTOČILA :D

Estée Lauder Perfectly Clean čisticí pěna 2v1 představuje šetrnou péči pro denní čištění a hydratační - JO HYDRATUJE..HMMM JASNĚ ZA 3 MINUTY...masku v jednom! Osvěžující, bohatá pěna šetrně a přesto důkladně čistí. Pleť zbaví nečistot i ucpaných pórů - A TO ASI JAK?? ŽE ZAVŘU OČI JAK MĚ BUDE PLEŤ PNOUT A TY PÓRY NEUVIDÍM? . Jemně odstraňuje make-up bez toho, aby pokožku podráždila nebo vysušila. Vhodná je pro všechny typy pleti. Ideální pak pro normální až smíšenou, která potřebuje vyváženou péči. 
No zajímavé že? Ještě máte chuť utrácet za tenhle skvost? Já teda ne...

Hodnocení : 0/10 

Komentáře

  1. Ty brďo! Tak to je koncentrovaný zlo v tubičce! A za takový prachy!!!
    Aspoň vím, co rozhodně nekupovat. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to hodně překvapilo jak je to špatný produkt, no jsem zvědavá jestli někdo napíše komentář že mu vyhovuje, protože prostě tahle špatný produkt jsem ještě netestovala :/

      Vymazat
  2. :D No ale tak třeba by ta maska byla super na zmenšení zadnice, ne? :D Třeba udělá XXS zadek z XXL :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda tuhle tvou větu si nech patentovat :D Směju se až se za břicho popadám a utíkám to zkusit :D

      Vymazat
  3. Teda, tak to se fakt divím, že EL má takový výrobek!! :( Ale je zase fakt, že tady se zase potvrzuje, že co je drahé, nemusí být nutně dobré!!

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono už podle mě to spojení masky a odličovací emulze je hodně divné :/

      Vymazat
  4. Ahoj Jani, tak tento test ma dost vydesil. Tiez nejak zijem v mylnych predstavach, ze produkt od tak renomovanej znacky mi minimalne neublizi ak uz nepomoze. o) Co sa tyka tej perlete, myslim, ze ta tam nie je pre to, aby sa vyrobok viac pacil alebo krasne odrazal svetlo a tym rozjasnil plet (v pripade masky na 3 minuty to skutocne nema zmysel). Drvene perly (perlovy prach) zacali pouzivat do kozmetiky v Cine a Japonsku niekedy pred 2 tis. rokmi. Verili, ze vybieli plet (cim su v Azii posadnuti doteraz, staci jeden pohlad do akehokolvek obchodu s kozmetikou), dalej by mal mat anti-aging ucinky, odstranit alebo aspon zmiernit zacervenania pleti, zmiernit pigmentove skrvny, zmensit pory a podporit obnovenie pleti niekde na urovni buniek. Obzvlast drahe su kozmeticke vyrobky, ktore obsahuj prach z morskych peral (sladkovodne su cenene menej). Ale ci to naozaj funguje neviem. A este dakujem Claire za jej vtipny komentar, Fakt som sa pobavila.o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, děkuji za rozšíření obzorů :) Vím že jsem zahlédla někde v eshopu i perlovou bělící masku takže na tom asi něco bude :) Jako produkt si ještě schovávám pro kamarádku ,která přírodní kosmetice absolutně nevěří ,jsem zvědavá co ona na tohle :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky